Sticky

Forumregels



Toon eerste bericht

308 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

WE gaan er weer voor :)

Reputatie 7
Badge +17

foutief geplaatst, excuus

Reputatie 7
Badge +19

beste KT jullie hebben alweer een zeer belangrijk topic gesloten namelijk gedichten delen met anderen en de hier zullen we alles delen van @Wereld in het gedichtentopic werd er zoveel engie uitgehaald dat het niet slim was om hem te sluiten bij deze wil ik jullie verzoeken om hem te openen.

'’

2. Ga respectvol met elkaar om.

Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.'’

Fantastisch. Ik heb een tweede waarschuwing gekregen voor een topic genaamd '’moderatie-misstanden'’. Ik viel niemand persoonlijk aan, ik pest iemand, en ik neem mensen serieus. Het topic heeft geen ENKELE regel verbroken. Het was gewoon een stuk kritiek. Waarin ik mensen heb opgeroepen om misstanden met betrekking tot de moderatie te melden. Dat verbreekt deze regel gewoon compleet niet. 

Reputatie 7
Badge +19

Ja echt lief gebaar en goed dat de KT dat opmerkt dus mijn complimenten

Reputatie 7
Badge +17

@Sankonijn  groot gebaar van je. Ik sluit me aan en alsnog dankjewel dat je mij wou helpen hoor :)

Liefs van Julian X 

Reputatie 4
Badge +2

Hee @Sankonijn

 

Wat een lief berichtje en wat leuk om te horen dat je het forum zo goed vindt. 
We staan altijd open voor inhoudelijke (opbouwende) kritiek en zijn daarom ook blij dat je die geeft. Daarnaast waarderen we je oprechte verontschuldigingen; dankjewel!

Nog heel veel plezier op het forum!

 

Groetjes, 

Laura | De Kindertelefoon

Hallo ik besefte me gisteravond iets. En dat is dat dit forum en alles wat hier kan egenlijk best wel heel goed is. Ik heb me boos gemaakt, dat geuit, heb het opgenomen voor Julian maar dat bleek een misverstand. Hoewel hij zich vind ik nog steeds niet bang zou moeten voelen hier.  Maar toch  ik voel me een beetje schuldig voor mijn te heftige reactie en daarvoor bied ik mijn oprechte excuses aan.  Je moet elkaar helpen maar ik ging denk ik wat te hard, dus aan alle vrijwilligers die het zo goed bedoelen hier: mijn oprechte verontschuldigingen het was te heftig.

De inhoudelijke (opbouwende) kritiek sta ik wel achter want dat is positief bedoeld !

Met nederige groet

Sankonijn

Reputatie 7
Badge +19

Hij is al van gedachten veranderd ik ben daar zo blij om

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @Sankonijn

Blijf alsjeblieft op het forum! We kunnen niet zonder je. Ik vind het ook heel stom dat zo’n aardige jongen als @Julian12 en zo’n lieve meid als @wilhelmavemela gestraft en geband worden en dat Julian nu bang is om iets te plaatsen omdat hij anders weer gestraft zou kunnen worden. Ongelofelijk dit. En dan al die topics van ‘nicht geneukt.’  ‘wil graag sex met moeder maar weet niet hoe.’ die krijgen alleen een waarschuwing, en dan niet eens een officiële waarschuwing. Absurd dit echt. 
xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Blijf je? Haal jezelf van de lijst af anders is het te laat ik was je al enorm aan het tegen gegaan ik heb je bericht gerapporteerd en gezegd dat je niet meer wilde en dat de reactie verwijderd kon worden. Stout van mij maar dat zegt echt dat je moet blijven ik ben je zo dankbaar dat je blijft ik zit nu keihard te schreeuwen YESSSYESSS SANKONIJN BLIJFT YESS YESS!!!!!!!!!

@wilhelmavemela  oké dankzij jou :)  je reactie raakt mij echt enorm.   Zo lief, ik hoop echt dat jullie wensen waarheid worden.

En nu ben ik heel benieuwd wat het antwoord wordt van de ktf. Want op hun ben ik nog steeds ontzettend boos.

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12  En @Sankonijn  De reactie is geplaatst dus niet weg gaan @Sankonijn 

Reputatie 7
Badge +19

Dat zo een lieve jongen als @Julian12 Zou moeten  oppassen  op de regels hij is heel voorzichtig en altijd positief het is niet eerlijk dat de straf is dat hij op moet passen niet leuk gewoon ik mis de altijd actieve jongen die minder let op of hij iets fout doet dit is niet eerlijk hier moet echt iets aan gedaan worden hoor

 

P.S. jullie weten dat ik van hem hou en ja ik neem het voor hem op ik val immers niet voor niks op hem mijn hart ligt bij hem en het zijne bij mij.

Beste Julian

Ik ben het met jou eens , ik had een reactie geplaatst maar uiteraard moet ie ‘per ongeluk’worden gecheckt en dus grote kans dat ie niet word geplaatst. Ik snap jou en snap je gevoel en ik vind dat je wordt dwars gezeten hier.  je bent een lieverd en jouw topics zijn totaal onschuldig en lief en ik snap gewoon niet waarom ze jou zo moeten hebben. het is wel voor mij reden om hier te stoppen.

iemand als jij die hier komt voor een straf-trauma en die hier dan telkens bang moet zijn voor juist straf ?  Dat kan niet. En juist omdat ik het zo goed begrijp hoe dat is voor jou( wat valt me dat tegen van de KTF)  ga ik hier weg.  Maar ik had een emotionele tekst aan je geschreven en natuuuuurlijk moet ie worden gechecht toevallig ahum.

Julian ik hou het kort je bent een lieve jongen,  lijkt me een schatje, ik voel met je mee en ik kan het niet meer aankijken hoe jij steeds moet zeggen dat je op past wat je zegt, niet weet of je iets goed plaatst en gewoonweg bang bent hier ! Te gek voor woorden. Zelfde geld ook voor Wilhelmavemela en anderen. Ik stop dus en  ga om die reden weg. Ik ga van binnen helemaal stuk want ik had een soulmate maar wie weet vinden we elkaar ooit.  En KTF, schande dat jullie dit censureren, ronduit schandalig ! Ik zeg mijn lidmaatschap op, het valt me verschrikkelijk tegen en gefeliciteerd met de angstcultuur die hier dankzij dat gevolg en gepest van totaal lieve onschuldige mensen is onstaan. En ook met het laten staan van allemaal ranzige vieze topics. Nee, dan kun je beter een sociale leuke jongen aanpakken en uitwringen met straffen en waarschuwingen en intussen oma's slipje en moeders ondergoed lekker laten staan !

Sorry voor alle goed bedoelende lieve mensen maar ik stop. Ik ga stuk maar ik stop toch.

Julian het ga jou goed lieve knul ik hou van je en hoop je ooit te zien!

Met hart en groetjes en kus Sankonijn

-onnodige quote verwijderd-

Hoi lieve Julian

Ik ben het helemaal met je eens, zo lezend en alles bestuderend, vind ik  dat jij word gepest en dwars gezeten, je bent 1 van de meest onschuldige lieve jongens die ik hier op dit forum actief zie en jou  pakken ze kei streng aan en jij moet telkens bang zijn om gestraft te worden. De wereld op z'n kop, En het ergste vind  ik dat er nergens een woord van welgemeende excuses vanuit de KTF staan naar jou toe.  Je was gezien je topic meteen een soulmate voor me want ik heb dezelfde reden om hier te zijn maar dat stopt. Ik ga weg. Ik voel mij niet meer thuis in deze angst cultuur waarin juist een jongen als jij bang moet zijn om dingen te zeggen ! Kijk ik naar jouw topics, ik zie alleen maar lieve en leuke onderwerpen. Je reacties zijn uiterst correct en inderdaad beleefd en vriendelijk. En de KTF laat jou bungelen aan het dreigings touw der straffen. Nee daar kan ik niet mee om.

Ik hoop jou ooit ergens in het echt te zien je lijkt mij een leuke jongen en een schatje.   Ik ga nu mijn lidmaatschap opzeggen. het spijt me en als laatste hoop ik dat de KTF het fatsoen op brengt om jou te contacten en een hele dikke excuus tekst te sturen. Oprecht, het allerbeste en love you ! 

Met hart en groetjes Sankonijn ( die stiekem kapot gaat van verdriet om dit alles)

@Carolien_  ik hoop dat u mee leest !

Reputatie 7
Badge +17

Komt nog bij dat ik hier enkele enorm absurde,  zo te zien door trolls gemaakte, heel ranzige topics tegenkom waar blijkbaar alle ruimte voor is.  Zoals ik in mijn 1e reactie al zei…….

Ik stel trouwens voor ( geld ook voor mezelf) om nu even te wachten op een reactie van de bevoegde mensen en niet te veel reacties meer er onder te plaatsten anders gaan de vragen van Julian12 en Ellen en ons zo uit het zicht.  Geld ook voor mij !

Vandaag verbaas ik mij daar helemaal over. Wat er allemaal bij is gekomen echt. Sta je met je goeie gedrag. En dan zelf meemaken dat 2 reacties weer 8er een check verdwijnen " heel toevallig" op hetzelfde topic en die reacties zijn verdwenen. Plus dat ik het ontzettend vervelend vind dat ik steeds zo voorzichtig moet zijn met wat ik hier zeg.  Nooit typ ik een grof woord. Ik blijf altijd positief enzo. Beleefd ook.( zit ook in mij maar goed) En intussen komen er topics vol ranzigheden bij waar mij echt de mond van open gaat en die staan er al heel lang. Sorry dat kan ik in elk geval niet begrijpen maar laat mij maar bang zijn voor checks en waarschuwingen. Ik heb er vaker naar gevraagd ik weet het.  Kan er niks aan doen dit voelt gewoon niet lekker. Ligt aan mij denk ik sorry ☹️

Grtz liefs Julian X

PS ik snap de checks random wel maar het blijft toevallig en na een uur of 9 nog niet geplaatst etc.  Ik wil niet zeuren ik weet ook niet. 

Reputatie 7
Badge +17

“over ALLES praten”, nou mooi niet dus :(

ik ga ook mijn handtekening veranderen

kijk maar naar de reactie van @MCES 

ik word gek !!!!!!

 

@MCES  schreef

Oke ik heb net mijn 2e waarschuwing binnen en ik kan geen reacties meer plaatsen in de tpc hier zullen we alles delen, dat is jammer 

 

Dit is zo oneerlijk

Ik begin gek te worden

ik ben mee eens 

dit is gewoon oneerlijk

@wilhelmavemela  is geblokkeerd zonder een goeie reden

misschien ga ik even van deze forum af 

ik vind dat de moderator even lief moeten zijn 

@wilhelmavemela was zonder goeie reden geblokkeerd

als jullie nu ons ook gaan blokkeren

wordt ik echt woedend

want dit is gewoon oneerlijk

 

Zelle

Ik zit ook erover na te denken om te gaan staken. Want dit is ongelooflijk. Niet normaal maken wat niet normaal is. Het forum handhaaft nu een hallucinant strenge moderatie. En zelfs reacties die de regels niet verbreken worden verwijderd. Het is bizar.

-TheMightySlayer <3

ik ben mee eens met iedereen

 

Zelle

Komt nog bij dat ik hier enkele enorm absurde,  zo te zien door trolls gemaakte, heel ranzige topics tegenkom waar blijkbaar alle ruimte voor is.  Zoals ik in mijn 1e reactie al zei…….

Ik stel trouwens voor ( geld ook voor mezelf) om nu even te wachten op een reactie van de bevoegde mensen en niet te veel reacties meer er onder te plaatsten anders gaan de vragen van Julian12 en Ellen en ons zo uit het zicht.  Geld ook voor mij !

ik ben mee eens 

dit is gewoon oneerlijk

@wilhelmavemela  is geblokkeerd zonder een goeie reden

misschien ga ik even van deze forum af 

ik vind dat de moderator even lief moeten zijn 

@wilhelmavemela was zonder goeie reden geblokkeerd

als jullie nu ons ook gaan blokkeren

wordt ik echt woedend

want dit is gewoon oneerlijk

 

Zelle

Wat een rare gewaarwording is dit. Ik kom hier om met mijn trauma en mijn gevoel weg te kunnen, ik vind een soulmate in Julian12 die hetzelfde straf-trauma heeft als ik, die zit dan weer in een topic waar hij met andere mensen gelukkig van word, heeft een klik met Wilhelmavemela en anderen. En juist die ( vlgs mij heel aardige) jongen post hier dan dat hij bang is om zich te uiten ! Wat een wereld op z'n kop is dat :thinking:  Dus iemand die hier komt vanwege een straf-trauma, moet hier op eieren lopen en bang zijn voor …...straf !  Ik zie kinderen als hij en Ellen en anderen die steeds excuses maken als ze iets aan de kaak stellen hoe terecht ook. Is dat de cultuur die je hier wilt? En dan een over ijverige moderator die al haar bevoegdheden ineens in de strijd gooit, sjabloonteksten plaatst waar niemand iets mee kan en minstens 7 mensen een rot nacht bezorgd. Waar  ben ik beland ?????

En wat deden de anderen verkeerd? Zie mijn reactie boven.  Ik hoop op antwoord.

Hartelijke groet ( zonder excuss want het volste recht op vragen art. 1 grondwet) , Sankonijn

Mee eens.

Het forum is nu meer onderdrukking en pressie op mensen. Waar mensen op eieren moeten lopen om bang te zijn om gestraft te worden. Reacties die hier verwijderd worden zonder redenen. Topics die verwijderd worden vanwege gezelligheid. Links en rechts worden met waarschuwingen en bans gestrooid. Moderatie op voorkeur gezien ik geen straf heb gekregen terwijl ik actief deelnam.  Het begint nu meer op een dictatuur te lijken op het forum dan op een plek waar je terecht kan voor je problemen en voor gezelligheid. 

Reageer