Sticky

Forumregels



Toon eerste bericht

308 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12  En @Sankonijn  De reactie is geplaatst dus niet weg gaan @Sankonijn 

@wilhelmavemela  oké dankzij jou :)  je reactie raakt mij echt enorm.   Zo lief, ik hoop echt dat jullie wensen waarheid worden.

En nu ben ik heel benieuwd wat het antwoord wordt van de ktf. Want op hun ben ik nog steeds ontzettend boos.

Reputatie 7
Badge +19

Blijf je? Haal jezelf van de lijst af anders is het te laat ik was je al enorm aan het tegen gegaan ik heb je bericht gerapporteerd en gezegd dat je niet meer wilde en dat de reactie verwijderd kon worden. Stout van mij maar dat zegt echt dat je moet blijven ik ben je zo dankbaar dat je blijft ik zit nu keihard te schreeuwen YESSSYESSS SANKONIJN BLIJFT YESS YESS!!!!!!!!!

Reputatie 4
Badge +2

Hee @Sankonijn

 

Wat een lief berichtje en wat leuk om te horen dat je het forum zo goed vindt. 
We staan altijd open voor inhoudelijke (opbouwende) kritiek en zijn daarom ook blij dat je die geeft. Daarnaast waarderen we je oprechte verontschuldigingen; dankjewel!

Nog heel veel plezier op het forum!

 

Groetjes, 

Laura | De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

@Anoniemxv 

 

Hoi!

Leuke vraag!

Voor zover ik weet zijn er geen mensen moderator geworden die daarvoor al op het forum zaten. Ik denk dat we dan op zo’n moment kijken naar de situatie, maar als een account al topics en/of reacties heeft geplaatst durf ik vrij zeker te zeggen dat je dan een nieuw account hebt als moderator. Berichten van een gebruiker zouden dan ineens van De Kindertelefoon zijn, en dat kan verwarrend zijn.

Wel jammer dat je dan natuurlijk al je badges kwijt bent. 😉

 

Groetjes,

Ramon van De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +17

foutief geplaatst, excuus

Reputatie 7
Badge +17

 

WE gaan er weer voor :)

Reputatie 4
Badge +2

hoi Lucky,

Wanneer je een waarschuwing krijgt geldt de datum van de waarschuwing als beginpunt voor je andere waarschuwingen. Het is dus niet zo dat bij het begin van het jaar (1 januari) al je waarschuwingen vervallen. (behalve wanneer je je 1e waarschuwing op 1 januari in het vorige jaar hebt gekregen, dan natuurlijk wel ;-)) 

Groetjes, Loes

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Ik begrijp niet goed hoe je kan zien dat iemand een ban heeft.. Ik las iets over dat je dat bij de badges kan zien maar daar zie ik niks. Straks ga je mensen reacties sturen die er niet meer zijn.  Kunt u me helpen hoe ik dat kan zien ?

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +17

-onnodige quotes verwijderd-

 

Dag mw Loes , oké dankuwel, ik snap het.

Groetjes Julian X

Badge

Hoi ik had eerst een ander profiel maar daar kom ik niet meer in en er staan nog antwoorden en topics op en wil die weg! HELP!!!

Hoi @JanneB ,

Zou u niet alle quotes kunnen verwijderen? Sommige reacties worden nu echt onduidelijk!

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik wil toch graag iets vragen weer over de checks want vanavond is het heel extreem ik kreeg om de reactie een check. En zelfs bij een reactie die al gecheckt was en waar ik 1 letter had veranderd ging die weer achter een check. Is dit wel goed of is er een storing want zoveel checks heb ik nog niet eerder meegemaakt. Het is niet om te zeuren maar dit is echt niet prettig je wilt anderen helpen en advies geven en op 15 reacties 7 checks vind ik wel heel veel. Sorry als ik nu iets overbodigs vraag maar het werkt voor mij heel demotiverend :( 

Groetjes hoogachtend, Julian

Top, bedankt!👍

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Julian12 &  @Sanny,

Dat klopt inderdaad dat je deze melding kunt krijgen bij het plaatsen van een reactie en/of topic. Wij modereren jullie reacties net zoals alle andere reacties. 

Ik kan me wel voorstellen dat deze melding soms vervelend kan zijn, maar dit heeft te maken met de veiligheid van het forum. We kunnen hier helaas niet meer uitleg over geven, omdat het forum dan mogelijk minder veilig wordt. Wel kunnen wij aangeven dat wanneer berichten worden tegengehouden dat deze berichten altijd z.s.m. gecheckt worden en als ze aan de forumregels voldoen alsnog online komen te staan. 

Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben. Maar mocht je nog meer vragen hebben hierover, dan horen wij dat graag.

 

Groetjes, 

Laura | De Kindertelefoon

Het is nu anderhalf uur geleden en nog steeds niks geplaatst. In mijn reactie: gèèn scheldwoorden, gèèn opruiing, gèèn aanstootgeving. En nog niet geplaatst. Ik wil zo graag weten waaròm niet ? Wat is er nou met die reactie aan de hand dat die niet wordt geplaatst ? Dit bezorgt mij echt stress en een ontzettend rotgevoel. Ik wil gewoon iemand helpen. Weet je wat ? Voortaan selecteer en kopieer ik alles wat ik typ en als het dan weer wordt gecheckt plak ik het opnieuw . En mail de tekst met de vraag wat er mis mee is. Ik wordt hier serieus gefrustreerd van. Dit kan niet de bedoeling zijn van dit forum om de deelnemers zo te frustreren. Ben daarnaast ook benieuwd hoeveel kwalijke reacties die checks er nou eigenlijk uit filteren ? 

Dank voor de slapeloze nacht die dit mij bezorgd.

Sanny 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy een vraagje mag je zeggen welke musical je speelt in groep 8?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Ik stel mijn vraag wel in een ander topic.

Wilhelmavemela.

Reputatie 1
Badge

Hallo Kindertelefoon,

is het niet toegestaan om te zeggen dat ik het broertje ben van een andere (gebande) forumgebruiker? Ik zag dat het is weggehaald bij mijn topic.

Als het niet mag ga ik het ook niet zeggen, het is ook weer niet zo belangrijk.

Groetjes en Bedankt

 

TOEVOEGING:

Ik zag dat in een topic ook gezegd werd dat twee forum gebruikers zusjes zijn. Dus mag ik het (ook) wel of niet zeggen?

Het gaat om dit topic:

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @EurovisionFan 

Wij vinden het echt héél belangrijk dat iedereen op dit forum anoniem is en blijft.

Goede vraag die je stelt! Je mag wel zeggen dat een broer of zus  ook actief op het forum is (geweest). Je mag daarbij geen gebruikersnaam noemen.  Iedereen begint met een schone lei, zeg maar.
Het topic dat je noemt zullen we bekijken, dank voor de link.

 

Groetjes, Mariska

Reputatie 2
Badge +1

Mag je wel zeggen dat iemand veel vrienden en blond haar heeft?

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, je mag wel zeggen dat je blond haar hebt en dat je veel vrienden hebt. Dit zijn namelijk geen kenmerken waardoor je iemand kan herkennen.
Groetjes Femke van de Kindertelefoon

Kan @Raoul een ban krijgen? Hij is best wel discriminerend.

Reputatie 4
Badge +1

Kan het? Hij zegt dat transgenders ziek zijn. En hij is respectloos voor mensen die iets anders zijn dan hijzelf

Kan @Raoul een ban krijgen? Hij is best wel discriminerend.

 

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Nova_

Goeie vraag die je stelt. Zolang je je houdt aan forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens kan dat. 

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen. 

Fijne vakantie! 

Groetjes 

Hanne | De Kindertelefoon

 

Reageer