Sticky

Forumregels

Toon eerste bericht

272 reacties

Reputatie 4
Badge +4
is het niet hadiger dat je eerst de forum regels moet lezen voor dat je een topic kan starten
Reputatie 3
Badge +3
Sorry hoor, maar ik had helemaal nergens gezegd wat voor voorwerpen ik zou hebben gebruikt. Daarnaast zijn er hier andere forumgebruikers die ook positief reageren op automutilatie, maar die worden dan niet aangepast?

Nou ja. Ik had liever gehad dat jullie dat kleine gedeelte dan hadden verwijderd van plaats me hele topic, maar oké.

^

Future
Badge +2
Hallo Future,

Je topic was in strijd met forumregel 9 en is inderdaad van het forum verwijderd.

Zoals in de forumregels beschreven staat is het toegestaan om topics over het onderwerp te starten en is het niet toegestaan om: "geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging."

In jouw topic over het onderwerp zelfbeschadiging heb je heel expliciet beschreven hoe, wat, waar en waar het te kopen, dit kan door lezers opgepikt worden als 'tips' en/of 'advies' en is dus niet toegestaan. Tevens ben je in je woordkeuze positief over het resultaat wat je omschreven hebt, dat is een boodschap die wij als de Kindertelefoon ontmoedigen net zoals 'Pro Ana' omdat dit de veiligheid van medeforumgebruikers in gevaar kan brengen.

Voor deze overtreding heb je je eerste waarschuwing gekregen. Het is vervelend om te lezen dat jouw topics over het onderwerp zelfbeschadiging elke keer verwijderd worden, ik raad je aan je woordkeuze aan te passen in het vervolg.

Groet Roy,

De Kindertelefoon
Reputatie 3
Badge +3
Hallo Kindertelefoon,

Waarom is mijn topic nou verwijderd dan? Omdat het gaat over snijden? Ik snap dit nooit he. Waarom mogen andere mensen wel topic over dit soort dingen maken, maar worden die van mij verwijderd.

Andere forumgebruikers mogen bijvoorbeeld wel zeggen wat voor pogingen ze overwegen en als ik dat schrijf dan wordt dat verwijderd, maar bij die andere niet?

^

Future
Dat is vertrouwen wat de KT in ons moet hebben I guess. Ze kunnen wel om ID vragen bij twijfel, maar dat gebeurt vgm echt nooit.
Hi KT,

even een vraag hier op door, ik heb in het begin dan mijn geboortedatum verkeerd gedaan aangezien ik dus nogal bang was met anoniemitijd, nu vraag ik me dus af, als ik het verander word dat dan de geboortedatum waar jullie naar kijken aangezien mensen van 18 en het account willen houden dan alleen die datum aan hoeven te passen en ze hebben er 2 jaar bijv bij...
Reputatie 3
Badge +2
Beste annoniempo,

Helaas kan er geen uitzondering gemaakt worden, als wij opmerken dat iemand 19 jaar is geworden, verwijderen we dit account.

Groet, Willemijn
Reputatie 3
Badge +4
Beste Emma_

ik heb het over mijn account te behouden na mijn 19e
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Annoniempo,

Je account kan altijd verwijderd worden, alleen je berichten op het forum blijven nog wel staan. Zou je graag je account verwijderd willen hebben?

Groetjes,

Emma_
Reputatie 3
Badge +4
Beste Sanne_R

kan er ook een uitzondering worden gemaakt?
Badge +1
Beste annoniempo,

Je account wordt nu niet verwijderd, als je 19 bent wel omdat je dan de leeftijdgrens van het forum hebt gepasseerd.

Heb ik je hiermee antwoord gegeven op je vraag?

Veel plezier op het forum.

Groetjes Sanne,

De Kindertelefoon
Reputatie 3
Badge +4
Beste Marleen M .waarom word mijn account verwijderd ?
Badge +1
Hallo Annoniempo,

Nee je raakt je account niet kwijt als je 18 jaar bent. Wel wordt je account op je 19e jaar verwijderd.

Nog veel plezier op het forum!

Groetjes,

Marleen
Reputatie 3
Badge +4
Ben ik op mijn 18 mijn account kwijt?

groetjes annoniempo
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Erica125,

We hebben het berichtje verwijderd en ook de berichten hier waar je het berichtje noemt. Denk je er om wat je schrijft, zodat je anonimiteit niet weer in gevaar komt? Veel plezier op het forum nog!

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Erica125,

Wat vervelend dat is inderdaad een goeie reden om jouw reacties te verwijderen. Helaas kunnen wij niet meer zien welke berichten van jouw waren omdat je account is verwijderd. De verschillende berichten zijn namelijk niet meer aan 1 persoon te linken. Zou je anders linkjes naar de reacties kunnen sturen?

Groetjes,

Emma_

De Kindertelefoon
Ik kom in gevaar met mijn anonimiteit. Als anderen dit lezen die ik ken weten ze dat ik het ben. Kunt u het verwijderen?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Erica125,

Wat Menspersoon hierboven ook al benoemde is dat wij geen reacties verwijderen behalve als ze in strijd zijn met een forumregel of de anonimiteit in gevaar komt (forumregel 18)

Groetjes,

Emma_

De Kindertelefoon
Kunnen mijn reaties worden verwijderd? Ik heb niet meer graag dat ze zichtbaar zijn. Het stond wel op mijn verwijderde account.
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Heilige Blobvis,

Wat Menspersoon zegt klopt.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Topics worden niet verwijderd als ze niet in strijd zijn met de regels en je privacy geen gevaar loopt.

In dat laatste geval worden je topics meestal geanonimiseerd, maar verwijderen is als het goed is dan ook een optie.

"18. De Kindertelefoon verwijdert geen topics

Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen. Een topic wordt alleen verwijderd als het in strijd is met de forumregels of als je anonimiteit in gevaar is. "

Dat staat dus hier, in dit topic....
Is het mogelijk om al je topics te verwijderen?

Reageer