Vraag

Forum verwijderen

  • 15 June 2017
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi kindertelefoon, zouden jullie mijn forum 'eten weggooien' en daarna dit aangemaakte forum willen verwijderen? Ik vind het niet fijn dat er nog op staat terwijl het probleem als is opgelost. Groetjes.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Amsterdammie,
zoals je ziet en in je mail kon lezen heb ik je gebruikersnaam aangepast en ook in de reactie van Floor, om herkenbaarheid verder te voorkomen.
Groetjes,
Mariƫlla
De Kindertelefoon
Badge +2
Hoi Amsterdammie,

In principe verwijderen wij nooit een topic, tenzij het gevaar bestaat dat je niet meer anoniem bent. Dat is in het geval van jouw topic niet aan de orde en daarom laten we het topic staan. Er kunnen jongeren zijn die iets hebben aan de antwoorden die zijn gegeven.

Groeten Floor
De Kindertelefoon
Je kunt idd je naam aanpassen en de Kindertelefoon kan edits uitvoeren als jouw anonimiteit in het geding komt. Als je reageert wat jouw herkenbaar maakt in het topic, kunnen ze dat misschien wel aanpassen.

Gr. Pin
Snap ik heel goed, alleen zijn er net iets te veel mensen om mij heen die deze naam kennen. (Inclusief mijn ouders en wat vrienden). Mijn vrienden kennen dit verhaal deels en wil echt absoluut niet dat ze hier de voledige versie lezen. Ik krijg al buikpijn van het idee dat die dit lezen. Ik plaatste deze forums met het idee dat ze ook verwijderd kunnen worden. Stom, en niet over nagedacht. Ik voel me nu heel onrustig en vind het dus nog steeds heel vervelend. Ik zou erg gerustgesteld zijn als dit forum en mijn andere forum verwijderd word ookal doen jullie dat normalitair niet. Ik zal mijn naam hierna veranderen en het account verwijderen. Maar vind het een hele vervelende gedachte dat dit nu ergens op internet is. Dus nogmaals, excuses voor het 'roekeloos' plaatsen van een forum. Ik hoop dat jullie dit forum en het andere forum verwijderen. (Aangezien in dit forum mijn naam nu ook staat, in jouw reactie Floor).

P.S ik weet nu dat jullie forums soms ook aanpassen om ze 'anoniem' te maken. Maar niet veel mensen hebben op het forum gereageerd en wil dit allemaal graag snel afsluiten in de vorm van dat he verwijderd word. Het is vervelend dat dit er allemaal op staat.

Alvast heel erg bedankt. Groetjes.

Reageer