Forum moderator.

  • 30 June 2016
  • 9 reacties
  • 443 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste kindertelefoon,

Ik weet dat ik niet hier goed zit daarom contact ik hier wel, ik weet nog geen andere manier om met jullie contacten zo ja? Meld het tegen mij.

Kan ik forum moderator eigenlijk worden? zit dagelijks op kindertelefoon.
Of contact mij via email.

9 reacties

Dag Marijn,

Wat leuk dat je dagelijks op het forum zit en graag moderator wilt worden! Ik ga even je vraag bij iemand neerleggen die hierover gaat. Zij komt er dan zo snel mogelijk op terug.

Je kan ook telefonisch contact opnemen met de Kindertelefoon op het nummer 0800 - 0432. Daarnaast kan je ook chatten met de Kindertelefoon. Hiervoor staat een linkje op de site.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je die altijd stellen.

Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
Dag Joyce,

Top, Ik wacht wel af :-)
Kan ik nog eventueel nog mijn naam nog veranderen van de Kindertelefoon Forum?
Ik wil hem dan graag in Marijn F

Tot dan
K wist nog geen eens dat iemand van het forum moderator kon worden lol
Misschien niet zo handig aangezien Moderators de privégegevens kennen en Marijn hier op het forum zit
Ik hoop het wel voor je zeg maar maar je bent ook nog net nieuw
Eerst is kijken of het überhaubt mogelijk is
Dag Marijn,

Wat leuk dat je dagelijks op het forum zit en graag moderator wilt worden! Ik ga even je vraag bij iemand neerleggen die hierover gaat. Zij komt er dan zo snel mogelijk op terug.

Je kan ook telefonisch contact opnemen met de Kindertelefoon op het nummer 0800 - 0432. Daarnaast kan je ook chatten met de Kindertelefoon. Hiervoor staat een linkje op de site.

Mocht je nog vragen hebben, dan mag je die altijd stellen.

Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon


Hoi Joyce,

Moet ik dan eens maar bellen met de kindertelefoon of per email.

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,
Marijn
De email van kindertelefoon medewerkers zijn altijd zijn altijd no-reply dus als hun jou iets sturen kan je geen antwoord geven,en telefonisch....weet ik eigenlijk niet, ik bedoel ik weet dat je kan bellen om over je problemen te praten.....idk
Hoi Marijn en Angovis,

Je kan alleen moderator worden bij De Kindertelefoon als je al langere tijd vrijwilliger bent bij De Kindertelefoon. Om vrijwilliger te worden moet je 18 jaar of ouder zijn en moet je o.a. eerst getraind worden door De Kindertelefoon (voor alle toelatingseisen kan je op onze website kijken).

De enige mogelijkheid om als vrijwilliger bij De Kindertelefoon aan de slag te gaan als je nog geen 18 jaar bent is Peervrijwilliger worden. Dit kan vanaf 16 jaar. Op de website van De Kindertelefoon kan je hier meer over lezen.

Ik hoop dat ik zo duidelijk antwoord heb gegeven en ik hoop ook dat je veel aan het forum van De Kindertelefoon hebt!

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Hoi Marijn en Angovis,

Je kan alleen moderator worden bij De Kindertelefoon als je al langere tijd vrijwilliger bent bij De Kindertelefoon. Om vrijwilliger te worden moet je 18 jaar of ouder zijn en moet je o.a. eerst getraind worden door De Kindertelefoon (voor alle toelatingseisen kan je op onze website kijken).

De enige mogelijkheid om als vrijwilliger bij De Kindertelefoon aan de slag te gaan als je nog geen 18 jaar bent is Peervrijwilliger worden. Dit kan vanaf 16 jaar. Op de website van De Kindertelefoon kan je hier meer over lezen.

Ik hoop dat ik zo duidelijk antwoord heb gegeven en ik hoop ook dat je veel aan het forum van De Kindertelefoon hebt!

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon


Top, Ik ga mij binnenkort maar eens aanmelden. Moet je dan in Rotterdam bij de kindertelefoon eigenlijk daar werken? Of kan je ook via thuis dat we dan contact houden via mijn nummer? Laat mij maar weten.
Hoi Marijn,

In Rotterdam kan je geen moderator worden, maar wel telefoon/chatvrijwilliger of peervrijwilliger. Je kan het beste eens contact opnemen met team Rotterdam voor meer informatie! Dat kan via https://www.kindertelefoon.nl/vrijwilliger/.

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon

Reageer