Erg persoon..


  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste kindertelefoon.
Ik heb al een ander topic hierover tot ik hier dingen zag.
er is een erg persoon actief die erge fotos stuurt en erg schokkend..,
Help ?

18 reacties

Ik ben het eens met raisia @BONNIEHEEFTPROBLEMEN en @CLYDEZITERGENSMEE zetten verschillende afbeeldingen op topics die schokkend zijn ze hebben ook op één van mijn topics een schokkend en ontoepasselijk afbeelding geplaatst
Beste kindertelefoon.
Ik heb al een ander topic hierover tot ik hier dingen zag.
er is een erg persoon actief die erge fotos stuurt en erg schokkend..,
Help ?


Dag Raisa,

Bedankt voor je melding. Ik snap ook volledig dat je het helemaal met Raisa eens bent Celly.
Ik heb jullie zojuist ook een mail gestuurd dat ik druk bezig ben om alles te verwijderen. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gedaan is.

Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
@ Joyce W
Hoi,
Graag gedaan & heel erg bedankt!
Op het profiel van @Clydezitergensmee staan haar interesses.
Een daarvan is pesten en ik vind het erg vreemd dat je dat daar mag opschrijven. En snijden en sucade is volgens mij ook niet de bedoeling om te typen.
Hoi MensPersoon,

Bedankt voor het melden! Wij hebben zijn interesses aangepast.

Groetjes,
Lysa van De Kindertelefoon
Sucade is toch gewoon voedsel? Wat is daar gek aan dan?
@kindertelefoon,

waarom is het topic https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/celly-rasist-23143 van “clyde” nog niet verwijderd?

Alleen al vanwege de titel, die gericht is tegen een medeforumlid (zie hierboven), die alleen haar best heeft gedaan om de schade die "Bonnie" en "Clyde" gisteren aangericht hebben, onder de aandacht van kindertelefoon te brengen. Ze verdient beter dan genoemd topic.

Andere topics met dezelfde titels zijn wel verwijderd, dus bovenstaande mag daarom wat mij betreft ook wel weg.

Ik snap ook niet dat de profielen van "Bonnie" en "Clyde" sws nog bestaan.
Ze hebben zich gisteren nieuw aangemeld en https://forum.kindertelefoon.nl/members/clydezitergensmee-26191 heeft vervolgens de site gespamd met 14 topics en 31 reacties en https://forum.kindertelefoon.nl/members/bonnieheeftproblemen-26190 met 2 topics en 23 reacties. Geen enkele reactie van die 2 is het waard om voor het nageslacht bewaard te blijven. Meerdere door hen geplaatste foto's waren echt schokkend.
Ze zijn inmiddels geband begreep ik en hebben gelukkig nergens anders meer reacties staan (behalve het genoemde topic), dus de profielen kunnen net als die 2 zelf in de vuilnisbak!

Ben benieuwd naar de reactie van de Kindertelefoon.

@celly, @raisa, @suzannevdb, @pin
bedankt voor jullie inzet bij het al vroeg onder de aandacht brengen van de misstanden van “Bonnie” en “Clyde”

Gr. JJ
Beste JJboy,

Bedankt voor het meekijken!
Het topic is nu verwijderd. Die hebben we blijkbaar over het hoofd gezien.
De gebruikers ClydeZitErgensMee en BonnieHeeftProblemen zijn gebanned. Dit is wat wij doen met gebruikers die zich niet aan de regels houden. Met de profielen doen we verder niks.

Groetjes
De kindertelefoon
@hondenkoekje,

Ik dacht dat met sucade iets van zelfmoord werd bedoeld aangezien het lijkt op suïcidaal en haar interesses snijden en dergelijke waren.
@menspersoon, @hondenkoekje,

Ik heb opgezocht wat 'suïcidaal' betekent.
Het betekent dat je geneigd bent tot zelfmoord.

Bron: http://

@jjboy,

Graag gedaan, maar jij ook bedankt voor je inzet en oplettendheid;).
Je helpt ook het forum gezellig te houden en veel mensen te helpen 🙂.
@leonie van de kindertelefoon,

bedankt voor de update
ach ja, eentje vergeten of over het hoofd zien bij 70 misplaatste reacties kan altijd gebeuren, maar laat het nooit meer gebeuren (dat laatste is een grapje). Ik was het vast al beu geweest na het verwijderen van 68 van die reacties. Dus goed gedaan!!


@suzannevdb,

ik moest jullie wel even noemen, omdat jij en Pin in het topic dat nu verwijderd is, afwijzend op de onsmakelijke berichten van “Bonnie” & “Clyde” hadden gereageerd en dat kan niemand nu meer lezen en dit wel. Dus jullie blijven vanaf nu tot in de eeuwigheid herinnerd aan deze goede daad :)

Wist je trouwens dat Bonnie & Clyde echt hebben bestaan? Die lieten ook een spoor van vernieling achter, maar werden ook gepakt. Zij door de politie en die van (eer)gisteren door een aantal forumleden en de kindertelefoon heeft ze berecht. Misdaad loont dus niet. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Bonnie_en_Clyde

Hé, ik lees jouw berichtjes ook altijd en je bent me ook nogal eens te snel af haha.
We doen het met zn allen hier en af en toe een grapje (waar het kan) om het een beetje luchtig te houden kan nooit kwaad, toch?

Gr. JJ
@jjboy,

Haha, bedankt hoor! Maar jij hebt er zelf ook aan meegeholpen en moet oom worden herinnerd van de goeie daad!;)

Dat is toevallig! Ik wist helemaal niet dat hun echt hebben bestaan. Misschien dat hun het wisten en hun expres zo genoemd hadden? Of het zijn hun eigen namen 🙂 Maar ja, die zijn nu verwijderd van het forum.

Haha, ja, soms wel. Soms ben jij weer eerder. En heb je alle informatie in het lange verhaal ( wat juist super goed is ) al gegeven. En dat je complimentjes tussendoor geeft, zo geef je de mensen weer 'moed' om te laten zien dat ze het goed doen;).
Tuurlijk! Een grapje kan gewoon tussendoor;). Daar wordt ik niet boos om!

Suzan (14) xx

Reageer