Engelse sectie


  • Anonymous
  • 0 reacties
Misschien is het een goed idee om een Engelse sectie te hebben zodat andere kinderen die niet Nederlands praten ook vragen kunnen stellen. laat het weten in de reactie als je daar me eens ben of niet.

11 reacties

trouwens, ik ben VOOR.
Niet allemaal tegelijk asjeblieft. ik wil jullie mening weten. zeg gewoon JA of NEE.
Hoi!

Onlangs is er het Tell-me topic bijgekomen. Hier kunnen kinderen en jongeren uit azc's vragen stellen en verhalen delen. In dat topic is de uitleg ook in het Engels.
https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/tell-me-29300

Verder is het forum in het Nederlands. Het zou inderdaad fijn zijn als kinderen die geen of niet zo goed Nederlands praten ergens terecht kunnen in een taal die ze beheersen, zodat ze zich goed kunnen uitdrukken.

Allemaal verschillende talen kan chaotisch worden. Een Engelse sectie kan haalbaar zijn.

Fijn dat je meedenkt :)

Groetjes
x
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

bedankt dat je je mening gaf en ik zou ook willen dat de kinder telefoon hier verandering in brengt door een Engelse sectie voor forums to creëren.
Je menig geven kan echt geen kwaad hoor en het zou ook goed zijn als de kindertelefoon zelf een mening gaf
Reputatie 2
Badge +9
Dus als ik het goed begrijp. Jij zou graag een (andere) forum willen zien waar mensen in het Engels hun verhaal kunnen doen?

Ik vind dat best een goed idee. Alleen de vraag is of er mensen zullen zijn die er gebruik van gaan maken..

En zoals @100divergent11 al zei is er al een soort linkje gekomen voor mensen van het azc. Dus ik denk dat mensen die niet (goed) Engels kunnen spreken( typen) ook daar terecht kunnen..

Gr:Mr.S
Denk het wel want ik zit op een Britse school en daar spreekt iedereen Engels, maar er hangen ook posters van kindertelefoon .ik kan er ook voor zorgen dat er iets komt in de Daily bulletin die iedereen leest om op de hoogte te blijven van alle dingen. en ik wed dat er andere kinderen zijn die hun verhaal liever in het Engels willen dan gebroken Nederlands.
Hoi,

Er zou best een Engels subforum kunnen komen, maar ik vraag me af of hier meer voordelen aan vast zitten dan nadelen.

Ik denk dat er weinig mensen op af zullen komen, aangezien dat "Tell Me" topic geen reacties heeft gehad van mensen uit de doelgroep.

Zij zijn natuurlijk niet de enigen die daar op af kunnen komen, maar de groep wordt dan al wel een stuk kleiner...

Ook vraag ik me dan af hoeveel reacties men kan krijgen op het Engelstalige gedeelte. Kijk, ik kan wel Engels, maar als ik daar dan zou reageren, denk ik niet dat diegene daar erg vrolijk van wordt. Ik denk dat de meerderheid op het forum niet goed genoeg Engels kan om de kwaliteit van een Engelstalig gedeelte te kunnen waarborgen.

Een voordeel zou dan zijn dat kinderen die geen of niet goed Nederlands kunnen, hier ook terecht kunnen, maar meer voordelen zie ik dan eigenlijk niet.

Ook zou de site dan vindbaar moeten zijn met Engelse zoektermen, of niet?

Lang verhaal kort, ik zou nee zeggen. Of er moet echt een goed idee voor komen.

Gr. Pin
Oke pin dankje voor de reactie
Nouja....
Het is een Nederlandse site van een Nederlandse stichting.
En omdat er waarschijnlijk meer jongeren geen of slecht Engels schrijven dan er jongeren zijn die geen of slecht Nederlands schrijven mis je nu minder mogelijke gebruikers.

Dus tenzij er een erg grote vraag naar een Engelstalige KT komt, denk ik niet dat het hoeft te veranderen.
oke dankjewel voor je mening.

Reageer