Een vraagje..

  • 8 April 2016
  • 8 reacties
  • 276 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Mag zo'n naam wel bij de kindertelefoon? Zie bijlage...

Graag een snelle reactie terug

Alvast bedankt,

Groet, yemke

- bijlage verwijderd door De Kindertelefoon -

8 reacties

Zie ook deze 2 bijlages aub.

- bijlage verwijderd door De Kindertelefoon -
Persoonlijk denk ik van niet, maar ik weet niet of dit in de regels van het forum vermeld staat.
Beste Yemke31,

Bedankt voor jouw oplettendheid! Zulke namen en profielfoto's zijn inderdaad tegen de regels van het forum.
De accounts zijn inmiddels verwijderd van het forum.

Groetjes,
Yvonne
De Kindertelefoon
@kindertelefoon

Ze zijn misschien niet meer voor iedereen zichtbaar op het forum, maar ik kan de profielen nog steeds bekijken via de links die ik jullie via de mail hierover al om 19.30 uur gestuurd heb. Dus helemaal weg zijn ze niet.
Beste JJboy,

Bedankt voor het doorgeven van de links van de profielen en voor de opmerking dat ze nog steeds zichtbaar zijn via de links.
We hebben ernaar gekeken en het is inmiddels opgelost.

Groetjes,
Yvonne
De Kindertelefoon
Beste Yvonne,

bedankt voor de info.
Ik heb het even gecontroleerd en ik zie dat jullie de namen aangepast hebben. Ik kan me voorstellen dat jullie een goede reden hebben om de profielen niet gewoon weg te gooien. Enige puntje is misschien nog dat bij één van de profielen (ik noem de naam hier expres niet), nog wel de onsmakelijke interesse van deze persoon te lezen valt. Dat is bij de link die eindigt op het cijfer 3. Dat kunnen jullie vast ook wel aanpassen.

Groetjes,
JJ
Beste JJboy,

Nogmaals bedankt voor jouw oplettendheid en het doorgeven van de info!
We hebben dat even over het hoofd gezien en dat is nu inmiddels ook aangepast.

Groetjes,
Yvonne
De Kindertelefoon
Beste Yvonne,

bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb het (natuurlijk) weer even gecontroleerd en ik zie dat het nu helemaal ok is :)

Groetjes en welterusten voor strakjes,
JJ

Reageer