Een email van de kindertelefoon?

  • 21 November 2016
  • 6 reacties
  • 1321 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen van de Kindertelefoon,

Even een vraagje: deze site is zeker heel handig, maar hebben jullie ook een email-adress om een mailtje naar te sturen als je je probleem niet in een forum wilt zetten? Zo ja, wat is dat dan? Want ik weet het niet, en op het mail adress waar jullie meldingen mee geven van: ..... heeft gereageerd op ... forum, daar kan je niet naar terug mailen?
Dus mijn vraag: hebben jullie een email waar dat naar kan? Zo ja: wat is het mailadress?

Met vriendelijke groetjes van: Derp

6 reacties

Je kan gewoon het probleem wat je hebt hier vertellen;)
Oh wacht als je het hier NIET wilt vertellen......excuse moi
Je kan ze ook bellen
Van een email adress weet ik niks af
Hey mensen van de Kindertelefoon,

Even een vraagje: deze site is zeker heel handig, maar hebben jullie ook een email-adress om een mailtje naar te sturen als je je probleem niet in een forum wilt zetten? Zo ja, wat is dat dan? Want ik weet het niet, en op het mail adress waar jullie meldingen mee geven van: ..... heeft gereageerd op ... forum, daar kan je niet naar terug mailen?
Dus mijn vraag: hebben jullie een email waar dat naar kan? Zo ja: wat is het mailadress?

Met vriendelijke groetjes van: Derp



Het beste is om gewoon de gaan chatten met de kindertelefoon

stay cheeki breeki my freinds
Hoi beneenderpgamer,

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar ik denk dat je bedoelt dat je de Kindertelefoon wilt mailen met een probleem?
Als je met de Kindertelefoon wilt praten over een probleem dan kun je iedere dag bellen of chatten van 14.00 tot 20.00. Via de mail worden problemen niet besproken.
Ik hoop dat ik zo je vraag heb beantwoord.

Groetjes,

Miralda A,
de Kindertelefoon
Ik denk dat je bedoeld dat als je iets tegen ze wilt zeggen (de dingen die gewoon in dit subforum worden geplaatst), maar als je deze dingen dan niet online wilt hebben, maar gewoon even privé vragen.

Waarom dit niet gebeurd, is omdat jouw vragen nuttig kunnen zijn voor anderen. Je kan dan bijv. eerst even zoeken op het forum naar een antwoord op je vraag. Als de vraag eerder is gesteld, hoef je 'm niet nog een keer te stellen.

Gr. Pin
Geen idee

Reageer