Vraag

Een chat

• 3 September 2017
  • 10 reacties
  • 754 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag een idee geven aan de kinder telefoon misschien is een chat voor iedereen hier een gied idee

10 reacties

Hoi!

Wat leuk dat je ideeën aanbrengt :)
Een chat zou handig kunnen zijn, maar dan gaat de essentie van het forum misschien een beetje verloren. Het forum is er om elkaar vragen te stellen via topics, en als je meer of andere hulp nodig hebt, kun je chatten of bellen met een moderator van de KinderTelefoon.

Soms zijn er veel mensen online op het forum, dus wordt een chat dan niet te chaotisch als berichtjes heel snel voorbijrazen? Heel ervaren met chats ben ik niet, misschien heb jij wel een idee hoe we het overzichtelijk kunnen maken?

Groetjes
x
Ja chets en dan hoe julie ook topics in delen
Chats gaan er sowieso niet komen. Hoe graag mensen het ook willen, het kan niet gecontroleerd worden en de KT kan de anonimiteit dan niet meer garanderen. Dat is waar de KT ook om draait. In alle veiligheid je verhaal kunnen doen.
Hoe zou jij een chat dan voor je zien?
Gr. Pin
Badge +3
Een global chat zou dan wel kunnen.... En dat eventuele berichten automatisch worden vermeld aan de KT
Maar als ik dan contactgegevens met jou wil uitwisselen, heb jij ze al gezien voor iemand ze kan verwijderen. Ik denk niet dat het haalbaar is.
Badge +3
Maar dat kan nu toch ook? Als ik nu mijn gegevens plaats heb jij ze wss ook al gezien voordat het word verwijderd door KT..., maar ik snap wat je bedoeld.... jammer dat het niet kan, het zou namelijk wel wat toevoegen, waardoor er meer mensen komen
Ja ik snap je. Helaas kan het niet!
Badge +3
Miss kunnen ze bots, die bijv berichten verwijderen met: voeg me toe, of dit is mijn Instagram... snap je?
Ware het niet dat mensen sneller codes zouden bedenken om toch gegevens uit te wisselen dan dat men het bij kan benen met zulke bots of zelfs mensen.
@pin als ik nu al mijn gegevens geef kunnen jullie het ook niet snel genoeg verwijderen dus ja.
dat is niet echt een goede reden

groeten
Jonathan

Reageer