Dit snapte ik even niet

  • 6 March 2016
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste JJboy en anoniemertjee,

Het is in strijd met de forumregels om deze te gebruiken als chat wat staat beschreven in forumregel 7:Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.
.
Willen jullie hier op letten?


Groeten Claire
De Kindertelefoon


Wat bedoelt u hiermee?
Ik begrijp het niet helemaal.
Hopelijk kan iemand en misschien Claire N. hierop reageren, want dit snapte ik niet helemaal en ik had er nog geen antwoord op gekregen.

Groetjes Anoniemertjee

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Anoniemertjee,

Ik heb hier net op geantwoord in dat topic.

Claire bedoelt dat je niet mag 'chatten' via het forum. Dat betekent dat je niet telkens korte berichten naar elkaar mag sturen, omdat het dan lastiger wordt voor anderen om te reageren. Ook mag je niet via het forum persoonlijke gegevens aan iemand geven, zoals je instagram, facebook, naam, e-mail etcetera. Je mag ook niet via het forum afspreken iemand ergens te ontmoeten.

Begrijp je het nu?

Groetjes,

Hester
Hoi Anoniemertjee,

Ik heb hier net op geantwoord in dat topic.

Claire bedoelt dat je niet mag 'chatten' via het forum. Dat betekent dat je niet telkens korte berichten naar elkaar mag sturen, omdat het dan lastiger wordt voor anderen om te reageren. Ook mag je niet via het forum persoonlijke gegevens aan iemand geven, zoals je instagram, facebook, naam, e-mail etcetera. Je mag ook niet via het forum afspreken iemand ergens te ontmoeten.

Begrijp je het nu?

Groetjes,

Hester


Hoi Hester,

Dat 'chatten' begrijp ik wel, vanwege die korte berichten. Maar dat van die persoonlijke gegevens niet.
Dus ik neem aan dat Claire dat bericht alleen heeft gestuurd, omdat ze vond dat de topic een een soort van 'chatten' werd?
Ik denk dat ik het dan nu begrijp.

Groetjes Anoniemertjee 🙂

Reageer