die regel van dat je telefoon nummer niet mag zeggen moet weg


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat vinden jullie ervan?

- Chat met de Kindertelefoon verwijderd. -

We willen graag dat alle gesprekken met de Kindertelefoon, dus ook chatgesprekken, vertrouwelijk blijven. De tekst is daarom verwijderd. Het blijft natuurlijk wel toegestaan om te discussiƫren over de Kindertelefoon en over onze regels. Het topic blijft daarom toch geopend.

12 reacties

Ik denk dat deze regen nuttig is
iedereen kan zo aan je nummer komen
deze regel is er om ons te beschermen
ik denk dat je je er het beste bij kan neerleggen
Kus,
jij reageert echt op all mijn dingen he ahha
Ik reageer op zo veel mogelijk
als ik denk dat ik zo iets bij kan dragen
daarvoor is dit forum toch?
Hoi, ik snap wel dat de regel er is maar het kan inderdaad erg lastig zijn. Ik denk dat je weinig kans hebt dat het veranderd
Van alle regels hier vind ik het niet mogen delen van je nummer de beste. Mensen op het internet zijn vaak impulsief, en delen dingeb makkelijker met vreemden. Je kent degene met wie je gaat appen/bellen wat dan ook niet. Iemand op je mobiel blokkeren is moeilijker dan het lijkt. Je kan iemand natuurlijk blokkeren op Whatsapp, maar diegene kan je dan nog steeds lastigvallen met sms'jes en vervelende belletjes. Het lijkt nu alsof dat niet vervelend is, maar geloof me, een stalker hebben is echt niet fijn, ookal is het alleen via je mobiel. Dat kost heel veel tijd en energire en maakt je geestelijk helemaal kapot.
Daarbij, dan staat je nummer dus hier op het forum, waar iedereen het kan zien, lijkt me ook niet echt heel. handig he?

Al met al vind ik het dus een fijne regel.
Ik snap echt dat je dit vervelend kan vinden, zeker als je hier iemand ontmoet die je aardig vindt en die je beter wil helpen, maar ik hoop ook echt dat je het vanuit mijn(en waarschijnlijk ook die van de Kindertelefoon) oogpunt kunt zien.
Ik moest van sommige dingen die je tegen ze zei best lachen x). Je weet toch wel dat die regels er voor je eigen veiligheid zijn ?
Telefoonnummer misschien niet maar iets zoals je Kik of Skype toch wel?
Reputatie 2
Badge +17
Ik begrijp ook beide standpunten. Anders kan iedereen aan je nummer komen, en daar word je simpelweg schijtziek van als enorm veel mensen je appen of bellen enzo. Maar als je je nummer wel geeft, kunnen mensen met je appen waardoor ze daar nog meer steun van krijgen. Want via je app kun je makkelijker even een berichtje schrijven dan hier.
Ik vind het een onzin
mij lijken prive chats wel wat!!
Mij ook wel, zo kun je chatten, tip geven en praten over de situatie. Zou waarschijnlijk echt helpen!
Dus dit helpt niet?
Als je wilt chatten of appe is dit niet de plaats,
1 vd sterke punten vd kindertelefoon is ook dat het Anoniem is
+ je geeft 3 redenen waar de kindertelefoon 2 aan voldoet, je kan al praten over de situatie en ook tips geven
Het enige is dus chatten maar bij chatten is er geen sprake meer van een forum en ook niet van anonimiteit(veel mensen vertellen juist hun verhaal omdat ze anoniem vertelt kunnen worden)
Mensen die perse willen chatten moeten maar iets anders zoeken

Reageer