De kindertelefoon chat

  • 8 August 2018
  • 4 reacties
  • 265 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo menssen op het forum en medewerkers van de kindertelefoon.

Ik hed dezen week drie keer achter elkaar ge chat.
Maandag dinsdag en woensdag.

Maandag chatte is om dat ik een gesprek aan moes het mijn psycholoog wat ik spannend vond.
Daar kreeg ik tips en ze zei dat ik de dag daar na moes laaten weeten aan een medewerker van de kindertelenfoon hoe het was gegaan.
Maandag kreeg ik ook te horen van mijn psycholoog dat ik woensdag een gesprek krijgt met mijn ouders er bij.

Dinsdag kom ik weer op de chat .
Was geen probleemen goed gesprek ge had en om dat ik woensdag een gesprek had met mijn ouders en psycholoog
Zei de medewerker van de kindertelenfoon dat ik woendag weer effen op de chat mog komen om effe laaten weeten hoe het gegaan is.

Vandaag ik hed het gesprek gehad met mijn psycholoog en mijn ouders.
Dus ik ging op de chat met een medewerker van de kindertelenfoon de chat had al storingen ik weet niet of dat aan de site of aan mij Computer licht het gesprek was kort naar mijn uitleg verbroken.
Dus ik ging het weer opniew probeeren.
Aan het beging van het niewe gesprek ze de medewerker je hed wel veel ge chat deze week.
En ze zei ook dat daar de chat niet voor bedoelt is ik hed een uileg van 20 minuuten gegeven.
Uiteindelijk zij ze oke waar voor wil je chate en je hed nog 10 minuten.
En ik ben al niet snel in typen dus het heeft ook weer 10 minuten geduurd voor dat ik een gedeelten hed Uitgelegd
En toen zij ze ik ga de chat afbreken wat anderen willen ook.
En natuurlijk snap ik dat.

En het was niet bedoelt om jullie lastig te vallen sorry
Maar nu durf ik niet meer op de chat te komen.
Sorry als het verkeerd over komt

En sorry voor de spel fouten
En voor het lange verhaal

Gr angelv

4 reacties

Hey
Vervelend dat het zo gelopen is. Zoalng je een serieus onderwerp hebt.(zoals jij) ben je altijd welkom op de chat.
Je hoeft dus niet bang te zijn om nog een keer te chatten. Als je er behoefte aan hebt, gewoon doen!
Jonah
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Misschien kun je de volgende keer je verhaal alvast uittypen in een document. Wanneer je de chat dan opent kun je het verhaal gelijk versturen en bespaar je in ieder geval 10 minuten. Of je kunt ervoor kiezen te bellen met de Kindertelefoon. Dan kun je gewoon lekker praten hoe het in je opkomt en hoef je niets te typen.

Ik weet verder niet wat de regels zijn, maar 3 dagen achter elkaar is misschien wat veel. Ik denk dat je als je het een paar dagen laat rusten gewoon weer welkom bent. Dat je bijvoorbeeld maandag weer eens ‘op bezoek’ gaat. Zolang je er niet te vaak per week gebruik van maakt is het geen enkel probleem. Je bent overigens ook (net zoals op de chat) altijd welkom om hier je verhaal te doen. Je krijgt dan niet direct (geen gesprek) & misschien minder goed antwoord, maar je krijgt wél meerdere antwoorden en je bent sowieso niemand tot last.

Je valt ‘ze’ in ieder geval niet lastig, maar het was waarschijnlijk meer als mededeling bedoeld. Ze wilden alleen aangeven dat het niet de bedoeling was dat je dagelijks komt chatten, maar gelukkig begrijp je dit. Het kwam gewoon onhandig uit omdat twee vrijwilligers aangaven dat je de volgende dag even terug kon komen, terwijl de derde (vandaag) dit niet zag. Diegene zag alleen de frequentie waardoor je deze reactie kreeg.
Badge +1
Hoi angelv,

Wat vervelend om te horen dat je niet meer met ons durft te chatten. Dit is echt nergens voor nodig en je valt ons zeker niet lastig!
Hiervoor is de Kindertelefoon juist bedoeld. Wanneer je een vraag hebt, advies wil of je verhaal kwijt wil ben je altijd welkom om te bellen of te chatten.
Het klopt dat we een maximumtijd voor een gesprek hebben, zodat alle kinderen de kans krijgen om met de kindertelefoon te spreken. Wanneer het niet lukt om in die tijd alles te vertellen, mag je later altijd nog een keer contact op nemen om verder te praten. Dus mocht je de behoefte hebben om met de kindertelefoon te praten, neem dan vooral contact met ons op. Wij willen graag met je in gesprek gaan, daarvoor is de kindertelefoon ten slotte opgericht.

Groetjes Esther
de Kindertelefoon
Ja ik snap het dat je niet dagelijks kan komen.
Dat doe ik normaal ook niet normaal een keer per maand .
Maar ik zou er voortaan rekening mee houden.
Maar ik zat er effen mee dus daarom dacht ik ik zet het effen op het forum om dat ik mij een beetje schuldig voel.
En dat kon die medewerker ook niet weeten jullie hedden gelijk
Het was gewoon sammen loop van omstandig ja.
Nog wel bedankt voor de reacties

Gr angelv

Reageer