De KinderTelefoon App

  • 24 August 2018
  • 17 reacties
  • 612 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyo,
ik heb een vraag
is er al een app van de kindertelefoon? of gaat deze er ooit komen?

17 reacties

Er is, voor zover ik kan vinden geen app.

Ik weet niet of het nodig is, je kan gewoon via Google op de KT, ook op je mobiel. En als je een app hebt komen mensen er eerder achter. En ja je kan je geschiedenis op google wissen dus het is op deze manier praktischer
Ik denk niet dat een app er komt.
Volgens mij heb je minder mogelijkheden met een app, kost het geld en veel onderhoudt. Een site is makkelijker en werkt prima (vind ik). De mobiele versie is handig genoeg voor mij.

Een app zou ik waarschijnlijk niet eens op mijn telefoon kunnen installeren. Ik heb altijd ruimte te kort...

Ik ben geen techneut, dus wellicht klopt er niks van wat ik zeg. In ieder geval is het al eens vaker gevraagd en toen is er niet gezegd dat een app gaat komen... Ik ben er zelf in ieder geval ook geen voorstander van.

Gr. Pin
Heyo,
Ik had eerst het idee dat je dan op die app bijv een chat zou kunnen maken en dan dat iedereen anoniem heet, nu bedenk ik me alleen dat je dan gwn in de chat kan zeggen: hey mijn naam is *** en ik woon **** .

Dus ben zelf al geen voorstander meer hiervan....
hopenlijk komt het er op de pc is de website HEEL traag
heyo trompetbeast,
ik zelf heb totaal geen last van ene trage website dus ik vermoed dat dit misschien aan jouw eigen internet/computer ligt
Zet eens taskmanager aan en controleer even of je computer niet te zwaar wordt belast.
Als je computer niet bedoelt is voor intensieve taken, maar voor schoolzaken, dan valt het te verwachten dat hij er moeite mee heeft wanneer je meerdere programma's tegerlijkertijd gebruikt.
Badge +4
Beste allemaal,

Er zijn op dit moment geen plannen voor een app.

Het forum wordt wel binnenkort geupdate zodat het beter geschikt is voor op je mobiele telefoon.

Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie voor app zouden willen?
Bedoelen jullie een app ter vervanging van de huidige chat en de website. Of zou de app ook andere dingen moeten kunnen?


Met vriendelijke groet,

Suzanne
Badge
Mischien iets met een handig interface suxzane en een code ??
Miss dat je iemand via de app kan toevoeg als vriend en dat je elkaar steeds meer gaat vertrouwen
nee, dan zou je dus persoonsgegevens kunnen uitwisselen en kan je dus minder goed anoniem zijn
@Kappa123
Waarom zou dat dan een functie zijn die specifiek bij een app moet passen? Zou dat niet ook op de site kunnen?
@Kappa123
Waarom zou dat dan een functie zijn die specifiek bij een app moet passen? Zou dat niet ook op de site kunnen?

Zou ook kunnen met dat ze het als functie tesetn bij de app kan toch?
nee, dan zou je dus persoonsgegevens kunnen uitwisselen en kan je dus minder goed anoniem zijn
Ja maar kan je ook vrienden kunnen maken die je vertrouwt
ik snap wat je bedoelt maar dat lijkt me niet handig aangezien je dit gewoon kan faken door 3 weken lang aardig tegen iemand te doen, dan blijkt misschien die ander een 30 jarige man met verkeerde bedoelingen te zijn op het moment dat je hem heb ontmoet
ik snap wat je bedoelt maar dat lijkt me niet handig aangezien je dit gewoon kan faken door 3 weken lang aardig tegen iemand te doen, dan blijkt misschien die ander een 30 jarige man met verkeerde bedoelingen te zijn op het moment dat je hem heb ontmoet
Zeker waar daarom ook niet elkaar gaan ontmoeten
ja dat denk jij nu maar elk ander kind zou kunne zeggen van: ja dat zal ik niet doen, en vervolgens spreekt ze af....
ja dat denk jij nu maar elk ander kind zou kunne zeggen van: ja dat zal ik niet doen, en vervolgens spreekt ze af....
Klopt maar ik heb niet veel zin in dit zo dus ik trek mij trug uit dit topic suc6

Reageer