Chatten

  • 31 July 2017
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik hed vandaag voor het eerst proderen te chatten ik kom wel op de chat en ik kan gewoon typen
Maar er reageert niemand ik hed 7 minuten staan wachten is mijn vraag die ik iets fout ?? Het is niet gemeen bedoelt als iemand dat denkt maar ik snap het niet met vriendelijke groet amydekat

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste amydekat,

wat vervelend dat je geen goede ervaring had op de chat bij de Kindertelefoon. Ik kan niet aangeven wat er fout is gegaan. Ik hoop dat je het nog eens probeert.
Vriendelijke groet, Mariska (De Kindertelefoon)
Hey,

Ik denk idd ook storing of drukte. Probeer het inderdaad morgen nog eens of probeer te bellen als de chat niet werkt!

Gr. Pin
hey Amydekat,

het klopt dat het een tijdje duurt maar er word uiteindelijk wel gereageerd hoor je met gewoon even wachten en soms duurt het wat langer dan je denkt maar het is soms gewoon druk maar ze zijn er wel voor je hoor

ik hoop dat je vraag beantwoord is hier mee

Groetjes XXX
Naam-loos
Heel erg bedankt voor de reacties ik zou het morgen nog eens probeeren groetjes amydekatxxxx
Hey amydekat,

Ik denk niet dat jij iets fout doet, misschien was er wel een technische storing of zoiets of zat je buiten de openingstijden. Je zou het altijd nog een keer kunnen proberen, kijken of ze nu wel reageren. Veel succes!

Reageer