chatprobleem

  • 19 December 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Goedendag, ik ben vandaag in de middag naar de website van de kindertelefoon gegaan om te gaan chatten,

Ik klikde op de chat balkje, maar er werdt aangegeven dat ik teveel al heb gechat en dat ik het de volgende dag kan gaan proberen. Maar ik heb nul keer gechat. Hopelijk dat dit snel mogelijk wordt opgelost.


2 reacties

Hey Anonymous030,

Je bent niet de enige met dit probleem! Ik had het van de week ook, toen wilde ik chatten en toen kreeg ik de melding dat ik die dag al meerdere keren gechat zou hebben, terwijl dat helemaal niet het geval was.

Als het goed is kan je de volgende dag wel weer chatten. Maar het is inderdaad heel vervelend.

Ik had ook toen ik wel kon chatten, dat die medewerker helemaal niet kon zien wat ik had ingevuld. Dus geen naam, leeftijd, onderwerp en dat soort dingen die je in kan vullen voordat je de chat start. De medewerker zijn toen dat ze een technische storing hadden. Ik weet niet of dat ook de reden was van die melding die je kreeg. Misschien kan iemand van de Kindertelefoon dat vertellen.. je was in elk geval niet de enige!

Groetjes,
Simply Me

Badge +1

Hoi Anonymous030,

Wat vervelend dat je deze melding kreeg terwijl je nog niet gechat had! Goed dat je het aangeeft. 
We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Manuela van de Kindertelefoon

Reageer