Vraag

Chat/Terug kom chat

  • 6 March 2022
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi, ik vraag me af hoe de terug kom chat precies werkt. Ik had 2 dagen geleden namelijk een chat gestart omdat het die dag/avond vreselijk slecht met me ging, na die chat voelde ik me wel opgelucht. 

Maar dat was zonder enig account, en ik vraag me dus af; moet/kan ik dan bij de terugkom chat het er nogmaals over hebben nadat ik een account heb gemaakt? Is het gesprek met dezelfde vrijwilliger en weten jullie van mijn eerste/vorige chat?


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Beste Mees10, 

 

Wat goed om te horen dat je op zo’n slechte moment, bij ons terecht kon. De terugkom chat werkt als volgt via je account: https://www.kindertelefoon.nl/terugkomchat.

Dit zal in een tweede gesprek niet zo zijn, dat het dezelfde vrijwilliger is. Meestal wordt echter al in het eerste gesprek gesproken over het terugkomgesprek en worden gegevens opgeslagen. Ik ben dan in dit geval ook bang dat er niets is opgeslagen en dat je wellicht opnieuw even kort je verhaal moet doen, om verder te gaan in een gesprek waar je de vorige keer gebleven bent. Dat vinden we overigens helemaal niet erg! Wanneer dat nodig is, helpen we je graag verder. Hopelijk heb ik je vraag zo voldoende beantwoord. 

Groet,

Willemijn

Namens de Kindertelefoon

Reageer