chat

  • 15 June 2013
  • 9 reacties
  • 1629 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als ik een chat aanvraag of zo, waarom moet ik dan de eerste vier letters van m'n postcode geven?

9 reacties

Hai Meiske,

Dat is een hele goed vraag waar wij ook niet meteen een antwoord op weten. We gaan het navragen en je later antwoord geven.

Groetjes Eline
De Kindertelefoon
Alvast bedankt 🙂
Als ik een chat aanvraag of zo, waarom moet ik dan de eerste vier letters van m'n postcode geven?

haaahah je bedoelt cijfers
O ja, inderdaad ja, even niet op m'n grammatica gelet XD
Dag Meiske,

Postcodes kunnen we als Kindertelefoon gebruiken voor onderzoek. Waar komen jongeren vandaan die contact opnemen met de Kindertelefoon? Is dit door heel Nederland?
Onderzoek is voor de Kindertelefoon van belang omdat wij het belangrijk vinden dat kinderen in Nederland weten wat de Kindertelefoon is, voor wie en wanneer/hoe kinderen ons kunnen bereiken.

Uit onderzoek kan blijken dat we bepaalde kinderen niet bereiken en daar kunnen we dan actie op nemen.


Groetjes Willy
De Kindertelefoon
Bedankt voor het antwoord :) 
Onderzoek is voor de Kindertelefoon van belang omdat wij het belangrijk vinden dat kinderen in Nederland weten wat de Kindertelefoon is
Is het erg als je in België woont ?
Hoi xLotx,

Nee hoor, er zijn veel kinderen uit België die gebruik maken van De Kindertelefoon in Nederland! Zowel van het forum, als de telefoon en chat.

Groetjes,

Noor
De Kindertelefoon
Ah oké , super dan ! 🙂

Reageer