Chat

  • 2 November 2016
  • 3 reacties
  • 668 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het normaal dat als je hulp vraagt de chat gewoon word afgekapt omdat de kindertelefoon "het moeilijk vind" dat je zoveel spanning hebt dat je het niet meer ziet zitten en dat je eigenlijk niemand meer hebt om mee te praten? Volgens mij is de Kindertelefoon er juist om je te helpen.

3 reacties

@ Jtastic,

Wanneer een chat plotseling wordt afgebroken, komt dat hoogstwaarschijnlijk door een technisch probleem. Wanneer iemand van de Kindertelefoon zich niet fijn voelt in een gesprek, dan zal hij/zij dat in het gesprek benoemen. De Kindertelefoon is er inderdaad om jou te helpen, dus we zullen niet zomaar het gesprek verbreken zonder iets te zeggen.
Nouja, ik heb het dat ik een verhaal deel en dat de helft weg is en dat ik er 2000 berichten achteraan moet zetten omdat het anders niet kan.... dus bedankt kinderztelefoonmedewerker Danielle voor het samenvoegen en ik doe t niet met opzet maar ik kan mijn berichten nier in 1 keer doen?? En het afkappen van een gesprek snap ik ook niet?? Heb ik niet gehad maar lijkt me irritant
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Jtastic en Beneenderpgamer,

zoals Twan hierboven al zei, zal een medewerker van de Kindertelefoon nooit zomaar een gesprek afbreken, zonder iets te zeggen en jou de gelegenheid te geven daar op te reageren. Ik denk dus dat er iets mis is gegaan met de chat-verbinding. Probeer anders nog een keertje te chatten, misschien lukt het dan wel?

@ Beneenderpgamer, vervelend dat het je niet lukt om een bericht in 1 keer te posten. Wanneer je vanaf een laptop/computer iets plaatst, gaat dat soms beter dan vanaf Ipad of mobiel.
Mocht het dan nog steeds niet lukken, wil je dan even een nieuw topic aanmaken in rubriek 'Over de Kindertelefoon' en daar uitleggen wat je doet en wat er dan gebeurt ? Dan kunnen we daar op reageren.

Groetjes, Marieke

Reageer