Chat

  • 13 October 2016
  • 16 reacties
  • 2248 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi kindertelefoon ik had een idee nou heb ik hier ook op gelezen 😛

idee is dat er een chat word toegevoegd zo dat het meer socialer word en ook prive chats ik snap ook wel dat dit gevaarlijk kan zijn want je kan prive je persoonlijke gegevens geven en daar kan dan iemand slecht achter zitten maar ik vind dit wel een leuk idee ;P

16 reacties

Goed idee! Ik ben voor
Ja maar wss wordt het dan op eigen risico
Maar idd wel N goed idee
Ik denk eigenlijk dat dit niet gaat gebeuren puur omdat je hier anoniem bent en de meeste dat willen blijven. Daarbij is zo'n chat best gevaarlijk op deze site omdat hier veel onzekere types zijn.
Maar als je percee met iemand wilt chatten dan weet ik denk ik wel een manier zonder dat je privé gegevens uitwisselt dit is ook op eigen risico
ik geef je gelijk ja ik wil liefst ook een openbare chat en geen prive zodat je minimale kans loopt op gevaren maar ik denk ook dat dit niet gebeurt ahh ik kan altijd nog dromen 😛
Hen je dan iemand op dit forum waar je graag mee wil praten?
@ Marcojr1

Een chat toevoegen klinkt inderdaad als een leuk idee, maar zoals jijzelf en sportfreak al aangeven, anonimiteit is op het forum van de Kindertelefoon erg belangrijk. In een chat is het veel moeilijker voor moderators om deze anonimiteit te garanderen. Vandaar dat de Kindertelefoon uitsluitend met een forum werkt, waarbij kinderen met elkaar kunnen praten.
Geef ik groot gelijk erin ahh ik kan altijd dromen en Sportfreak nee maar sommige mensen hebben dat weer wel ;P
oh ok
lijkt me wel nice een chat alleen kan je je wat meer schamen over wat er aan de hand is met jou enz..
als je heel onzeker bent dan doe je toch gewoon geen privé chat. er moet dan wel een blokeer en raporteer stand in zitten.
Ik vind het opzich wel een goed idee, maar misschien is er een idee om dan zelf te kiezen of je chatberichten wil ontvangen of niet..
nog beter
Ten eerste vind ik het ontzettend goed dat jullie allemaal zo meedenken!
maar ik denk dat het geen goed idee is om de reden dat we anoniem moeten kunnen blijven en dat gaat daar wel verloren mee....

Als iemand daar nog een oplossing voor heeft kan je het altijd laten weten.

xX Maii
Altijd leuk om te zien dat er mensen meedenken voor het forum!
Een chat is alleen een optie die er waarschijnlijk niet gaat komen, om de reden die @Maii noemt. Dat je anoniem en veilig je verhaal kunt doen, daar gaat het idee van de KT over. Een chat maakt dat niet haalbaar.
Gr. Pin
Wel jammer inderdaad...
Ik kan niet chatten op de site ☹️

Reageer