Bug profiel


Reputatie 3
Badge +8
Er lijkt een fout te zijn op de website of misschien is het alleen bij mij het geval.
Anyhow; het heeft te maken met de leeftijdsinstellingen.
Hoewel ik ''alleen leeftijd weergeven'' altijd al gebruik, staat er sinds korte tijd mijn geboortedatum op mijn profiel.
Zelfs als ik ''verberg leeftijd en datum'' aanvink blijft de geboortedatum vermeld staan. Welke optie ik ook aanvink, de geboortedatum blijft staan. Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling en of hiernaar gekeken kan worden..

15 reacties

Hallo,

Fijn om te horen dat mijn geboortedatum nooit zichtbaar is geweest. Dat is wel een opluchting. Ik kan het nu weer met een gerust hart terugdraaien :)

@M&M's
Haha geinig filmpje 🆒

Gr. Pin
Badge +4
Hoi Daan,

Dat laatste is inderdaad de bedoeling.Dat je je leeftijd wel mag tonen, dat is juist erg nuttig in veel gevallen. Alleen specifieke geboortedatum niet.

De huidige optie die we hebben voor het uitzetten zorgt ervoor dat niets meer zichtbaar is. Dus we moeten hiervoor een nieuwe functie laten bouwen. Vandaar dat ik het voorlopig heb teruggedraaid.

Wordt vervolgd!

Met vriendelijke groet,

Suzanne_
Reputatie 3
Badge +8
Beste,

Bedankt voor de update. Betekent dit ook dat wanneer de maatregelingen doorgevoerd worden de leeftijd überhaupt niet meer getoond wordt? (dit is niet helemaal duidelijk voor mij..) Of kwam dat omdat jullie het bij iedereen op privé hadden gezet, omdat alleen de geboortedata niet meer gezien mag worden.
Ik toon namelijk wel graag mijn leeftijd, zodat ik het niet overal erbij hoef te zetten. Daanaast is het soms handig de leeftijd van de TS erbij te pakken, als deze hem niet in zijn topic heeft gezet.

Dus; gaat de leeftijdsaanduiding er volledig uit? Of zal je geboortedatum tonen geen optie meer worden?
Hi Suzanne_,

Bedankt voor je update en dat het weer terug gedraaid is. Goed dat jullie alles up-to-date proberen te houden.

Eventjes voelde ik me een crash test dummy (zoals in de video hieronder) door waar jullie mee bezig waren, AUTCH :8, maar ik kan nu weer opgelucht ademhalen.

Gelukkig waren de geboortedata niet te zien, maar je moet ons de volgende keer niet meer zo laten schrikken en zo lang in spanning laten zitten ;)

Dit is grappig bedoeld hoor, dus dat daar geen misverstand over bestaat :)
Daarom heb ik er ook extra veel smiley's bij gedaan

Er is tenslotte niet echt schade aangericht, alleen wisten wij dat niet hè.
Oké, opgelost wat mij betreft, maar je weet nu dat we jullie in de gaten houden 🙂, net zoals jullie dat bij ons doen ;)

https://www.youtube.com/watch?v=3vDQm0qIYi0
Crash Test Dummy | I didn’t know that

Gelukkig mocht ik mijn t-shirt aan bij die laatste test (1:47) 🆒
Dan kwam de klap niet zo hard aan :P

Groetjes 🙂,
M&M’s
Badge +4
Hoi allen,

Ik kan jullie geruststellen. Je geboortedatum is niet zichtbaar geweest voor anderen.
We zijn bezig met een aantal privacy-zaken uit te zoeken ivm nieuwe wetgeving. Een van de maatregelen die we willen nemen is om geboortedata niet meer zichtbaar te tonen aan andere gebruikers (deze was sowieso alleen zichtbaar als je dat zo hebt ingesteld) . We hadden alvast de zichtbaarheid gewijzigd naar privé. De datum is dan alleen zichtbaar voor jezelf en de moderatoren.

Maar ik zie dat dit onduidelijkheid oplevert omdat je zelf ineens wel je eigen geboortedatum in je profiel ziet. En omdat het keuzemenu over zichtbaarheid nog wel bestaat, en omdat sommige misschien wel graag hun leeftijd willen tonen, en dat was hiermee ook verdwenen.

Ik heb de aanpassing voorlopig teruggedraaid. Het wordt nu weer getoond volgens je eigen instellingen.
Ik zal jullie informeren als we iets wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Suzanne
(De Kindertelefoon)
Het is inderdaad wel fijn dat dus waarschijnlijk niemand onze geboortedatum heeft kunnen zien!
Reputatie 3
Badge +8
Hey all,

Ik heb ook maar een foutieve datum ingevoerd, zit niet te wachten op meelezende kennissen.

Bij jullie allemaal zie ik ook überhaupt geen leeftijd, dus er gaat iets mis..
Gelukkig betekent dat ook dat niemand onze geboortedatums heeft kunnen zien.
@ItzzJustMe, nee, je leeftijd en geboortedatum zijn voor mij niet zichtbaar.
Ik kan het ook bij jullie allemaal niet zien, maar wel bij mezelf...
Maar ik zie ook jullie leeftijd niet, dus het is sowieso een bug lijkt me. Raar.
Maar kan je wel mijn leeftijd zien?
@ItzzJustMe, ik kan je geboortedatum niet zien. Ik begin te vermoeden dat het op sommige gebruikers hun profiel lijkt alsof de geboortedatum te zien is, terwijl die voor andere gebruikers niet te zien is.
Bij mij staat er ook mijn geboorte datum en niet mijn leeftijd!!!
Hoi!

@Daan., @M en Ms en @Pin, als ik op jullie profiel kijk, zie ik jullie geboortedatum niet. Misschien zien jullie het op jullie profiel staan, maar voor mij lijkt het niet zichtbaar te zijn.

Groetjes
x
Hoi,

Goed dat ik dit lees, ik vind het ook niet tof dat mijn geboortedatum zichtbaar is... Ik heb het maar snel gewijzigd naar een foutieve datum, want de echte hoeven mensen niet te weten... Ik hoop dat het inderdaad snel wordt opgelost.

Gr. Pin
Hi Daan.,

ik check mijn eigen profiel niet zo vaak. Eigenlijk alleen als ik iets in mijn handtekening verander.

Maar idd, bij mij staat ook mijn geboortedatum, terwijl ik "alleen leeftijd weergeven" heb aangevinkt. Ik heb expres nog een keer wijzigingen opslaan geklikt en geboortedatum blijft er staan.

Mijn geboortedatum was zo ongeveer het enige wat ik nog niet over mezelf had verteld en ik ben er dus ook niet echt blij mee :(

Werk aan de winkel voor KT. Updates van de software zijn natuurlijk ok, maar een goede check of alles nog normaal werkt natuurlijk ook. Leermomentje voor KT :)

Ik ga er voorlopig maar van uit dat het "foutje bedankt is" en dat het SNEL opgelost wordt.

Btw bedankt @Daan voor het te melden.

@KT, ik heb tijdelijk mijn geboortedatum (dag en maand) maar even een beetje veranderd. Ik ga het wel weer goed doen als jullie het ook goed gedaan hebben.

Groetjes,
M&M's

Reageer