Bijna 18

  • 30 January 2021
  • 14 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal! Binnenkort word ik 18 en zal ik dit forum definitief verlaten.

Ik heb jullie met alle plezier mogen helpen en wat ben ik dankbaar dat ik mijn adviezen en tips op dit forum heb mogen geven.

Ik zal mijn account niet meteen opzeggen na mijn verjaardag, maar zal dit ongeveer een week na mijn verjaardag doen zodat jullie nog wat hebben aan mijn adviezen.

Ik wil iedereen wel alvast bedanken voor de steun, adviezen en tips!

Ga zo door allemaal en nog veel plezier op dit forum!

Trouwens: Ik ga mijn 18e verjaardag vanwege corona online vieren omdat ik denk dat de lockdown wordt verlengd.

Maar niet getreurd: Voorlopig blijf ik nog even adviseren/tips geven op dit forum.

Dus ik ben nog lang niet weg!

Liefs,

AjaxFan2021


14 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je account mag je houden tot je 19e, het is van 12-18 niet van 12-17…..

Reputatie 5
Badge +5

thnx voor alles wat je gedaan hebt voor dit forum

Reputatie 7
Badge +19

Fijne verjaardag! Salut

Reputatie 1
Badge

Gefeliciteerd alvast🥳

Je account mag je houden tot je 19e, het is van 12-18 niet van 12-17…..

Ben je tussen de 12 en 18 jaar en wil je graag ervaringen uitwisselen met leeftijdsgenoten? Dat kan veilig op het forum van De Kindertelefoon.

https://www.kindertelefoon.nl/forum

Het forum is dus voor mensen van 12 tot 18 jaar. Je kunt dus niet je account behouden tot je 19e. Dan zou het namelijk 12 tot en met 18 jaar zijn, maar het is tot 18 jaar.

Nu is het niet zo dat je account perse verwijderd word op de dag dat je 18 wordt. Maar een aantal keer per jaar houd de Kindertelefoon een opschoning waarin iedereen van 18 en ouder word verwijderd.

Je kunt er natuurlijk wel zelf voor kiezen om op het moment dat je 18 bent/word je account te laten verwijderen.

AjaxFan2021, alvast gefeliciteerd!🎉
Bedankt voor je tijd en reacties op het forum en veel succes verder met alles!

Groetjes,
Simply Me

Hallo Annoniempo,



Nee je raakt je account niet kwijt als je 18 jaar bent. Wel wordt je account op je 19e jaar verwijderd.

Nog veel plezier op het forum!



Groetjes,



Marleen

 

Hier wordt dus aangegeven dat je je account mag houden tot je 19e jaar.

Hee,

Het klopt inderdaad dat daar staat dat je account op je 19de jaar word verwijderd, helemaal mee eens. Alleen de datum van die post is twee jaar geleden, tussen die twee jaar en nu is het beleid van de Kindertelefoon veranderd.

Daarom is het forum nu van 12-18. Dat kun je teruglezen in dit topic:

Graag willen we jullie wat vertellen over een verandering op ons forum. Wij hebben besloten dat ons forum voor jongeren van 12 tot 18 jaar wordt (tot nu toe was het tot en met 18 jaar).”

Dat is een update van 6 maanden geleden, dus vervalt hetgene wat in de qequote reactie staat.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 5
Badge +6

@Simply Me , er staat tot mei 2021, dus @AjaxFan2021 heeft nog wel een paar maanden te gaan hier...

Hee @Flopflop13  @Flopflop14 

Dat klopt inderdaad.

Alleen @AjaxFan2021 geeft zelf dit aan:

“Ik zal mijn account niet meteen opzeggen na mijn verjaardag, maar zal dit ongeveer een week na mijn verjaardag doen zodat jullie nog wat hebben aan mijn adviezen.”

De kans is dus dat hij al weg is voordat hij verwijderd word door de Kindertelefoon in mei. (Dan word het account niet verwijderd, want dat is dan al op eigen verzoek gebeurd) Dat is afhankelijk van of hij zelf eerder weggaat vlak na zijn verjaardag of toch nog even wat langer blijft.

Groetjes,
Simply Me

(Ik had nog iets hierover in die andere reactie gezet, maar die is nog niet goed geplaatst..) (De Kindertelefoon heeft de hele reactie weer zichtbaar gemaakt.)

Hoi allemaal!

Ik ga nu helaas definitief mijn account laten verwijderen.

Ik vond het fijn om jullie allemaal te mogen adviseren/helpen.

Liefs,

AjaxFan2021

Hee AjaxFan2021,

Nog gefeliciteerd met je 18e verjaardag.
Veel succes met alles verder!

Groetjes🙂
Simply Me

Reputatie 6
Badge +7

Hoi AjaxFan2021,

Ook van mij nog gefeliciteerd met je verjaardag! En een fijne dag nog verder. Ik vond het gezellig  om je op het forum te hebben.

Ook fijn dat in dit topic de verwarring over de leeftijden en het verwijderen van accounts is opgelost. Dat snapte ik zelf nog niet helemaal.

En is Flopflop14 nou dezelfde als Flopflop13? Dat vroeg ik me al een tijdje af. Ik dacht dat je er een soort fan bij had, @Flopflop13.

 

Groetjes,

Paardebloem

En is Flopflop14 nou dezelfde als Flopflop13? Dat vroeg ik me al een tijdje af. Ik dacht dat je er een soort fan bij had, @Flopflop13.

Hee Paardebloem,

Ja, Flopflop13 en Flopflop14 zijn dezelfde. De inloggegevens van Flopflop13 was hij kwijt en toen heeft hij een nieuw account aangemaakt die heet Flopflop14.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +19

Doeiiiiii @AjaxFan2021 . Ik hoop dat je een fijne 18e (online) verjaardag had! Salut

Reageer