Beveiliging over de kindertelefoon
A
Ik maak me nogal zorgen om wat ik nu plaats. Ik heb gelezen dat er nare gevolgen zijn. Zoals: 'mensen die hetzelfde netwerk heeft kan ook knoeien met de informatie' dat vindt ik nogal best wel eng. Maar mij vraag is. Wordt deze site beter beveiligt ?
A
Want ik weet nu ook welke beveiliging gebruiken 😮 en ik was nieuwsgierig dus heb ik informatie gezocht daarom wou ik het graag weten dat het wel goed beveiligt is als er mensen er wat opzetten op het forum
A
Hoi Yemke31,
Goede vraag! Als je iets op het forum plaatst is dit openbaar en kan iedereen dit lezen, alleen moderators van de Kindertelefoon kunnen informatie/berichten aanpassen als dit in strijd is met de forumregels. Je beveiligingsvraag ga ik doorgeven en dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.
Groetjes,
Lysa van De Kindertelefoon.
Goede vraag! Als je iets op het forum plaatst is dit openbaar en kan iedereen dit lezen, alleen moderators van de Kindertelefoon kunnen informatie/berichten aanpassen als dit in strijd is met de forumregels. Je beveiligingsvraag ga ik doorgeven en dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.
Groetjes,
Lysa van De Kindertelefoon.
A
Oke bedankt
A
Hoi Yemke,
Je account heb je beveiligd met een wachtwoord. Zolang dat wachtwoord alleen bij jou bekend is, kan er in principe niets met jouw reacties op het forum gebeuren. Een uitzondering is wanneer jouw reactie tegen de forumregels is, de reactie wordt dan door een moderator van De Kindertelefoon aangepast (zoals ook Lysa al aangeeft).
Is dat een antwoord op je vraag of heb je hier misschien nog meer vragen over?
Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Je account heb je beveiligd met een wachtwoord. Zolang dat wachtwoord alleen bij jou bekend is, kan er in principe niets met jouw reacties op het forum gebeuren. Een uitzondering is wanneer jouw reactie tegen de forumregels is, de reactie wordt dan door een moderator van De Kindertelefoon aangepast (zoals ook Lysa al aangeeft).
Is dat een antwoord op je vraag of heb je hier misschien nog meer vragen over?
Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
A
Ik bedoelde eigenlijk wat anders
A
Hoi Yemke,
Kan je misschien iets meer vertellen over wat je bedoelt? Dan kunnen wij proberen om daar een antwoord op te geven.
Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Kan je misschien iets meer vertellen over wat je bedoelt? Dan kunnen wij proberen om daar een antwoord op te geven.
Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
A
Kijk nu is de site niet.echt goed.beveilligt. Stel voor als de site wordt gehackt en dan? Maar ik heb ook gelezen dat jullie alle chats registeren stel voor als de hackers die gegevens hebben dan lopen we wel in gevaar omdat sommige mensen hun echte postcode doen. Dat bedoel.ik.met wordt de site beter beveiligt?
A
Hoi Yemke,
Onze website is geverifieerd, gecodeerd en versleuteld. De site voldoet aan alle veiligheidseisen. De chats worden weer via een ander systeem beveiligd. Aan de chats zijn via de systemen van De Kindertelefoon geen IP-adressen gekoppeld, waardoor de locatie van de chatter niet door De Kindertelefoon te achterhalen is.
Hopelijk geeft dit een duidelijk antwoord op je vraag!
Groetjes,
Moniek
Onze website is geverifieerd, gecodeerd en versleuteld. De site voldoet aan alle veiligheidseisen. De chats worden weer via een ander systeem beveiligd. Aan de chats zijn via de systemen van De Kindertelefoon geen IP-adressen gekoppeld, waardoor de locatie van de chatter niet door De Kindertelefoon te achterhalen is.
Hopelijk geeft dit een duidelijk antwoord op je vraag!
Groetjes,
Moniek
A
Bedankt! 🙂
A
bij mij staat er boven in mijn aderss balk inplaats van in het groen een slotje dat betekent beveiligt een rood slotje en dat betekent dat anderen op het zelfde netwerk alles kunnen mee kijken ofzo dus ik maakte me daar eigenlijk een beetje zorgen over!!
Hoi Anoniempje013,
Wat goed opgelet! We zullen dit voor je gaan uitzoeken.
Over prive gesproken; we hebben je afbeelding verwijderd omdat hier ook informatie op te vinden was.
Je hoort van ons.
Groetjes Nikki
(De kindertelefoon)
Wat goed opgelet! We zullen dit voor je gaan uitzoeken.
Over prive gesproken; we hebben je afbeelding verwijderd omdat hier ook informatie op te vinden was.
Je hoort van ons.
Groetjes Nikki
(De kindertelefoon)
A
bedankt ik ben benieuwd en dat van die foto ben ik wel blij mee want ik dacht dat ik hem zo had bij gesneden dat je alleen dat stukje nog zag maar ik had de oude gepakt en kon hem niet meer verwijderen dus bedankt:$
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.