Vraag

Bericht sturen

  • 4 March 2017
  • 3 reacties
  • 511 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag kan je ook online een privé bericht naar iemand sturen en zo ja hoe?

Alvast bedankt.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Beste XxLinheXx,

Je kan op het forum van De Kindertelefoon geen privé berichten sturen.
Alle berichten zijn voor iedereen zichtbaar zodat je alle berichten kan lezen en ervan kan leren.
Voor een veilige omgeving op het forum is het belangrijk dat iedereen anoniem is en daarom is het delen van persoonlijke gegevens niet toegestaan.
Je kan ook de forumregels nog eens doorlezen om te kijken wat er kan en mag.

Groetjes
Elena van De Kindertelefoon
Hoi elena van de kindertelefoon
Ik had de zelde vraag als xxlinhexx . Waarom maken jullie dan geen opzie om ook iemand een prive bericht te sturen. Dan kan je bijv wel contact gegevens wisselen zonder dat iemand anders het kan lezen. Ik denk dat dat heel veel voordelen heeft voor heel veel mensen . Zo kan je bijv nieuwe vrienden maken of je kan dan even vragen hoe het met iemand gaat . Ik denk dat het heel veel voordelen heeft een prive chat. Ik zou hier graag andwoord op willen van de kindertelefoon .
Groetjes pasta( ik ben liever annoniem)
Hoi Pasta,

Zoals je hierboven in het antwoord van Elena al ziet is er op dit forum geen privé chat. De Kindertelefoon vindt het belangrijk dat op het forum iedereen anoniem is, zodat het een veilige omgeving is voor iedereen. Ook kun je van elkaars berichten iets opsteken. Er zullen vast websites zijn waarbij je wel met elkaar kunt chatten.

Veel plezier nog op het forum.

Groetjes
Lisa van de Kindertelefoon

Reageer