Bellen met de kindertelefoon

  • 6 February 2016
  • 5 reacties
  • 777 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb even een vraagje. Ik probeer al sinds gisteren te bellen met de kindertelefoon. Elke keer krijg ik het bandje dat de kindetelefoon vanaf 2 uur open is terwijl het steeds al ruim na 2 uur is. Iemand een idee hoe dit kan

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hallo Noena,

vervelend dat het jou niet lukt om te bellen! Zoals ik op jouw andere reactie al geantwoord heb: het bellen met de Kindertelefoon is gratis en je hebt dus geen beltegoed nodig.
Misschien gaat er iets mis met jouw telefoon, of met jouw mobiele provider. Bellen met de Kindertelefoon kost geen geld.

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Ik probeer ook telkens te bellen maar bij mij zegt de telefoon niet genoeg beltegoed ?!??
Beste melissa.v.,

Ik begrijp dat het heel vervelend is, nogmaals excuses! Het lijkt er op dat dit probleem in sommige delen van het land wel speelt en in andere delen niet, want niet iedereen heeft hier last van. Er is melding van gemaakt, maar helaas kan dit pas na het weekend opgelost worden. Ik wil je uitnodigen om tot die tijd gebruik te maken van de chat, die werkt wel gewoon goed. Ik hoop dat de telefoonlijn vanaf morgen weer goed werkt. Excuses voor de overlast!

Met vriendelijke groet,
Luna van de Kindertelefoon
Hoe kan het dat het nog steeds niet kan? Ik blijf horen dat jullie pas open zijn vanaf 2 uur.
Beste melissa.v.,

Wat vervelend dat je de Kindertelefoon niet aan de lijn krijgt! Ik heb het even gecontroleerd en er is inderdaad iets mis met de telefoonlijn op het moment. Het wordt zo snel mogelijk weer opgelost. Excuses voor de overlast!

Groetjes, Luna van de Kindertelefoon

Reageer