Belangrijk: leeftijd forum aangepast naar 12 tot 18 jaar

  • 5 August 2020
  • 46 reacties
  • 2597 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Community Manager
  • 243 reacties

Graag willen we jullie wat vertellen over een verandering op ons forum. Wij hebben besloten dat ons forum voor jongeren van 12 tot 18 jaar wordt (tot nu toe was het tot en met 18 jaar). Onze telefoon en chat zijn al voor jongeren tot 18 jaar. De Kindertelefoon heeft besloten om het forum gelijk te maken met de telefoon en chat. Doordat het nu niet overal gelijk is, zorgt dit soms voor verwarring of teleurstelling aan de telefoon en chat. Dit willen we natuurlijk graag voorkomen en daarom vinden wij het belangrijk dat de leeftijden bij ons overal gelijk zijn.

 

We snappen dat het vervelend is voor sommigen van jullie, je komt namelijk eerder bij het moment dat je te oud bent voor ons forum. Daarom zullen we forumleden van 18 jaar en ouder niet gelijk van het forum verwijderen. 

 

De nieuwe regels:

1. Nieuwe forumleden moeten vanaf nu onder de 18 jaar zijn

Uitleg: Vanaf 5 augustus kan je als 18 jarige geen account meer aanmaken

 

2. Huidige forumleden van 18 jaar en ouder gaan we niet gelijk van het forum verwijderen (dat zou wel heel vervelend zijn):

Uitleg:  Het was tot nu altijd al zo dat als je 19 wordt je niet per direct verwijderd wordt. Het is technisch niet mogelijk om dit automatisch te doen en handmatig best veel werk. We kiezen altijd een aantal momenten in het jaar om ons bestand bij te werken. Gebruikers die het forum moeten verlaten krijgen altijd een aankondiging dat je account verwijderd gaat worden. Je wordt dus niet pats boem van het forum verwijderd als je te oud bent. Het eerstvolgende moment dat we dit van plan zijn is november.

  • In november 2020 zullen alle leden die dan 19 jaar zijn verwijderd worden.

Uitleg: In november (welke dag precies moeten we nog bepalen) kijken we dus welke gebruikers 19 jaar zijn. Die krijgen een bericht dat hun account zal worden verwijderd. Als je bericht hebt gekregen dan kan je nog een week van het forum gebruik maken.

  • In mei 2021 gaan we pas werken met de nieuwe leeftijdsgrens voor de huidige leden en zal iedereen die dan 18 jaar of ouder is verwijderd worden.

Uitleg: In mei 2021 (welke dag precies moeten we nog bepalen)  gaan we kijken wie er dan 18 en 19 jaar is. Die gebruikers krijgen een bericht dat hun account zal worden verwijderd. Als je bericht hebt gekregen dan kan je nog een week van het forum gebruik maken.

 

We kiezen na mei 2021 weer een aantal momenten per jaar om te kijken wie er 18 jaar zijn en dus helaas te oud zijn voor het forum. Je krijgt dan dus een bericht van ons dat je account zal worden verwijderd. Natuurlijk kan je er ook zelf voor kiezen om je account te laten verwijderen.

 

We hopen dat jullie net zo enthousiast gebruik blijven maken van ons forum. Mocht je na dit bericht nog vragen hebben, dan kan je deze hieronder stellen.

 

(aanpassing om te verduidelijken 10-8-2020)


46 reacties

Badge +1

Hi M en Ms,

Ik ben niet in contact met Arian, maar aangezien het vrijdag einde middag is acht ik de kans groot dat het na het weekend zal komen. De reden dat het antwoord even op zich laat wachten, is dat dit soort vragen centraal, dus door één persoon wordt behandeld, en niet door de moderators. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Fijn weekend!

Groetjes,
Mitra
De Kindertelefoon

Hi @Mitra ,

 

bedankt voor je berichtje.

Ik begrijp wat je schrijft, maar ben toch ook wel teleurgesteld in hoe er met de introductie van de nieuwe regels wordt omgegaan. Dat zou zorgvuldig moeten gaan en er zou ook duidelijkheid over moeten zijn bij meerdere medewerkers, zodat er altijd iemand is (elke dag, hoeft niet elke minuut natuurlijk) die een fatsoenlijk antwoord kan geven op niet al te ingewikkelde vragen.

De eerste vraag die ik stelde was op 5 augustus, de dag dat dit topic online is gekomen. Ik heb braaf afgewacht op een antwoord. Een reactie kreeg ik op 6  augustus rond 18.00 uur. Aangezien mijn vraag niet beantwoord werd in die reactie heb rond 19.00 uur 6 augustus gelijk hierover een nieuwe reactie geschreven. Ik zou denken dat er dan voldoende tijd was om voor het weekend een inhoudelijke reactie op te geven.

ik was van plan die reactie, die ik vandaag verwachtte af te wachten, echter gisteravond ontstond er een discussie/er werden wat reacties gepost met vragen en aannames over de nieuwe regels. Ik was van mening dat het anders lag en begon een uitgebreide reactie te schrijven,

Kort voordat ik die postte had @Pin  ook een dergelijke reactie gepost. In principe zou je denken dat er dan al voldoende aandacht van de Kindertelefoon gewekt zou worden door de verschillende interpretaties, als ik het zo mag noemen.

Toch besloot ik om mijn reactie ook nog te posten omdat ik er al best wat tijd in had gestoken om alles uit te typen en zo goed mogelijk probeerde op te schrijven.

 

@Griselle  van de kindertelefoon schreef vanmorgen dat ze het onder de aandacht van Arian van de kindertelefoon (de topic opener) zou brengen. Dat was dus vanmorgen rond 10.50 uur!!!

 

Omdat er om 16.00 uur nog geen inhoudelijke reactie van de kindertelefoon was gekomen heb ik opnieuw om duidelijkheid gevraagd.

Ik had erbij geschreven dat het belangrijk was, omdat er ook belangrijke consequenties aan verbonden kunnen zijn. Ik heb het  over het onder de OUDE (en nu niet meer geldende)  regels verplichte vertrek van @Kenshin .

 

Nu de nieuwe regels op 5 augustus zijn ingegaan (dat schrijft @Luuk   in dit topic) gelden voor Kenshin ook de nieuwe regels en er staat gewoon (dat is een kwestie van de Nederlandse taal beheersen)  dat huidige forumleden van 18 jaar en ouder niet gelijk van het forum verwijderd zullen worden.

In een volgende zin staat dat in november 2020 alle leden die dan 19 jaar zijn verwijderd worden. Dus in het geval van Kenshin, die geloof ik zondag 9 of maandag 10 augustus of iets in die buurt jarig is en dan 19 wordt, geldt dat die dus kan blijven tot november 2020.

 

Ik zou zeggen de tijd dringt dus nogal om hier duidelijkheid over te krijgen. Ik schrijf het dus niet voor niks.

  

 

Ik kan me voorstellen dat Kenshin zich al een hele tijd ingesteld heeft op een naderend verplicht afscheid op de dag dat Kenshin 19 is. Alleen is de situatie nu anders.

 

De vraag is of Kenshin er voor kiest om langer hier een account aan te houden of niet. Dat is de vrije keus van Kenshin en welke beslissing Kenshin ook neemt. Ik zal die in alle gevallen respecteren.

 

Wat ik nu heel jammer vind is dat Kenshin nu ineens onderdeel van de discussie rond de invoering van de nieuwe regels is geworden.

 

Ik vrees er nu voor dat iemand van de Kindertelefoon, die over het verwijderen van account gaat a.s. zondag of maandag het account van Kenshin verwijderd, terwijl wij hier nog niet eens een duidelijk antwoord hebben over de nieuwe regels.

Ik ben van mening dat Kenshin iig niet verplicht weg moet, dus ik  zou er sws voor willen pleiten om het account van Kenshin nog te laten bestaan zolang we nog geen antwoord van @Luuk  hebben.

 

Tenzij Kenshin zelf de stekker eruit wil trekken, omdat ie geen middelpunt van discussie wil zijn. Wat ik zou snappen, maar wat ik ook wel heel jammer zou vinden als dat de uitkomst zou zijn. Dat kan toch ook niet de bedoeling van de Kindertelefoon zijn.

 

@Kenshin , sorry dat ik je in deze discussie betrek. Normaal gesproken zou ik je eerst persoonlijk op de hoogte hebben gesteld, maar ja, we zijn hier allemaal anoniem, dus die mogelijkheid is er niet.

Ik hoop dat ik niet al teveel ‘overhoop’ haal, net nu de dag waar jij steeds van had gedacht dat je hier moest vertrekken heel dichtbij komt. Ten eerste schrijf ik mijn reacties in dit topic om gewoon duidelijkheid over de nieuwe regels te krijgen en een bijkomend iets (maar voor mij persoonlijk heel belangrijk) is dat er, als jij dat wit er volgens mij een mogelijkheid is om her langer te blijven. Ik wilde er voor zorgen dat je die keus kan maken. Daarom ook stelde ik mijn vraag op 5 augustus, dus gelijk dezelfde dag van het plaatsen van dit topic door @Luuk  .

Er zou dan in mijn ogen nog voldoende tijd geweest zijn om dat te doen. We hebben het over afgelopen dinsdag, maar nu is het vrijdagavond en weten we nog niet waar we aan toe zijn.

Gemiste kans door de Kindertelefoon zou ik zeggen.

Hoe kan het jullie ontgaan dat iemand die 5500+ reacties heeft gepost en onder de oude regels afscheid had moeten nemen op zondag of maandag a.s. en die als ieder ander op dit forum sinds afgelopen dinsdag 5 augustus ook onder de nieuwe regels valt en dus NIET verplicht afscheid hoeft te nemen daar niet heel duidelijk over te informeren. Ik kan natuurlijk niet controleren of jullie dat via de mail ofzo gedaan hebben, dus moet ik een voorbehoud maken.

Kenshin, ik vraag je niet om nu tot november te blijven, het enige wat ik vraag of je wilt afwachten tot er duidelijkheid is over of je weg moet of niet.Ik gun het je om een vrije kies (als die er is) zelf te kunnen maken.

Misschien heb je al van alles gepland omdat je er vanuit ging hier afscheid te moeten nemen op of rond zondag, maandag a.s. en dat langer hier blijven niet in jouw planning past.

Als ik het voor het kiezen had zou ik even aanblijven en dan hoef je je natuurlijk niet verplicht te voelen om reacties te posten, maar dan heb je nog even tijd om aan die nieuwe situatie te wennen en dan op een moment dat jou past (maar voor november 2020, want anders wordt je alsnog verplicht verwijderd)  echt afscheid te nemen.

 

Nou, dat was een heel verhaal.

 

Ik hoop op een goede afloop heeft voor iedereen en dat alles ook snel duidelijk wordt.

 

Groetjes en een fijn weekend,

M&M's

Sorry dat ik me er weer eens mee ga bemoeien,  en ik kan begrijpen dat je dat ergens irritant vind, maar so be it.

Ik snap dat we allemaal graag duidelijkheid willen hebben over de nieuwe regels. Ik ga mijn mening of hoe ik het op vatte niet meer opschrijven omdat volgens mij (sws 1 iemand) mensen het irriteert. 

Wat ik wel wil zeggen is dat zoals de Kindertelefoon al vertelde dat dit centraal gebeurt.  Door 1 iemand dus dat is Luuk. Luuk zal vast en zeker wel meer te doen hebben bij de Kindertelefoon dan alleen maar wachten op reacties van dit topic. Ik geloof ook wel dat hij ze misschien wel leest en dat hij misschien bezig is met het maken van een duidelijke en overzichtelijke reactie.

Daarnaast zou Luukde hele week wel werken bij de Kindertelefoon, en zou hij nu graag willen genieten van het weekend. Misschien dat hij morgen nog moet werken, of misschien zelfs zondag, dan kunnen we zijn reactie gewoon nog afwachten. Zo niet dan lijkt mij het gewoon netjes omdat te accepteren. 

Sorry hoor maar wacht nou gewoon is die reactie af. Als het waar is wat Luuktoen schreef dan is Kenshin hier maandag gewoon nog. Als ze dat überhaupt wilt. Zo niet dan helaas. Ja klinkt misschien hard, maar ze had al verwacht dat ze zondag hier weg moest.

Spookyzx. 

Hi Spookyzx,

 

je hoeft geen sorry te zeggen, iedereen mag hier gewoon reacties posten. Verder vind ik jou niet irritant en jouw reacties ook niet :relaxed:

 

We hebben gewoon een verschil van interpretatie van de nieuwe regels zoals ze zijn opgeschreven in dit topic. Prima, niks mis mee.

Als het daar alleen om zou gaan en er geen andere belangen mee gemoeid zouden zijn dan had ik wel rustig afgewacht.

Maar, er is voor mij iig, wel een bijkomend belang en daarom zit er extra tijdsdruk achter, namelijk dat het account van Kenshin zondag of maandag zou kunnen worden verwijderd en dat wil ik voorkomen, zolang er geen duidelijkheid is over de nieuwe regels. Accounts worden regelmatig verwijderd door moderatoren, alleen gaat dat  op verzoek van forumleden zelf voor zover wij dat kunnen volgen en ik weet niet hoe de procedure (tot nu toe ) is in het geval dat een forumlid 19 jaar wordt. Misschien komt er wel een melding voor diegene die  'dienst’ heeft die dag, zoiets als: ‘de volgende forumleden zijn vandaag 19 jaar geworden en dienen daarom verwijderd te worden’. 

Nou kun je denken dat het wel niet zo'n vaart zou lopen, maar eenmaal een account is verwijderd kan het niet terug gezet worden. Het is onherstelbaar.

Ik wil niet het risico lopen dat er maandag een medewerker die de nieuwe regels ook nog niet kent, het account op basis van de oude regels verwijderd.

Dus dat zit er achter. Als er nu iemand van de Kindertelefoon had gezegd dat in afwachting van duidelijkheid over de nieuwe regels uit voorzorg er GEEN accounts worden verwijderd, dan was de tijdsdruk eraf, maar dat is niet gebeurd.

 

Verder gun ik iedereen zijn of haar vrije tijd, maar je moet ook weten dat bij bepaalde functies ook bepaalde verantwoordelijkheden horen.

 

 

Groetjes,

M&M's

 

Reputatie 4
Badge +5

Dag @Luuk ,

In februari 2021 word ik 18! Mag mijn account dan blijven of moet ik mijn account dan direct opzeggen?

Of mag ik nog gewoon het forum gebruiken?

Groet,

Anoniemeboy485

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal,

Jullie hoeven je geen zorgen te maken, we verwijderen dit weekend geen 19-jarigen. Na het weekend komt er zo snel mogelijk reactie op jullie vragen.

Fijn weekend!

Groetjes,

Hester van De Kindertelefoon

@Kenshin 👀👀

Hey Hester,

Bedankt voor het mededelen, daar zullen veel mensen blij mee zijn, bedankt!

 

U ook een fijn weekend! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi @Hester ,

 

dankjewel voor je berichtje:

 

…...we verwijderen dit weekend geen 19-jarigen…..

 

ok, nice  :stuck_out_tongue: 

 

Nu is de angel eruit en kan ik met een gerust hart afwachten:relaxed::thumbsup_tone3: 

Misschien gaat de volgende emoji wat (te) ver, maar ik zou je wel kunnen :kissing_heart:  en dat doe ik niet zo snel bij meisjes :joy:

 

Jij hebt me eerder goed geholpen door mij een mailtje te sturen over het aantal waarschuwingen dat ik had. Je had ergens in een topic een regeltje gelezen dat ik tegen iemand random zei dat ik niet wist hoeveel ik er had en toen had je op eigen initiatief besloten mij die info via de mail toe te sturen. Dankjewel. Dat soort dingen onthoud ik ook. Ik kon je toen alleen niet bedanken omdat het een no-reply mail was, dus bij deze dan maar :wink:

Fijn weekend.

 

Groetjes,

M&M's

Toch nog even een vraag/opmerking

 

Jullie willen tot 18. Want dan ben je wettelijk gezien volwassen.

 

Nu vind ik dat zo irritant van nederland, je bent 18 en boem regel het zelf maar…

Daarom lijkt het mij juisr fijn dat je het forum tot en met18 hield zodat 18 jarige hier vragen kunnen stellen over problemen, sommige kunnen dit niet bespreken met ouders vanwege ruzie of iets dergelijks 

 

Zou je niet een rol kunnen toevoegen? 

Een forim tot 18 jaar en als je 18 bent geweest dat je tot je 19de alleen nog mag reageren om te helpen en dus niet meer een eigen topic hebben?

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

Allereerst excuses voor het late antwoord. Het was mijn intentie om zo duidelijk mogelijk te zijn, ik zie nu dat ik dat scherper en duidelijker had kunnen zijn. Dank voor jullie reacties. Ik leer hier ook gelijk weer van.

 

In de hoop duidelijkheid te geven hieronder een aantal vragen en antwoorden. Ik zal als dit duidelijk is de openingspost ook aanpassen zodat de regels straks makkelijk te vinden zijn.

 

1) Vragen over dat je toch mag blijven als je 19 bent geworden. Ik had even niet door dat dit voor jullie nieuw is, terwijl dat voor ons altijd al zo was. Logisch dus dat dit heel verwarrend is.

 

Het was tot nu altijd al zo dat als je 19 wordt je niet per direct verwijderd wordt. Het is technisch niet mogelijk om dit automatisch te doen en handmatig best veel werk. We kiezen altijd een aantal momenten in het jaar om ons bestand bij te werken. Gebruikers die het forum moeten verlaten krijgen altijd een aankondiging dat je account verwijderd gaat worden. Je wordt dus niet pats boem van het forum verwijderd als je te oud bent. Het eerstvolgende moment dat we dit van plan zijn is november.

 

2) De nieuwe regels:


@Pin en @M en Ms  jullie uitleg klopt. Verder dank aan @M en Ms  voor de manier van opschrijven die ik graag van je overneem:

 

1. Nieuwe forumleden moeten vanaf nu onder de 18 jaar zijn

 

Uitleg: Vanaf 5 augustus kan je als 18 jarige geen account meer aanmaken

 

2. Huidige forumleden van 18 jaar en ouder gaan we niet gelijk van het forum verwijderen (dat zou wel heel vervelend zijn):

  • In november 2020 zullen alle leden die dan 19 jaar zijn verwijderd worden.

 

Uitleg: In november (welke dag precies moeten we nog bepalen) kijken we dus welke gebruikers 19 jaar zijn. Die krijgen een bericht dat hun account zal worden verwijderd. Als je bericht hebt gekregen dan kan je nog een week van het forum gebruik maken.

 

  • In mei 2021 gaan we pas werken met de nieuwe leeftijdsgrens voor de huidige leden en zal iedereen die dan 18 jaar of ouder is verwijderd worden.

 

Uitleg: In mei 2021 (welke dag precies moeten we nog bepalen)  gaan we kijken wie er dan 18 en 19 jaar is. Die gebruikers krijgen een bericht dat hun account zal worden verwijderd. Als je bericht hebt gekregen dan kan je nog een week van het forum gebruik maken.

 

@anoniemeboy485 Om jouw vraag even als voorbeeld te gebruiken: Je geeft aan in februari 2021 18 te worden.  Jouw account zal dan in mei 2021 verwijderd worden, tot die tijd kan blijven. Je kan altijd zelf kiezen om je account te laten verwijderen.

 

We kiezen na mei 2021 weer een aantal momenten per jaar om te kijken wie er 18 jaar zijn en dus helaas te oud zijn voor het forum. Je krijgt dan dus een bericht van ons dat je account zal worden verwijderd. Natuurlijk kan je er ook zelf voor kiezen om je account te laten verwijderen.

 

3) Kenshin

Ik zie veel vragen over Kenshin. In principe geven we geen antwoord op vragen die over andere gebruikers gaan. De regels op het forum gelden uiteraard voor iedereen hetzelfde. Kenshin heeft inmiddels een eigen keuze gemaakt (met begrip van de nieuwe regels) en die keuze respecteren wij.

 

We maken geen uitzondering op de regels voor bepaalde gebruikers (hoe graag we dat soms ook zelf zouden willen), dit zou de regels alleen maar verwarrend maken.

 

4) Waarom kiezen we voor 18 jaar?

 

@ronald2001 Het is met de leeftijdgrens altijd lastig. Het is ook wel gek dat je van de ene op de andere dag alles zelf moet regelen omdat je dan 18 geworden bent. Terwijl je dan ook nog vragen kan hebben.

 

Het is dus dat we een keuze moesten maken waar we de grens leggen.  De Kindertelefoon kiest voor 18 jaar omdat dat de leeftijd is waarop je meerderjarig wordt. Wel kunnen we via telefoon en chat advies geven over waar je met je vragen terecht kan als je 18 gaat worden.

 

5) Andere forums?

 

@Spookyzx  en anderen: Ik zie ook de vraag of er andere forums zijn met dezelfde sfeer voor als je 18 bent. Daar ga ik bij een aantal mensen navraag over doen om te kijken of we hier tips voor kunnen geven.

 

Tegelijk is het natuurlijk lastig om iets vergelijkbaars te vinden. Jullie als gebruikers zorgen ervoor dat dit een uniek forum geworden is.

 

Als jullie vragen hebben, stel die dan gerust! Ik doe mijn best z.s.m. antwoord te geven

 

Groet,

 

Luuk

hey @Luuk  ,

Bedankt voor uw reactie! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hallo Luuk :)

Bedankt voor de informatie!

-TheMightySlayer <3

Hi @Luuk  ,

 

dankjewel voor de update.

Ik heb alles doorgelezen en mij is het helemaal duidelijk

 

 

ik vind de opzet ook heel duidelijk :relaxed:

Volgens mij zijn we eruit en kunnen we ons weer gewoon bezig houden met waar we hier voor gekomen zijn, namelijk vragen stellen als we die zelf hebben en anderen die vragen hebben proberen daar zo goed mogelijk bij te helpen.

 

Fijne dag gewenst, ook aan alle mensen die buiten ons zicht bij de Kindertelefoon aan het werk zijn.

 

Het is toch een hele prestatie om dagelijks zoveel kinderen te helpen en dat doen jullie toch maar mooi elke keer :thumbsup_tone2:

 

Groetjes,

M&M's

Heel duidelijk bedankt

 

Alleen over puntje 4

Nu geeft u me eigenlijk gelijk dat 18 jarige in het diepe worden gegooid.

Nu denk ik ook niet dat alle 17 jarige eraan denken wat ze volgend jaar moeten regelen en dan helemaal een verassing hebben.

 

Nu vraag ik me toch even af of dit meegenomen is in het besluit.

Ik denk dat veel 18 jarige er profijt van kunnen hebben als ze zulke dingen hier mogen vragen.

 

 

Echter is het natuurlijk aan jullie en wat jullie aankunnen, dus ik begrijp elke beslissing maar zou graag de uitleg hiervan weten

 

hier wil ik even iets over zeggen. het is niet gemeen of zo bedoelt maar ik weet geen andere verwonding. 

je zegt je kan vragen waar je terecht kan als je 18 gaat worden. maar ik ben 18, ik kan dus niet vragen waar ik terecht kan. hoe kom ik daar dan achter?

en hoe zit het dan voor een 17 jarige die denkt dat je tot en met je 18de mag blijven. die woord dan "in eens" weg gestuurd. en kan het dan ook niet meer vragen. 

 

 

oke ik snap dit aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. 

er zijn namelijk zoveel jongeren die juist om z'n 18de hulp nodig heeft. ik heb 4 vrienden buiten dit forum. die zijn nu 17 en mogen van hun ouders geen hulp krijgen. en gaan dus op hun 18de wel hulp zoeken. dan zou je toch juist het kt forum willen hebben waar je dan al langer bent om dat een beetje te bespreken. 

ik zelf vind eigenlijk juist dat je als 18 jarige hier zou moeten kunnen zijn.

want kijk stel anoniem123 is 17 en moeders die heeft er geen verstand van die dingen regelen. vaders ziet ie bijna nooit. dus dan vraag je in het forum hoe kan ik mijn zorgverzekering toeslag aan vragen of weet ik vul. dan kan ik het bvb uit leggen want ik heb het al gedaan.

maar andere kant geef ik jullie groot gelijk. want je gaat een andere levens fase in. maar juist omdat dat zo is kan je andere er mee helpen 

 

groetjes blue

 

Heyo,

Thanks Luuk voor de duidelijke uitleg.

Ik wist niet dat je als 19 jarige hier nog mocht blijven tot dat het moment komt. dus mijn excuses voor de verkeerde info of uitleg die ik eerder gaf hier.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Blue  en @ronald2001 ,

 

Goed dat jullie deze vragen stellen over hoe het voelt als je 18 wordt en het dan voor je gevoel maar uit moet zoeken, bijna alsof we jullie in de steek laten. Ook andere forumgebruikers hebben hier vragen over gesteld.  

Ik wil deze signalen heel serieus nemen. Dit is wat onze wijziging bij jullie oproept. Dat zijn belangrijke geluiden voor ons. Ik ga wat jullie zeggen in de organisatie van De Kindertelefoon bespreken. Het kan even duren voor we hier een nieuwe inhoudelijke reactie op kunnen geven over wat daar uit is gekomen. Weet dat ik er wel mee bezig ben!

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +3

Heyo,

Thanks Luuk voor de duidelijke uitleg.

Ik wist niet dat je als 19 jarige hier nog mocht blijven tot dat het moment komt. dus mijn excuses voor de verkeerde info of uitleg die ik eerder gaf hier.

See ya!

Spookyzx. 

Ha Spookyzx,

 

Geen enkel probleem! Alleen maar goed en fijn dat je meedenkt. Door het gesprek en de discussie wordt het uiteindelijk alleen maar duidelijker 

Groet,

Luuk

Badge

Dus pedo’s zijn niet toegestaan neem ik aan?

Reputatie 2
Badge +3

Hoi 

 

ff voor de duidelijkheid. De gene die nu 18 zijn mogen wel nog blijven tot ze 19 zijn?

want anders is er voor en waarschijnlijk een aantal andere in eens zo op het niets dat je er in eens niet meer heer naartoe mag komen. 
alvast bedankt voor de uitleg…

 

groetjes blue 

Ja want het is 12 tot 18

Reageer