bedankje

  • 19 October 2021
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 6
Badge +12

Ik wil graag iedereen van de kindertelefoon bedanken. Jullie zijn allemaal heel aardig en ik vind het top wat jullie doen. Daarnet had ik nog een gesprek met een heel aardige medewerker die heel goed heeft geluisterd, en geholpen. 

Bedankt allemaal!

Jullie zijn TOP!

 

En een bedankje naar alle toppers op het forum! Jullie weten altijd mensen te helpen, en bedenken dingen waar de topic openers nog niet op zijn gekomen.

Jullie zijn geweldig!!


4 reacties

Heyy

 

Ik sluit me helemaal aan bij jou woorden! De medewerkers van de kindertelefoon zijn inderdaad allemaal toppers, zijn heel aardig en behulpzaam en ik ben ze ook dankbaar!

 En ook heel veel forumgebruikers zijn echt toppers, jij bent dat ook😉

 

En ik vind het fijn om te lezen dat je een prettig gesprek hebt gehad met een medewerker van de kindertelefoon en fijn dat die je ook heeft kunnen helpen!😊

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Reputatie 6
Badge +12

Heyy

 

Ik sluit me helemaal aan bij jou woorden! De medewerkers van de kindertelefoon zijn inderdaad allemaal toppers, zijn heel aardig en behulpzaam en ik ben ze ook dankbaar! Fijn dat ze jou ook konden helpen!!

 En ook heel veel forumgebruikers zijn echt toppers, jij bent dat ook😉

Dankjewel, jij bent natuurlijk een enorme topper :p

En ik vind het fijn om te lezen dat je een prettig gesprek hebt gehad met een medewerker van de kindertelefoon en fijn dat die je ook heeft kunnen helpen!😊

😄

Groetjes,

NaamNietBekend 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Fijn dat je zo goed geholpen bent! Je kunt altijd bij De Kindertelefoon en op ons forum terecht.

Dankjewel voor jouw lieve bericht!

 

Groetjes Femke,

De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +12

😄

Reageer