bang voor ontmaagding

  • 19 February 2020
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

haii,

ik ben een meisje van 16 en ben al meerdere keren gevraagd om Sex te hebben.

alleen is het probleem dat ik het niet durf omdat k nog te onzeker ben over mijn lichaam en ik bang ben om wat verkeerds te doen.

heeft iemand tips?

 


3 reacties

Hoi

Ik zal gaan wachten tot je er zelf klaar voor bent

En als je gevraagd word om seks te hebben denk ik dat zij je lichaam juist mooi vinden, want anders zullen ze het toch niet vragen?

Gr

EenEngMasker. 

Hoi

 

Wacht zoals Anoniemmasker zei, gerust af tot wanneer je hier klaar voor bent. Misschien heb je vooraleer je aan seks begint wat lessen in self-love en zelfvertrouwen nodig. Denk je dat je graag energie zou besteden aan het leren houden van jezelf? Vermoedelijk zorgt zelfzekerheid ervoor dat je vroeg of laat het idee van seks helemaal niet zo eng meer vindt. 

 

Dat je wat verkeerd doet, kan gebeuren. Iedere partner is anders, en heeft andere voorkeuren. Bespreek hierom gerust samen met je partner wat jullie verwachtingen zijn, zodat jullie van elkaar weten wat fijn kan zijn. Daarnaast is het zeker ok om met je partner te delen dat je wat onzeker bent. Misschien weet je partner dan wel de juiste dingen te zeggen of te doen, zodat jij over je onzekerheid geraakt. 

 

Gr. Kenshin

Dankjewel voor de tip!

 

Reageer