Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Badges

• 2 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Is er ergens een lijst van alle badges die je kan halen? Ik snap het niet namelijk.

2 reacties

Reputatie 6
Ik snap de verwarring, een duidelijk overzicht van alle badges zijn er inderdaad niet te vinden. Dat heeft een reden.

In Wat is er nieuw op het forum? kun je het volgende lezen:

BadgesJe kunt badges verdienen! De badges zijn te verdienen door het aantal reacties en topics dat je hebt geplaatst. Wanneer je precies welke badge verdient verklappen we niet. Bij je eerste reactie op het nieuwe forum krijg je in een keer alle badges die je tot nu toe al had verdiend.

Het wordt door de Kindertelefoon dus expres niet duidelijk ergens neergezet, zodat het een verassing blijft wanneer je welke badge verdient.

Als je vervolgens rechts in je scherm kijkt (of op mobiel onderaan) zie je een lijstje met badges die recent door gebruikers zijn behaald. Als je dan drukt op Toon alle badges krijg je vervolgens een link naar nog meer recent behaalde badges. Inderdaad dus geen overzicht.

Echter kun je daar wel meer informatie vinden over die recent behaalde badges.
Voorbeeld:
[h4]Vliegende start[/h4]
Wat goed! Je hebt je eerste reactie geplaatst. Welkom op het forum!

Dit lijkt mij vrij duidelijk. Deze badge verdien je als je je eerste reactie post op het forum.
[h4]Bezige bij[/h4]
Goed bezig, jij weet al aardig de weg op het forum!

Deze is iets minder voor de hand liggend, maar het lijkt mij logisch dat je hierbij of een x aantal reacties hebt gepost, of een x aantal topics hebt gepost.
[h4]Emotionele problemen en gevoelens[/h4]
Jij bent een enorme steun op het emotionele problemen en gevoelens-forum.

Dit wijst op een x aantal reacties binnen dat subforum.

En zo kun je toch een aardig eind komen. Echter zegt dit niet wanneer je nu wat verdient. Een lijstje met alle badge die bestaan zou sowieso wel leuk zijn (al kom je een aardig eind als je in mijn profiel kijkt 😉), maar wanneer je specifiek wat verdient, is dus niet bekend en gaat waarschijnlijk ook niet bekend worden, zoals dus is verteld in Wat is er nieuw op het forum?

Gr. Pin
Reputatie 4
Badge +8
Ik snap er idd ook helemaal nism van de voorge site werkte wat mij betreft wat duidelijker

Reageer