Sticky

Account verwijderen

• Anonymous
  • 0 reacties

Wil je je account verwijderen? Geef dat dan aan in dit topic. Een moderator van De Kindertelefoon verwijdert dan jouw account.

Je reacties op het forum blijven staan nadat je account verwijderd is, omdat deze ook leerzaam kunnen zijn voor andere forumgebruikers.

Aanvulling account verwijderen (25-05-2018) (door: Suzanne_: Community Manager)

Wat gebeurt er als je je account laat verwijderen?

• Je kunt niet meer inloggen op het forum.
  • Alle accountgegevens die De Kindertelefoon van jou heeft worden verwijderd. (emailadres, geboortedatum, geslacht, IP-adres).
  • Je gebruikersnaam wordt verwijderd.
  • Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten.
  • Je berichten blijven online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.

Let op: als je je account laat verwijderen, dan kunnen we dit niet meer ongedaan maken.

2048 reacties

Oké, poging 3:

Hahaha ik vind dit eigenlijk heel grappig, want letterlijk mijn laatste bericht wordt niet gepost :joy:  Wie kan er nu zeggen dat ie 2x z'n account heeft laten verwijderen?? Ook een unicum.

Dan nog een keertje:

Best wel gek dit, maar het is nu toch echt mijn beurt om hier een berichtje te plaatsen.

Ik zou graag mijn account laten verwijderen.

Super bedankt voor alles, ik heb ontzettend veel aan dit forum gehad! Jullie doen fantastisch werk!

Gr. Pin

Reputatie 7
Badge +17

@Marieke  ik kan zien dat het u ook raakt.  Ik wou toch even zeggen dat we ( ik neem even de vrijheid om namens de deelnemers te praten) u en de andere moderatoren echt wel waarderen en respecteren en dat we niemand persoonlijk iets kwalijk nemen. We zijn allemaal mensen en niemand wou dat dit zo ging. Ik voel ook met u mee want het is aan uw reactie te zien dat het u zwaar viel.  Trouwens dit bericht hoeft niet geplaatst te worden als u en uw collega's het maar wel kunnen lezen. Lieve groetjes! 

Tartan13 X 

Schande dat de KT dit zomaar laat passeren! Iemand als Tik Tak die weg gaat om dit waardeloze systeem en hup, men vind dat gewoon prima.  Beschamend ! Jullie hadden haar binnenboord moeten proberen te houden en vragen wat je kunt doen om dit te voorkomen. In plaats daarvan laten jullie zo'n waardevol persoon gewoon droogjes gaan en vinden dat nog prima ook.  Alles voor het nieuwe systeem. Schaam u diep! En deze reactie zal ook wel worden gecensureerd.  Ik vind het verschrikkelijk zoals jullie de laatste tijd met ons omgaan. Wij zijn niets, tellen niet mee en hebben alles maar te slikken. Ik vind dat eng. En dat terwijl er zulke lieve mensen op zitten die met de beste bedoelingen hier reageren en anderen helpen. Ik vraag me serieus af of het de community managers daar nog wel om gaat. Het lijkt erop dat er wordt afgebouwd en het systeem belangrijker is dan de jongeren hier.   Bye bye !

Hey,

Om dezelfde reden als bij anderen, mag u ook mijn account verwijderen. Hoe het nu op het forum er aan toe gaat is, op z'n zachts gezegd, totaal niet fijn.

Ik vond het echt heel fijn op het forum en heb er veel aan gehad, jammer dat het dan nu zo gaat!

Forummers en modaratie, jullie zijn echt toppers! Jullie hebben voor mij bewezen dat er nog steeds eerlijke en lieve mensen zijn.

Groetjes,

Iemand die @OnbekendeAnnoniem was

Ps: moderatie, voor dat jullie nog meer forummers aan jullie checks verliezen, denk echt na waar jullie mee bezig zijn. Het is zo zonde van dit eens zo mooie forum.

Hallo Kindertelefoon

Ik ben net negentien geworden :slight_smile:  Hier een stukje verjaardagstaart :cake:  Ik zou mijn account graag laten verwijderen. 

Gr. Kenshin

Hallo, om dezelfde reden als die geweldige Mimo mag u mijn account ook verwijderen. Ik vind het stuitend dat jullie managers jullie als moderators er voor laten vliegen en zelf niks beantwoorden.  En de checks zijn funest. Dus helaas. Het moet jullie toch aan het denken zetten dat zulke kanjers als o.a. Mimo en Tik Tak hierom weggaan. 

Het ga jullie goed! 

Sjammetje xxxxx

Bedankt Pin !

Je blijft in mijn hart

M en Ms 🙂

Reputatie 7
Badge +4

@OnbekendeAnnoniem bye lieve sweetheart ❤️ dat ze jou zo laten gaan zonder ook maar een lief woord voor je is een bloody shame! Dan doen wij het wel: we houden van jou! 

Wij 😘

Reputatie 7
Badge +6

Lieve lieve OnbekendeAnnoniem, Ik ga je heel erg missen! Ik hoop dat je ooit nog terugkomt! <3 Het gaat saai worden in de bloopertopic zonder jouw geweldige humor en grappige bloopers! Jij was trouwens altijd in mijn ogen gezien een sterke en vastberaden meisje! Ik wou dat ik zo sterk als jou was! <3.

Liefs xxx Banaantje <333

Ps: Voor iedereen die van het forum af wilt gaan, Geef het nog een kans! Neem anders een time-out! Ik vind de check zelf ook ontzettend vervelend en wat een vertrouwen in de forumgebruikers, maar ik hoop dat jullie het forum nog een kans geven:). Het is zo ongelofelijk zonde als lieve forumgebruikers van het forum afgaan!

Reputatie 7
Badge +9

Hey mede-forumleden,

Echt zo jammer dat er zoveel mensen non actief zijn of zelfs weg. Nu ook al @OnbekendeAnnoniem weg!

Ik was ook heel eventjes non actief maar ik ben er weer :).

Groetjes, @Monkeyboy69

Hoi ik wil mijn account verwijderen. Sinds de checks op het forum door onze strot zijn geduwd en de manier waarop de managers met ons omgaan heb ik niet het gevoel dat ik hier mijn ei nog kwijt kan. 

Gr Mimo ( en voor alle leuke mensen die ik hier heb leren kennen,  bedankt!)

Dag lieve Pin :)

Hoii, willen jullie ajb mijn account verwijderen! Ik vind het forum zoals het nu gaat/moet niet echt meer leuk.  

Hi Pin,

Oké, poging 3:

het valt niet mee om hier vrijwillig te mogen vertrekken :relaxed:

Hahaha ik vind dit eigenlijk heel grappig, want letterlijk mijn laatste bericht wordt niet gepost :joy:  Wie kan er nu zeggen dat ie 2x z'n account heeft laten verwijderen?? Ook een unicum.

weet je wat ik grappig vind, dat jij me op de valreep nog smiecht noemde, omdat ik tijd wilde rekken zodat je nog iets langer bij ons was :grinning:

Al het goede voor jou

daar is ie dan toch nog een keertje…

Dan nog een keertje:

Best wel gek dit, maar het is nu toch echt mijn beurt om hier een berichtje te plaatsen.

Ik zou graag mijn account laten verwijderen.

Super bedankt voor alles, ik heb ontzettend veel aan dit forum gehad! Jullie doen fantastisch werk!

Gr. Pin

Dankjewel voor alles, Pin

Fijn dat je nog zo veel gepost hebt op mijn topic.

Never forget

Groetjes,

Twin

M&M's

Reputatie 7
Badge +9

Helemaal met @Sjammetje eens.

Ik vind de moderators vaak ook heel onpersoonlijk in hun reacties.Gewoon altijd zeggen ze '’ weet dat je tussen xx:xx en xx;xx met de kindertelefoon kunt bellen'’.Dat kan net zo goed op de startpagina van het forum staan.Die reactie heeft gewoon helemaal geen nut.

Maar naar mijn mening ben je daarvoor niet hier gaan werken als vrijwilliger, maar om de mensen echt te helpen.Dat kunnen ze beter direct doen dmv tips enz.Dan heeft het wél nut!

En er zijn zat mensen waarbij checken echt niet meer nodig is. @Tartan13@Banaantjeeee@Sjammetje@MickeyMouse@OnlyMe@Monkeyboy69 en wie ik allemaal nog vergeet zullen echt nooit iets kwetsend of onredelijks zeggen.Bij hun is het gewoon niet nodig,

Misschien moet er gelijkheid zijn, maar als je gewoon lang je best doet en niks ernstigs doet is het ook niet gek dat je daar wat voor terugkrijgt en dat je reacties niet gecheckt hoeven te worden.

Doei lieve Pin :)

We zullen je missen op het forum. Je was en bent van waarde op het forum. 

-TheMightySlayer <3

Zelfs De Kindertelefoon heeft moeite met afscheid nemen..😉

Doei Pin!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

dat hebben we zeker in dit geval! Heel hartelijk bedankt voor alles wat je voor het forum hebt gedaan.

Dan zal ik dan nu echt je account verwijderen. Het ga je goed!

Veel liefs,

Marieke

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Ik ben net negentien geworden :slight_smile:  Hier een stukje verjaardagstaart :cake:  Ik zou mijn account graag laten verwijderen."

Gefeliciteerd, en dank voor de lekkere taart! Jouw account is door ons verwijderd.

groet, Mariska (De Kindertelefoon)

*buiging*

🤗😢

Reputatie 7
Badge +17

Echt doodzonde dat @OnbekendeAnnoniem ook weg is. Gaat lekker zo. 👍🏻

Noooo kenshin😔

Reputatie 7
Badge +9

Lieve Zelle,

Ik wil nog even een laatste dingetje zeggen.

Ik begrijp je keus, maar vind het heel jammer. Je was zo'n topper binnen het forum!

Ik hoop je ooit nog ergens tegen te komen.

Kom je echt nooit meer terug naar het forum?

Voor de allerlaatste keer,

Heel veel liefs❤️

Ikke13

Wat een lieve reacties !!!

Ik kom denk ik wel terug

'Lieve ' Kindertelefoon 

Willen jullie alsjeblieft mij verwijderen  ???

Voor de 4 e keer 

Reputatie 7
Badge +6

Neeeeee @TikTak!

Reageer