Sticky

Account verwijderen

• Anonymous
  • 0 reacties

Wil je je account verwijderen? Geef dat dan aan in dit topic. Een moderator van De Kindertelefoon verwijdert dan jouw account.

Je reacties op het forum blijven staan nadat je account verwijderd is, omdat deze ook leerzaam kunnen zijn voor andere forumgebruikers.

Aanvulling account verwijderen (25-05-2018) (door: Suzanne_: Community Manager)

Wat gebeurt er als je je account laat verwijderen?

• Je kunt niet meer inloggen op het forum.
  • Alle accountgegevens die De Kindertelefoon van jou heeft worden verwijderd. (emailadres, geboortedatum, geslacht, IP-adres).
  • Je gebruikersnaam wordt verwijderd.
  • Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten.
  • Je berichten blijven online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.

Let op: als je je account laat verwijderen, dan kunnen we dit niet meer ongedaan maken.

1884 reacties

Oké, poging 3:

Hahaha ik vind dit eigenlijk heel grappig, want letterlijk mijn laatste bericht wordt niet gepost :joy:  Wie kan er nu zeggen dat ie 2x z'n account heeft laten verwijderen?? Ook een unicum.

Dan nog een keertje:

Best wel gek dit, maar het is nu toch echt mijn beurt om hier een berichtje te plaatsen.

Ik zou graag mijn account laten verwijderen.

Super bedankt voor alles, ik heb ontzettend veel aan dit forum gehad! Jullie doen fantastisch werk!

Gr. Pin

Hallo Kindertelefoon

Ik ben net negentien geworden :slight_smile:  Hier een stukje verjaardagstaart :cake:  Ik zou mijn account graag laten verwijderen. 

Gr. Kenshin

Bedankt Pin !

Je blijft in mijn hart

M en Ms 🙂

Dag lieve Pin :)

Hi Pin,

Oké, poging 3:

het valt niet mee om hier vrijwillig te mogen vertrekken :relaxed:

Hahaha ik vind dit eigenlijk heel grappig, want letterlijk mijn laatste bericht wordt niet gepost :joy:  Wie kan er nu zeggen dat ie 2x z'n account heeft laten verwijderen?? Ook een unicum.

weet je wat ik grappig vind, dat jij me op de valreep nog smiecht noemde, omdat ik tijd wilde rekken zodat je nog iets langer bij ons was :grinning:

Al het goede voor jou

daar is ie dan toch nog een keertje…

Dan nog een keertje:

Best wel gek dit, maar het is nu toch echt mijn beurt om hier een berichtje te plaatsen.

Ik zou graag mijn account laten verwijderen.

Super bedankt voor alles, ik heb ontzettend veel aan dit forum gehad! Jullie doen fantastisch werk!

Gr. Pin

Dankjewel voor alles, Pin

Fijn dat je nog zo veel gepost hebt op mijn topic.

Never forget

Groetjes,

Twin

M&M's

Doei lieve Pin :)

We zullen je missen op het forum. Je was en bent van waarde op het forum. 

-TheMightySlayer <3

Zelfs De Kindertelefoon heeft moeite met afscheid nemen..😉

Doei Pin!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

dat hebben we zeker in dit geval! Heel hartelijk bedankt voor alles wat je voor het forum hebt gedaan.

Dan zal ik dan nu echt je account verwijderen. Het ga je goed!

Veel liefs,

Marieke

De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +5

Hoi,

Ik ben net negentien geworden :slight_smile:  Hier een stukje verjaardagstaart :cake:  Ik zou mijn account graag laten verwijderen."

Gefeliciteerd, en dank voor de lekkere taart! Jouw account is door ons verwijderd.

groet, Mariska (De Kindertelefoon)

*buiging*

🤗😢

Noooo kenshin😔

Reputatie 7
Badge +9

Lieve Zelle,

Ik wil nog even een laatste dingetje zeggen.

Ik begrijp je keus, maar vind het heel jammer. Je was zo'n topper binnen het forum!

Ik hoop je ooit nog ergens tegen te komen.

Kom je echt nooit meer terug naar het forum?

Voor de allerlaatste keer,

Heel veel liefs❤️

Ikke13

Wat een lieve reacties !!!

Ik kom denk ik wel terug

'Lieve ' Kindertelefoon 

Willen jullie alsjeblieft mij verwijderen  ???

Voor de 4 e keer 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi, 

Als ik @Sankonijn goed begrijp, wil ze haar account nu nog niet verwijderen.  Dit zal ik dan ook niet doen. 

Mocht je op een later moment toch je account willen verwijderen, dan kun je dat laten weten in dit topic. 

Veel plezier op het forum!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Dank je wel @JanneB  U hebt ons gered en ja je begreep het goed dus heel fijn dank u wel

Doe mij ook maar weg. Mevrouw @Carolien_  u hebt me weggejaagd. Gefeliciteerd ! 

Graag mijn account opheffen. 

Lieve groetjes aan alle wèl lieve mensen !

Ellen -xxx-

Verwijder alstublieft mijn account. Ik word gek. Van alles. Ik dacht dat dit een geweldige Forum was, maar dat dacht ik. Nu mogen we niet eens een beetje vriendschap of liefde op De Forum. Ik ben enorm teleurgesteld in jullie. De hele Forum. Ik wil echt dat mijn account verwijderd wordt. 

Als laatste wil ik zeggen wat jullie nu aan het doen is heel goed is. Ik zou later ook willen werken bij De Kindertelefoon of bij De Moderatie 

Ik wil nog één compliment geven aan @DaVinci en @Paardebloem83 . Jullie zijn super wijs en aardig . Jullie blijven mijn grootste voorbeeld .

Da Vinci.  Jouw reacties zijn gewoon wijs en aardig. Echt een tweede Menspersoon 

@Paardebloem83  jouw reacties zijn echt mijn voorbeeld. Altijd lief en aardig . Soms een beetje grappig. 

O ja . @MickeyMouse  ik vind jouw reacties echt super behulpzaam en het is zo lang. Hoe kan je dat ? Je bent echt aardig 

Dit zijn mijn voorbeelden

Sorry voor mijn lange reactie, maar verwijder mij alsjeblieft 

Luna

Doei lieve Kenshin :)

Reputatie 7
Badge +13

Heyy @anoniemmus

prima dat jij dat vind, maar bedenk wel dat het forum voor iedereen is. Je weet niet eens hoeveel aandacht mensen in het echt krijgen want het forum is anoniem. Je mag gerust blijven maar als jij vind dat een paar mensen te veel aandacht krijgen en dat je om die reden weg wilt is dat prima. 
(Kindertelefoon verwijder mij NIET) 

xx Eenmeisje004 

Ik ben helemaal klaar met dit forum waarin een paar mensen zo belachelijk veel aandacht proberen te krijgen, omdat ze dat in het echte leven tekort komen.

Verwijder dit account alstublieft.

Ik vind dit een zeer onbeschofte reactie van jouw kant. Zoals @Eenmeisje004 zegt weet je niet hoeveel aandacht mensen IRL krijgen. 

Ik wil NIET dat mijn account verwijderd wordt voor de duidelijkheid.

Verwijder aub😃

Was een grap accountje

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Rowena

Dat kan door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl en daarbij uit te leggen waarom je je account weer terug wil. De community manager bekijkt de uitleg dan en laat dan weten wat de verdere acties zijn. 

Heb je nog meer vragen over het forum? Kijk dan eens in het topic veelgestelde vragen of plaats een bericht in het subforum Over De Kindertelefoon.

Groetjes, Loes

De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +3

Dank je Loes werk ze! 

Verwijderd mijn account maar

Het was voor een grap gemaakt 

Luna 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rowena ,

ik moet hier even iets rechtzetten… wat mijn collega hierboven zegt, klopt namelijk niet.

Wanneer jouw account is verwijderd, dan is het account echt helemaal weg. Dat moeten wij zo doen van de privacywet ( AVG ). Het is dan niet meer mogelijk om je account weer terug te zetten. Denk dus goed na of je het echt wilt, als je hier aanvraagt of we je account willen verwijderen.

Waar mijn collega waarschijnlijk mee in de war is, is het blokkeren van een account. Wanneer een forungebruiker 3 waarschuwingen heeft gekregen binnen een jaar, dan wordt zijn/haar account geblokkeerd en kan diegene niet meer inloggen. Het account blijft wel bestaan. Mocht diegene bezwaar willen maken tegen de blokkade, dan kan hij/zij mailen naar forum@kindertelefoon.nl en uitleggen waarom het teruggedraaid moet worden. De community manager bekijkt dan per geval wat we kunnen doen.

Sorry voor de onduidelijkheid, en nog een fijne avond!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer