Sticky

Account verwijderen

• Anonymous
  • 0 reacties
Wil je je account verwijderen? Geef dat dan aan in dit topic. Een moderator van De Kindertelefoon verwijdert dan jouw account.

Je reacties op het forum blijven staan nadat je account verwijderd is, omdat deze ook leerzaam kunnen zijn voor andere forumgebruikers.

aanvulling account verwijderen (25-05-2018) (door: Suzanne_: Community Manager)

Wat gebeurt er als je je account laat verwijderen?
  • Je kunt niet meer inloggen op het forum.
  • Alle accountgegevens die De Kindertelefoon van jou heeft worden verwijderd.(emailadres, geboortedatum, geslacht, IP-adres).
  • Je gebruikersnaam wordt verwijderd. Je gebruikersnaam is niet meer zichtbaar boven je berichten.
  • Je berichten blijven online staan, maar anoniem, zonder gebruikersnaam.

Let op: als je je account laat verwijderen kunnen we dit niet meer ongedaan maken.

1795 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hallo,

je account is verwijderd hoor !

groetjes , Marieke / De Kindertelefoon
Ik Wil Mij account verwijder
Reputatie 2
Badge +3

Hallo,

je account is verwijderd.

groeten Claire
De Kindertelefoon

kan je ook niet je eigen gemaakten topics verwijderen? want dat wil ik graag namelijk maar ik weet niet hoe
hoe moet ik een forum starten? 😞
@anoniem2002r

Ik denk dat je hier je antwoord kunt vinden:

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/maak-nieuw-topic-21356

@Kindertelefoon

jullie mogen ook de vraag van @anoniem2002r en eventueel mijn antwoord verplaatsen naar het topic waar ik naar verwijs, aangezien het hier niet op de juiste plek staat. Event. mogen jullie mijn reactie dan ook helemaal verwijderen. kijk maar wat jullie het beste lijkt.

Gr. JJ
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Meisje007,

Wij verwijderen alleen topics als er persoonlijke informatie instaat, waardoor je niet meer anoniem bent. We hebben naar aanleiding van je vraag in een ander topic je naam veranderd, zodat je niet meer via je oude insta naam te vinden bent. We hopen dat het zo opgelost is.
Reputatie 2
Badge +3
Hoi anoniem2002r,

We hopen dat het lukt via de link die JJboy geplaatst heeft, anders kun je het altijd nog een keer vragen.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Verwijder mijne aub
hoi verwijder alsjeblieft al mijn topics alsjeblieft!! ik wil echt heel graag anoniem blijven, maar je hoeft maar mijn oude insta naam in te tikken op google en je komt al op mijn account uit en kan je alles zien, iedereen ziet dan wie ik ben pleas verwijder alles alsjeblieft im crying so hard, als je alleen het account verwijderd zie je nog steeds alle topics, en als je mijn oude insta naam intict en op die dinges klikt kom je alsnog bij mijn "verwijderde"account dus verwijder pleas al mijn topics en daarna heel mijn account pleas
Beste Meisje007,

Helaas verwijderen wij geen topics. We hebben het probleem doorgezet naar de programmeurs van ons computersysteem. Op deze manier hopen we antwoord te geven op het probleem dat zich nu voordoet. Zodra we meer weten hoor je het.

Groetjes,

Bibi, van de Kindertelefoon
Verwijder dan mn account pleass
kan mijn account ook verwijderd worden, dank alvast
Badge +2

Hallo,

Je account is verwijderd.

Groetjes,

Lida van de Kindertelefoon

Ik wil graag dat dit account verwijderd wordt

Hallo,

Groetjes,
Bibi van de Kindertelefoon

Wil je mijn account verwijderen?

Hoi,

Groetjes,

Loes van de Kindertelefoon

Willen jullie mijn account verwijderen?
Ook zijn mijn topics op internet te zien, wat ik ├ęcht stom vind aangezien ik dat twee jaar geleden heb gepost en het super duidelijk is dat ik dat ben.

Ik wil niet dat mensen die mij kennen dit nog zouden kunnen vinden
Reputatie 2
Badge +3
Hoi, we hebben je account verwijderd.
Zouden jullie alsjeblieft dit account en de topics kunnen verwijderen? Alvast bedankt...
Badge +2

Hallo,

Ik wil mij account verwijderen
Ik wil mijn account toch niet verwijderen
Ik wil graag mijn account verwijderen

Reageer