Sticky

Account verwijderen

Toon eerste bericht

2052 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dag Sjammetje,

jij ook bedankt voor je tijd op het forum. Jouw account is nu verwijderd zoals gevraagd.

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +17

@Marieke  ik kan zien dat het u ook raakt.  Ik wou toch even zeggen dat we ( ik neem even de vrijheid om namens de deelnemers te praten) u en de andere moderatoren echt wel waarderen en respecteren en dat we niemand persoonlijk iets kwalijk nemen. We zijn allemaal mensen en niemand wou dat dit zo ging. Ik voel ook met u mee want het is aan uw reactie te zien dat het u zwaar viel.  Trouwens dit bericht hoeft niet geplaatst te worden als u en uw collega's het maar wel kunnen lezen. Lieve groetjes! 

Tartan13 X 

Ik wil ook graag dat mijn account verwijderd word.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Je account is verwijderd.

Groetjes,

Cynthia | De Kindertelefoon 

Zou mijn account verwijdert kunnen worden?

Danke schön

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

Groetjes,

Yasmin | De Kindertelefoon

Hey,

Om dezelfde reden als bij anderen, mag u ook mijn account verwijderen. Hoe het nu op het forum er aan toe gaat is, op z'n zachts gezegd, totaal niet fijn.

Ik vond het echt heel fijn op het forum en heb er veel aan gehad, jammer dat het dan nu zo gaat!

Forummers en modaratie, jullie zijn echt toppers! Jullie hebben voor mij bewezen dat er nog steeds eerlijke en lieve mensen zijn.

Groetjes,

Iemand die @OnbekendeAnnoniem was

Ps: moderatie, voor dat jullie nog meer forummers aan jullie checks verliezen, denk echt na waar jullie mee bezig zijn. Het is zo zonde van dit eens zo mooie forum.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

Groetjes,

Finn | De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +4

@OnbekendeAnnoniem bye lieve sweetheart ❤️ dat ze jou zo laten gaan zonder ook maar een lief woord voor je is een bloody shame! Dan doen wij het wel: we houden van jou! 

Wij 😘

Reputatie 7
Badge +17

Echt doodzonde dat @OnbekendeAnnoniem ook weg is. Gaat lekker zo. 👍🏻

Reputatie 7
Badge +6

Lieve lieve OnbekendeAnnoniem, Ik ga je heel erg missen! Ik hoop dat je ooit nog terugkomt! <3 Het gaat saai worden in de bloopertopic zonder jouw geweldige humor en grappige bloopers! Jij was trouwens altijd in mijn ogen gezien een sterke en vastberaden meisje! Ik wou dat ik zo sterk als jou was! <3.

Liefs xxx Banaantje <333

Ps: Voor iedereen die van het forum af wilt gaan, Geef het nog een kans! Neem anders een time-out! Ik vind de check zelf ook ontzettend vervelend en wat een vertrouwen in de forumgebruikers, maar ik hoop dat jullie het forum nog een kans geven:). Het is zo ongelofelijk zonde als lieve forumgebruikers van het forum afgaan!

Reputatie 7
Badge +10

Hey mede-forumleden,

Echt zo jammer dat er zoveel mensen non actief zijn of zelfs weg. Nu ook al @OnbekendeAnnoniem weg!

Ik was ook heel eventjes non actief maar ik ben er weer :).

Groetjes, @Monkeyboy69

Hoi, zouden jullie misschien mijn account willen verwijderen?

vriendelijke groet

Reputatie 6
Badge +3

Hoi, 

We hebben jouw account verwijderd. 

Groet,

Luuk

Ik wil dat dit account verwijdert wordt ook de topics en reacties iemand anders heeft dit aangemaakt en niet ik

Reputatie 3
Badge +2

Hi,

Ik kan je account verwijderen! Je topics en reacties worden niet verwijderd. Deze blijven staan maar niet meer onder jouw naam wanneer je account is verwijderd. 

Laat je even met een reactie weten of je bevestigd dat ik je profiel verwijder en je hiervan op de hoogte bent?

Groetjes,

Roos van De Kindertelefoon

Hey,

Kunt u mijn account alstublieft verwijderen? 

Alvast bedankt!

Reputatie 4
Badge +2

Hoi, 

We hebben je account verwijderd. 

Groetjes, Laura | De Kindertelefoon

Ik ook aub!

Reputatie 4
Badge +2

Hoi, 

Groetjes, Laura | De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

Hi, zouden jullie mijn topic willen verwijderen? Xx

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @cmcm.katz ,

Een goede vraag, die je stelt.

Bij de veelgestelde vragen staat:

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Een andere optie is om je account te verwijderen. Wat dit allemaal betekent kan je hier lezen: 

A

Groet, Yasmin

Ik wil mijn account graag verwijderen

Reputatie 4
Badge +2

Hoi, 

Groetjes, yasmin | De Kindertelefoon

Kan mijn account verwijderd worden? Of mijn account naam gewijzigd want ik wil een andere gebruikersnaam met hetzelfde e-mail adres 

Reageer