Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Sticky

Account verwijderen

Toon eerste bericht

915 reacties

Ik zou graag dit account willen verwijderen kan dat? 

Badge

Hoi, 

We hebben je account verwijderd. 

Met vriendelijke groet,

Mick / De Kindertelefoon

Geachte  moderator van De Kindertelefoon,

zou u mijn account willen verwijderen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet.

Badge +1

Hoi, 

We hebben je account verwijdert. 

Gr Tessa (De Kindertelefoon)

Zouden jullie mijn account willen verwijderen

Willen jullie mn acc verwijderen 

Badge +1

Hoi, 

Met vriendelijke groet,

Bas

De Kindertelefoon

Verwijderen alstublieft 

Hoii willen jullie misschien mijn acc verwijderen? Gr. 

Reputatie 1
Badge +3

Hoi!

Groetjes,

Hester
De Kindertelefoon

Reputatie 6

Hi,

Volgens mij is er iets fout gegaan, want ik kan het account van de gebruiker hierboven nog zien.

Gr. Pin

Reputatie 5
Badge +13

@Pin,

Hester had het account erboven verwijderd en tegelijk met dat zij haar reactie gepost had, verscheen ook de reactie die er nu nog staat en waar jij het waarschijnlijk over hebt. Die heeft ze kennelijk niet gezien en daarom staat die er nog. Ik zag het gisteravond ongeveer toen het gebeurde, maar ik dacht toen, dat komt zo wel goed, maar dat was dus niet zo.

Ik gebruik expres geen namen van mensen die hun account verwijderd willen hebben, vandaar dat het er een beetje cryptisch staat :wink:

Ik hoop wel dat het te begrijpen is :thinking:

PS ik schrok ff toen ik Pin zag staan bij het topic ‘account verwijderen’, maar het ging niet om jouw eigen account, dus was ik weer ok :relaxed:

Groetjes,

M&M's

Reputatie 6

Ah, dat zal het wel zijn. We hebben nu wel de aandacht getrokken van de KT, dus het zal wel snel worden opgelost.

Haha lol, ja ik krijg ook altijd mailtjes van dit topic en schrik dan ook soms van reacties zoals deze van bekende gezichten 😅 Gelukkig niks aan de hand.

Reputatie 5
Badge +13

Precies dat en ja een klein beetje schrikken doe je soms toch bij bekende namen…

Groetjes,

M&M's

Verwijderen graag

Badge +2

Hoi, 

Groetjes,

Emma D. van De Kindertelefoon

Ik wil graag mijn account verwijderen

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, 

Je account is verwijderd.

Groetjes,

Renske
De Kindertelefoon 

Heyhoi,

Zouden jullie mijn account kunnen verwijderen?

Alvast bedankt!

kan mijn account verwijdert worden alvast bedankt

Ik wil me account heel graag verwijderd hebben 

bedankt alvast!

Badge +2

Hoi ,

Groeten de Kindertelefoon

Hallo, zou u mijn account willen verwijderen? dank je wel.

Badge +1

Hoi, 

We hebben jouw account verwijderd.

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +13

@Kindertelefoon,

als jullie een account verwijderen, dan wordt alles geanonimiseerd, zoals de privacyregels (kennelijk)  voorschrijven. Waarom zie ik dan toch regelmatig dat er een gebruikersnaam wordt genoemd (van diegene die zijn/haar account wil opheffen) in berichtjes van de Kindertelefoon zelf, als jullie schrijven dat het verwijderen is gelukt.

Oh ja en wat me ook opviel (dat heb ik in het verleden ook wel vaker gezien) dat er dan wel een account wordt verwijderd, maar dat er daarboven soms ook nog gebruikers vragen of hun account verwijderd kan worden en dat die accounts dan niet ook gelijk verwijderd worden.

Hierboven staan 2 gebruikers die al een dag of 10 geleden (ik weet niet wanneer jullie dit lezen, maar nu ik het schrijf is het al 10 dagen geleden) gevraagd hebben of jullie hun account zouden kunnen verwijderen.

Ik snap dat jullie het druk hebben, maar het is toch niet zo veel extra werk om standaard even naar boven te scrollen om te kijken of er nog iets ‘open’ staat. Of  zien jullie niet de hele lijst en krijgen jullie alleen een nieuwe aanvraag 'los’ binnen?

Ik ben gewoon benieuwd.

Groetjes,

M&M's

Reageer