Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Sticky

Account verwijderen

Toon eerste bericht

682 reacties

IIk wil mijn account verwijderd
Badge +2
Beste gebruiker,

je account is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Lida van de Kindertelefoon
Zouden jullie mijn account “Johan66” ook kunnem verwijderen aub?
Ik weet wel mijn email niet meer is dat erg? Want wil hem definitief verwijderd hebben
Dus mijn topics en reacties aub, schaam me er zelf voor en vind het niet fijn als ze erop blijven staan en deze ook graag. Zou ik fijn vinden
Badge +1
Je account zal verwijderd worden.
Kan u die van mij ook verwijderen? En die van hierboven is is nog niet verwijderd kan nog op zijn profiel klikken
Badge +1
ja dat kan maar berichten en dus ook profiel blijven zichtbaar maar hij is niet meer actief.
Kan dat aub niet eraf gehaald worden vind het niet fijn
Het account kan dat niet verwijderd worden zodat je er niet op kan klikken
ook voor het account hierboven
Badge +1
Ik heb je een mail gestuurd met uitleg.
alle 2 de emails van mij werken niet meer helaas
Maar kunt u het gewoon niet allemaal eraf halen aub, het is niet echt leerzaam het waren meer vragen
Badge +1
Aangezien je maar 1 reactie in een ander topic hebt geplaats kan ik die verwijderen, wil je dan alsnog je account verwijderd hebben?
Dus kan niks meer.
Badge +1
Dat is een vraag, wil je alleen je reacties verwijderd hebben of ook je gehele account?
Ook mijn gehele account, dit geld ook voor het account hierboven dat was een andere account van mij maar kan het niet meer gebruiken. Dus ook al zijn reacties en topics aub
Badge +1
Ik zal het account verwijderen
Ik wil mn account laten verwijderen en ook graag mn topic
Reputatie 5
Badge +11
AnoniemDeku schreef:

Ik wil mn account laten verwijderen en ook graag mn topic

Topics kunnen niet worden verwijderd omdat ze nog een hulp kunnen zijn voor andere jongeren. Wel worden ze geanonimiseerd nadat je account is verwijderd, zodat deze niet meer naar jou te herleiden zijn.
Je topic kan alleen verwijderd worden als je denkt dat je anonimiteit ermee in gevaar is. Dan moet je dit wel aangeven bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Lot
Badge +3
Beste Anonymous,

zoals XLotx zegt, wordt jouw topic niet verwijderd. Andere jongeren kunnen er ook wat aan hebben, en aan de reacties van anderen op jouw topic. Wel zal jouw topic waar nodig worden geanonimiseerd.
Jouw account zal ik verwijderen. Ik vertrouw erop dat op deze manier jouw topic voldoende onherkenbaar wordt.
Je kunt er daarna altijd voor kiezen om onder een andere naam weer terug te komen op het forum.

vriendelijke groet, namens De Kindertelefoon, Mariska
Hallo mederwerkers van deze forum,
Mag dit account nu permanent verwijderd worden?
Mijn topics blijven nog staan. Maar het account zelf wil ik laten verwijderen door jullie!

Groetjes,
x
Badge +2
Beste gebruiker,

Je account is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

De Kindertelefoon
Kunt u mijn account alstublieft verwijderen.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen