Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Sticky

Account verwijderen

Toon eerste bericht

915 reacties

Willen jullie mijn account verwijderen. Dankje. X
Reputatie 1
Badge +2
Je account is succesvol verwijderd.

Groet Roy,
De Kindertelefoon
Hoi ik had gevraagd of mijn account verwijderd kon worden maar ik kan er nog steeds op inloggen en nog geen nieuwe anmaken dus nog een keer vraag ik bij deze of mijn account verwijderd zou kunnen worden?
Mag dit account alsjeblieft verwijderd worden? Ik wil graag een nieuwe maken dus wil ik deze graag weg hebben. 🙂
Badge +2
Je account is verwijderd.
Groeten, Sjoerd van De Kindertelefoon
dit account verwijderen aub!
Badge +1
Groetjes Sanne, de Kindertelefoon
Kan mijn account verwijderd worden?
Badge +2

Groet Meike,
De Kindertelefoon
Ik ben een korte tijd aktief op dit forum. Zelf plaats ik niet zoveel topics. Maar ik reageer regelmatig op topics. Ik probeer mee te denken. En dan een advies of mijn mening te geven.

Maar... typ vaak sneller dan ik denk. Kies dan de verkeerde woorden. Ik ben (sociaal) onhandig zeg maar. De ene keer wordt ik verkeerd begrepen. De andere keer is het off topic langs elkaar heen praten. En dat heeft weer invloed op mijn humeur. Dat viel mijn ouders & school op. Ik ben hiervoor blijkbaar te gevoelig.

Dus graag mijn account verwijderen. Groetjes Nils
Reputatie 1
Badge +2
Je account is succesvol verwijderd.

Groet Roy,
De Kindertelefoon
Reputatie 6
Ah nee Malden, je was juist zo trots op jezelf als forumlid! Ik zou het jammer vinden als je weg gaat!

Is het misschien een idee om je account te bewaren, dat je gewoon terug kan keren naar het forum als je daar klaar voor bent?

Uiteindelijk is het natuurlijk jouw keuze.
Gr. Pin
Reputatie 6
Shit man, too late.
verwijderen graag
Badge +2
Hi DeezyS,

Groetjes,
Pauline
de Kindertelefoon
Badge
Ik had een paar jaar geleden een account, met mijn echte naam. Het account zelf is verwijderd maar de topics staan er nog steeds op (als ik mijn naam in toets op google dan staat er meteen kindertelefoon bij) mijn docent heeft alles gezien en uitgeprint wat niemand mocht weten. Ook mijn ouders zijn er achter gekomen en het is heel erg wat ik er toen allemaal op had staan. Het is wel mijn eigen fout maar ik zou het fijn vinden als jullie ook topics verwijderen.
Kun je mijn account verwijderen?

Dankjewel
Badge +2
Beste forumgebruiker,

Groetjes,

Carina
De Kindertelefoon.
Heey,

Kan mijn account verwijderd worden?

Alvast bedankt!
Badge +2
Upp, je account is verwijderd, Gr Sandra De KIndertelefoon
Reputatie 6
(Ik zie Upp nog gewoon staan @Sandra L)
(Ik zie Upp nog gewoon staan @Sandra L)
yup same, of is gwn zijn account dan geblokkeerd?
Reputatie 6
Daar heeft ie niet specifiek om gevraagd, dus in principe moet alles foetsie zijn..?
Badge +2
klopt , account is geblokkeerd. Je ziet staan, banned user
Sandra , De Kindertelefoon.
sorry, maar ik zie nergens Banned user staan, en kan nog alles op zijn profiel zien(wil niet zeurend overkomen maar miss is er een rede dat hij alles weg willen met zijn naam)

Reageer