Vraag

aanmelding gedaan voor online jongerenpanel

  • 1 June 2021
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hii, ik heb een tijdje geleden me ingeschreven voor het online jongerenpanel. Je moest je e-mailadres invullen en dat heb ik toen gedaan.

Ik heb het meedenken zelf ook een mailtje gestuurd en gevraagd of mijn aanmeldformulier goed is aangekomen.  

Vandaag kreeg ik een mailtje van hun terug. Ze zeiden dat het aangekomen en bedankt voor de aanmelding. 

Alleen nu vraag ik me af wat ik nu moet doen? want ik ben aangemeld en het is goed gegaan maar wat moet ik nu doen?


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anoniempjeeee300,

Als je op de site van de Kindertelefoon kijkt zie je het volgende staan:

Een paar keer per jaar sturen we je een e-mail met een link naar een online vragenlijst. De vragen kunnen over verschillende dingen gaan, bijvoorbeeld over de website, nieuwe posters of het forum, over hoe we nog meer kinderen kunnen bereiken of thema’s als pesten en verliefdheid. 

 

Er wordt dus een paar keer per jaar een vragenlijst naar je gestuurd. Op het moment hoef je dus niks te doen. Op den duur komt er een mailtje en dan kan je de vragenlijst invullen.

 

Groetjes,
Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Je bedoelt van De Kindertelefoon? 

Waarschijnlijk hoef je niks te doen en ben je gewoon aangemeld. Je krijgt echt heeeel weinig vragelijsten dus daar moet je maar op wachen tot je die ooit over de mail krijgt. Ik heb in 9 maanden denk maar 1 vragenlijst in hoeven te vullen. Of ik ben gewoon uit dat panel getyft😂 wat waarschijnlijk het geval is.

Echt !!!

Ik ook

Je sturen je vragenlijsten over de Forum of zo iets

Reageer