2 vragen over jullie account op dit forum

  • 24 April 2018
  • 9 reacties
  • 386 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He ik ben gewoon benieuwd naar deze 2 vragen:

1: Ik vind dat Julie altijd zulke goede tips geven hoe doen julie dat heb je er dan zelf meestal ervaring mee?

2: om welke reden hebben Julie een account gemaakt misschien als je iets kwijt moet of gewoon vragen hebt?....ik heb dit account aangemaakt om te vragen om tips want ik zit en zat heel erg in de knoop met mezelf.
?

Xx

9 reacties

1: het ligt eraan bij welke fora, de sociaal emotionele problemen, daar zit ik midden in. Voor de rest probeer ik mijn verstand te laten werken en te bedenken wat ik zou doen.

2 : ik heb dit acccount eigenlijk aangemaakt om mijn verhaal kwijt te kunnen, en voor tips, alleen was ik er eigenlijk nog niet aan toe om het hier op te zetten dus toen ben ik andere mensen Tips gaan geven.
Hoi!

1. Meestal spreek ik inderdaad uit eigen ervaring. Dan geef ik mensen mee wat ik heb gedaan of wat ik had willen doen. Verder heb ik best veel ervaring op het forum opgebouwd, doordat ik alweer een tijdje actief ben. Ik kijk dus ook soort van af bij anderen en vul daarmee mijn eigen skills aan :P
Ook denk ik vaak een tijdje na over wat diegene kan doen. Soms komt er wat googel-werk aan te pas. Als het maar vanuit jezelf komt en je het meent.

2. Ik had zelf hulp nodig en wou dat hier vragen. Dat heb ik gedaan.

Gr. Pin
1. Het ligt vaak aan de topic. Soms moet ik wat opzoeken, omdat ik het niet weet , zeker wil weten of een bron wil geven. Vaak lukt het gewoon om antwoord te geven met mijn huidige kennis of wat ik heb geleerd van het forum. Je kunt ook altijd je mening geven, maar dan is het verstandig om te bedenken hoe je die overbengt. Dat laatste hoeft niet makkelijk te zijn. Soms is het beter om niet te reageren.

2. Ik kwam op de site om de legaliteit van iets te checken en vervolgens bleef ik hangen.
Nu zijn we hier.
Reputatie 2
Badge +9
1. Meestal verzin ik gewoon ter plekke iets. Of lees ik de bovenstaande reacties even door en kijk ik wat de andere zeggen. En dan zeg ik eigenlijk exact hetzelfde maar dan op een andere manier. Of het is gewoon de kennis / logisch nadenken. En als het gaat over depressie, ja dan spreek ik voornamelijk uit ervaring.

2. Ik ben depressief en een psychose. Ik zocht een goede site/ forum waar ik met andere mensen erover kon praten. Uiteindelijk kwam ik hierop uit. En nu 3 maanden later zit ik nog altijd hier. Heb ook nog steeds de problemen, maar dat gaat langzaam de goede kant op.

Gr: Mr.S
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

1. Ik probeer mijn licht op de situatie te schijnen en als ik tips heb die in mij opkomen voeg ik dat toe. Het liefst hou ik het bij de categorieën liefde, seksualiteit en emotionele problemen. Omdat ik hiervan het meest verstand heb, heb ik ook echt het idee dat ik de topicstarter van dienst kan zijn. Recent probeer ik ook in andere categorieën actief te zijn, maar daar komen mijn antwoorden minder makkelijk.

2. Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe ik op het forum ben gekomen. Ik heb weleens jaren terug gebeld met de Kindertelefoon. Misschien kwam het ineens weer in mij op en bezocht ik het forum ook eens. Ik heb een account aangemaakt omdat ik sommige topics las en dacht dat ik wel wat nuttigs toe te voegen had. Of anderen deze mening delen is de vraag, maar ik probeer het wel.
@Coconutt11,

Ik had eigenlijk dit bij mijn reactie moeten zetten, maar ik ben benieuwd naar jouw antwoorden op de vragen.
1: Ik vind dat Julie altijd zulke goede tips geven hoe doen julie dat heb je er dan zelf meestal ervaring mee?

Meestal kijk ik naar mijn ervaringen en kan ik me er wel in verplaatsen.
Of ik denk na wat ik zou zeggen tegen een goeie vriend van me als diegene de vraag zou stellen.
Soms zie ik vragen waar ik pas na dagen reageer omdat ik het perfecte antwoord wil bieden..(en toch komt het dan matig uit)
En soms Google ik er wat over of zoek ik ondersteuning bij mijn verhaal zelf.
Ja dat dus, haha.



2: om welke reden hebben Julie een account gemaakt misschien als je iets kwijt moet of gewoon vragen hebt?....ik heb dit account aangemaakt om te vragen om tips want ik zit en zat heel erg in de knoop met mezelf.
?
Ik wilde altijd al mensen ondersteunen met mijn ideeën en meningen en ik zocht daar lange tijd een plek voor. Toen ik dit forum vond zag ik mogelijkheden en voelde ik me direct thuis.

Hele goeie vragen en hopelijk ga ik jou die vragen ooit stellen!

Groetjes van Maii.:$:P
He het is al weer een tijdje terug maar dit zijn me antwoorden

1 Ik gebruik dit forum nog niet zo heel lang maar als het over nare gevoelens enzo gaat dat weet ik op een één of andere manier hoe hij/zij zich voelen omdat het dan overeen komt met mijn gevoelens maar ik geeft eerlijk toe ik reageer niet zo heel vaak ik ben bang dat ik het verkeerde advies geeft

2 ik heb het account aangemaakt omdat het niet echt goed gaat ofz met mij en dat ik dan mijn verhaal kwijt kan en tips krijg zeg maar hier zijn wel mensen die me begrijpen..

Xx mij
Je hoeft niet perse 'de beste tip' te geven. Ook al zeg je allesbehalve een tip, het gaat om het idee dat jij iemand wilt helpen. En zomder of met resultaat? Jij hebt je best er voor gedaan.

Ik raad aan: probeer erover te praten met vrienden (of ouders) of ander vertrouwenspersoon.

Reageer