Vraag

Zwemmen en ongesteld

  • 3 January 2019
  • 7 reacties
  • 344 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke ik ga morge (vrijdag 4jan) zwemmen met een vrienden groep 2 andere meisjes en 3 jongens om precies te zijn maar natuurlijk ben ik vandaag ongesteld geworden afzegge kan niet want dan moet ik een goeie reden hebben en ik wil ook helemaal niet af zegge. Maar goed ik dacht er is vast wel een oplossing voor maar helaas als ik op internet kijk is het enige wat ik kan vinden dat je een tampon in moet maar dat kan ik dus niet kunnne jullie alsjeblieft helpen heeft iemand een ander idee wat ij kan doen (ps ik wardeer alle hulp maar ik ga geen tampon in doen en afzegge wil ik echt niet dus dat hoef je niet voor te stelle) alvast heel erg bedankt x me

7 reacties

Badge +2
zelf zou ik het ook niet weten enigste is een tampon maar maandverband is niet zo fris maar je wilt geen tampon en het niet afzeggen, ik denk niet echt dat je iets kan doen behalve een tampon of afzeggen
wat je kan doen is niet zwemmen maar wel meegaan ik denk niet dat je hier wat aan hebt maar er zijn niet veel mogelijkheden vlgsm

x
Nee dat had ik ook al door☹️ Maar niet mee zwemme kan ook niet want dan gaat iedereen vragen wrm niet en kijk ik zou het best wel tegen mijn vriendinnen wille zegge maar niet tegen de jongens
ik Heb dit ook meegemaakt. Ik heb gewoon vaak "geoefend" tot het lukte de tampon erin te doen...
ik denk ook niet dat er een andere manier is. Misschien ook nog eens proberen met de tampon.
Groetjes.
Badge +2
wat Nooo ook al zegt vaak oefenen ik denk dat dat zou kunnen en als je het tegen je vriendinnen verteld zullen ze je echt wel begrijpen en misschien een andere keer met hun zwemmen

succes!
Badge +2
bpoo*
Als jongen zijnde heb ik er geen verstand van maar ik denk dat de site van Libresse je wel kan helpen.
Succes!
Thx voor de tips nog ik ben nu net terug van het zwemme en het is goed gegaan x

Reageer