Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Zou jij een tattoo willen?

• Anonymous
  • 0 reacties
ik zou best een tattoo willen (een kruis op me pols, ik wil deze ooit omdat veel mensen om wie ik geef zijn overleden en door de tattoo weet ik dat ze ergens ijn waar ze geen pijn en verdriet hebben)
ik weet dat het ongelovelijk slecht voor je is 

maar zouden jullie een tattoo willen? zoja waarom:
waarom wil je geen tattoo:
heb je een tattoo? waarom heb je hem:

21 reacties

Ik wil graag believe op mijn pols
Niet van Believe van justin bieber, maar ook gewoon van geloof. geloof in jezelf :)

ik wil graag neverland achter mijn oor.

En ik wil het infinity teken in mijn oorschelp
en ik wil One Direction op mijn boven arm
Niet omdat One Direction zo perfect is enz. Maar gewoon van '1 Richting' 1 richting we zullen er samen uitkomen die kant op.
:0
x
Ik wil heel graag een tattoo, ik vind het gewoon heel mooi en zou graag een Iers klavertje met een kruisje erin op mijn pols. Dat is een combinatie van mijn geloof en het land waar ik heel veel van houd en een klavertje staat ook nog voor geluk dus ik vind dat mooi.
Ik vind tattoos sowieso heel mooi, maar ik heb gezegd dat ik minstens één jaar wil wachten en als ik het dan nog steeds zeker weet wil ik hem pas nemen. Wil niet de kans lopen dat ik later spijt krijg en ik ben nog jong dus die kans is nogal groot omdat je nog niet echt zeker bent van wat je wil.
Als er echt een speciale reden of mening achter zit, dan misschien wil ik wel een tatoo. Wat voor een weet ik nog niet want dan moet ik eerst de reden hebben.
ik wil mischien een vlinder of een semicolon omdat ik mezelf vroeger heb gesneden en dit soort van mijn tattoo daar over is maar datw eet ik niet zeker en kristel97 ierland is echt gaaf ik heb er vroeger gewoond en die tattoo is echt een cool idee zelf vind ik wel dat je alleen een tattoo moet nemen als het iets betekent en vroeger was ik echt tegen tattoos maar nu vind ik ze soms wel oke
Ik wil ook heeeeeeel graag een tattoo . Mijn sterrenbeeld in het chinees op mijn linker schouderblad . Ik ben bijna veertien en het mag vanaf je twaalfde met toestemming van je ouders . Ik had het er dus een paar maanden geleden met mijn ouders over gehad en ze zouden het voor me uitzoeken waar ik het mocht laten zetten enzoo . Ook hadden ze al de GGD gebelt voor advies enzoo en ze zou die week gaan bellen naar shops in de buurt, na die week vraag ik of ze al gebelt had en opeens wil ze het niet meer doen zonder goeie reden , ik zit hier echt heel erg mee en wil het nog steeds heel graag . ik zit alleen te twijfelen of ik het daar met mijn ouders over moet hebben of niet. Hebben jullie misschien advies ? of moet ik hier beter een appart topic voor aanmaken ?
ik wil heel graag een tattoo op me enkel of op me pols. op me pols zou ik het woordje hope willen omdat ik een hele tijd mezelf gesneden heb en dat woord herinnert me eraan dat er altijd hoop is en dat dingen uiteindelijk goedkomen. en op me enkel iets van sterretjes of een vlinder om m'n littekens daar te verbergen en ook als herinnering aan wat ik overwonnen heb.
ik ben heel geloofig in de big bang, het lot en 'geen toeval', dat alles en iedereen zijn nut heeft.
mischien laat ik later een tatoo zetten gebaseet daar op.
Ja!
Ik ben een van die mensen waarvan te verwachten is dat ze een lopend canvas worden xD.
Ik wil graag een sleeve tattoo zoals Oliver Sykes etc.. Heb er nu nog geen, ben te jong maar als ik achttien ben ga ik ze zeker nemen.
Ja! Ik wil 3 tatoo's een hartje op een teen, You are just beautyfull op m'n linker zij en een vlinder op m'n pols(i.v.m. Het butterfly project)
ja, een peter pan in mijn nek...

ik wil : - 1 rood schoentje op de zijkant van elke voet ( click your heels to go home)
          - een doodshoofd met rozen op mijn rug
         -  Live Free op mijn knokels ( Chris Drew)
           - Lumos/Nox op mijn ribben
         - 9-3/4 op mijn heup
         - 2 zwaluwen op mijn borst
        - Blackbird fly op mijn pols...

zo kan ik nog wel even doorgaan...

-Raven
Ja! Ik wil 3 tatoo's een hartje op een teen, You are just beautyfull op m'n linker zij en een vlinder op m'n pols(i.v.m. Het butterfly project)
ja dat wil ik dus ook
Een wolf op mijn rechterarm. Dat doet me eraan denken dat ik moet doorgaan en niet moet stoppen met het leven....
Het doet mij denken aan de goede dingen van het leven en dat ik het kut leven waar ik nu in zit vergeet..
Ik zou graag een kroon willen op me pols of op me wijsvinger. Omdat ik veel heb overwonnen in het leven en dat ik alles aankan zegmaar 😛 ik zou ook graag love,hope,trust willen op me onderarm. Muzieknootje in me oorschelp lijkt me ook heel gaaf,ik hou van muziek.
Ja. Er zijn 2 dingen die ik graag zou willen laten tattoëren.
- Een enorme leeuw op mijn rechter schouderblad, omdat het meer een symbool van kracht is. <3
- Een sleeve op mijn rechterarm. Of als het geen sleeve wordt, een lange draak / slang in een spiraal naar beneden op mijn rechterarm. ❤
ik zou best een tattoo willen (een kruis op me pols, ik wil deze ooit omdat veel mensen om wie ik geef zijn overleden en door de tattoo weet ik dat ze ergens ijn waar ze geen pijn en verdriet hebben)

ik ga zaterdag eerst foto laten zien aan de vrouw die het gaat doen bij mij en dan afspraak maken voor dinsdag ofzo papa moet mee dus die moet vrij nemen

Dan moet je wel zorgen dat je "beautiful" goed schrijft.
Ik wil een tattoo met een betekenis, bijv datum van papa en mama als hun tijd gekomen is.
Ook wil ik later als ik kinderen krijg, die namen ook als tattoo.
Ik wil graag een tattoo op me pols, zij en me nek.

ik krijg donderdag 1 nou twee stay strong op me polsen en mag in feb of maart een uil me arm doen
ja, een peter pan in mijn nek...

ik wil : - 1 rood schoentje op de zijkant van elke voet ( click your heels to go home)
- een doodshoofd met rozen op mijn rug
- Live Free op mijn knokels ( Chris Drew)
- Lumos/Nox op mijn ribben
- 9-3/4 op mijn heup
- 2 zwaluwen op mijn borst
- Blackbird fly op mijn pols...

zo kan ik nog wel even doorgaan...

-Raven
denk je ook aan je geld het is niet gratis he ik ben voor 9 leters 65 euro kwijt
ik heb er nu 1 eigelijk 2 maar het hoord bij elkaar dus 1 op me polsen het doet echt pijn nu nou ja als ik er op leun
Ja balla heb al paar jeweettoch. paar voor me bradaz in de hoed jeweet

Reageer