Vraag

zou je ook gewoon in normale bh over straat kunnen gaan

  • 17 May 2022
  • 7 reacties
  • 623 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vraag me dit al een paar dagen af zou je ook in een normale bh over straat kunnen gaan. In Nederland en nu op Bonaire loop ik ook gewoon in me bikini over straat. Wat is dan het verschil vraag ik me dan ook af.


7 reacties

Badge

Hi!

Volgens mij is in je bh over straat lopen in de stad ofzo helemaal legaal, maar of het nou een goed idee isā€¦

Ik weet niet of je van plan bent dit te gaan doen, maar ik zou het zeker even opzoeken want ik ben overduidelijk geen expert haha

Ā 

Ā 

Ā 

Ik denk dat het voornamelijk afhankelijk is van de maatschappelijke normen. Ik denk dat het verschil een beetje is dat een bikini wordt gezien als zwemkleding/beach wear en een bh als ondergoed. Maar het is natuurlijk allemaal niet zo zwart-wit. Je kunt best een outfit samenstellen met een bepaalde bh/top met misschien danĀ een losse blazer erover ofzo. Bijvoorbeeld:Ā YourDailyFashionNewsĀ of TheCUT.com.

Ā 

Ik vraag me dit al een paar dagen af zou je ook in een normale bh over straat kunnen gaan. In Nederland en nu op Bonaire loop ik ook gewoon in me bikini over straat. Wat is dan het verschil vraag ik me dan ook af.

Heey ben weet terugĀ  .. ja waarom niet , een tip je kan ook in een sporttopje lopen.. bijna hetzelfde

Badge

Inderdaad Tessa je kunt ook gewoon een sport bh dragen ik draag die meestal ook gewoon op straat en vindt het misschien nog wel fijner dan een bikini topje

Reputatie 2
Badge +1

Van mij mag het

het straatbeeld word er alleen maar mooier vanĀ 

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik doe dit zelf ook wel eens. Ik ben echter wel betast in de lift toen ik deed deed :( Daarna niet meer gedaan

Reputatie 5
Badge +3

Ja hoor, ik loop als het warm is ook wel eens in een bikinitopje of bh buiten rond. In de buurt of op vakantie. Ik zie zelf het verschil niet zo, al zijn er natuurlijk plekken waar je het niet moet doen omdat het niet geaccepteert word.

Liefs vosje

Reageer