Zo moe......

  • 11 January 2018
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hooiii

De laatste tijd ben ik super moe en dan denken jullie ja maar dat ik ook zo vaak. Maar bij mij is het echt heel erg soms val ik in de les op school gewoon in slaap. Ik ga gewoon op een normale tijd naar bed elke avond en kom er gewoon op een normale tijd uit. Ook heb ik de laatste tijd super veel last van hoofdpijn en kan ik me niet meer concentreren. Mijn vriendinnen zeggen ook dat ik er heel moe uitzie en ze zeggen ook dat ik met bijna niks meer meega bijvoorbeeld afspreken enzo. Dat kan ik gewoon niet omdat ik zo moe ben en ja. ik denk zelf dat het komt omdat ik continu stress ervaar door mn thuissituatie. Zou dit kunnen? zo ja, weten jullie wat ik eraan kan doen?

Groetjes x

3 reacties

Is het een optie om hiermee naar de huisarts te gaan?
Die kan als het goed is de verschillende oorzaken nagaan om te kijken wat er bij jou aan de hand is en wat er tegen valt te doen.
Ik denk dat het inderdaad verstandig is om het hier met je ouders en een huisarts over te hebben.
Het kan zijn dat je ijzertekort hebt, en dat kan makkelijk verholpen worden door je voeding aan te passen en medicijnen te slikken, maar het kan ook iets anders zijn zoals pfeiffer, en dan is het echt verstandig om zo snel mogelijk naar de huisarts te gaan.
er kunnen verschillende oorzaken zijn van oververmoeidheid zoals: ijzertekort, te (ik geloof) lage bloeddruk en de ziekte van pfeiffer (als dat goed gespeld is) als ik jou was zou ik even langs de huisarts gaan zodat hij je bloeddruk kan meten en kan bloedprikken.
ik hoop dat het snel over is want is natuurlijk heel vervelend
gr, imjustanonymous

Reageer