Zin in drugs. Weet niet waarom.

  • 1 October 2017
  • 14 reacties
  • 320 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Klinkt misschien raar maar ik heb zin om eens drugs te gebruiken. Maakt niet uit welke drugs. Ik weet ook niet waar ik het kan vinden dus ja. Ik weet dat het slecht voor je is maar ik wil het gewoon proberen en 1 keer kan geen kwaad, toch?

14 reacties

Ik snap je ergens wel. Ik ben ook erg benieuwd naar het effect van drugs. Echter maakt 1 keer wel uit. Als je het 1x doet en het bevalt, dan kun je al verslaafd raken. Zo snel gaat dat. Ik zou er dus niet aan beginnen. Drugs zijn niet goed voor je.

Gr. Pin
Hoi!

Ik ben ook best benieuwd naar het effect van drugs, maar blijf er toch vanaf. Zoals Pin zegt, kun je heel snel verslaafd raken, dus weet ik van mezelf dat ik er best van uit de buurt blijf.
Ik heb geen idee waar je dit kunt vinden, en het is illegaal om drugs te bezitten/te verkopen, dus zorg maar dat je niet met die sector in contact komt.

Groetjes
x
Hoi !
Zoals 100divergent11 en Pin al zeiden is het inderdaad gevaarlijk genoeg om het niet te proberen .
Probeer misschien eens iets anders waar je een kick uit haalt ? ( niets verslavend , bungeejumpen ofzo) .
Door drugs te kopen of verhandelen kom je sowieso in een wat crimineel gezelschap terecht , wat niet echt de bedoeling is .
Succes en het niet proberen hé !
groetjes , Lot
@xLotx
Naja, als je een coffeeshop runt lijkt me dat legaal? Maar alsnog denk ik dat je je een betere toekomst kan wensen.
@Pin
Reken je koffie als drugs , of omwille van het verslavende effect ?
NIET DOEN!!!
Zeker niet als je 12 bent, het maakt meer kapot dan je lief is!
Zeker niet als je niet weet waarom!
Gezond zijn, daar geniet je meer van.
Ga sporten!
@xLotx een coffeshop is toch een 'winkel' waar ze drugs verkopen?!
Als je het echt wilt proberen komt dat wel het komt heus wel een keer oo je pad en ik denk dat het dan wiet zou zijn verder zou ik ook niet gaan! Het gevoel is prachtig maar als je het nognooit hebt gedaan kan het heus wel 2 3 of 4 jaar wachten
@Pin
Ow, iets te letterlijk genomen oeps :D
Ik dacht aan een ''koffieshop'' je weet wel , zo een winkel waar ze koffie verkopen ;)
@Sam03 , dit is dan legaal , maar toch niet proberen hé , nog succes !
Groetjes , Lot
Bedankt voor de reacties ik zal proberen om niet in contact te komen ( en zeker niet in de problemen te komen ) met drugsdealers. Groetjes Sam
Ik zou er ook niet aan beginnen als ik jou was. Ik wilde in mijn laatste toetsweek uit de tweede graag proberen te roken en alcohol te drinken. En voordat ik het wist zat ik 's ochtends stiekem rum door mijn koffie heen te doen en ben ik heel mijn toetsweek aangeschoten geweest. Ik ben dan natuurlijk ook wel weer zo'n extreem geval die op t idee komt om meteen een hele fles op te drinken en een heel pakje op te roken, maar oké? Ik ben daarna wel gestopt maar ik heb wel mijn laatste toetsweek erg verknald, dus als ik jou was zou ik ook maar niet aan drugs beginnen want je raakt sneller verslaafd dan je denkt.
Hey SAM03,
Wel fijn om te horen dat je t niet gaat doen!
Heel sterk man!
Als je een keer drugs wilt proberen kan je kijken of er een smartshop bij je in de buurt zit. Dat is gewoon legaal en veilig. Daar kan je truffels, salvia, xtc, wietzaden en nog andere verschillende dingen kopen. Zit gek genoeg geen leeftijdsgrens op (wat best raar is want je moet wel 18 zijn om de coffeeshop in te mogen, maar 'om de hoek' kan je gewoon wietzaadjes halen), maar ik kan me best voorstellen dat een shop eigenaar weigert om iets aan je te verkopen als je pas 12 bent. De meeste drugs die je vindt in de smartshop zijn niet verslavend, ik raad namelijk streng af om iets verslavends te proberen op jonge leeftijd, maar de rest lijkt me ook niet echt een goed plan. Omdat je nog niet uitgegroeid bent is de concentratie van welke drug dan ook veel hoger bij je omdat je minder bloed hebt. Hierdoor wordt het effect veel heftiger dan de bedoeling is en kan je bad gaan. Als je echt iets wil proberen zou ik echt niet boven de helft van de aangeraden dosis gaan gezien je leeftijd.
Heey, ik heb ook nog nooit drugs gehad maar, ik wil het wel heel graag proberen. Ik rook wel soms om rustig te worden of als ik veel aan mn kop heb. Ow en als ik drugs wil keijgen vraag ik aan oudere vrienden of die wat zouden kunnen regelen.( ik ben 14 trouwens)

Reageer