Vraag

Wratten

  • 4 January 2019
  • 10 reacties
  • 204 Bekeken

Badge
Hey,
ik heb sinds mijn 11/12 een wrat. Nu ben ik 13, en heb ik er echt heel veel aan de onderkant van mijn voeten. Weten jullie tips waardoor ze weg kunnen gaan? Ik schaam me er heel erg voor.
alvast bedankt xoxo

10 reacties

Ik denk dat de ideeën van MRB , of naar de dokter gaan, net wat beter zijn dan schuurpapier en zalf.
Er zijn inderdaad meedere middelen, zoals "zuren" en vriezen met behulp van vloeibare stikstof.
Test ze eerst voordat je veel van een product koopt.
De kans bestaat dat je een product niet prettig, of zelf pijnlijk vindt , dus dan wil je niet met al te veel er van opgescheept zitten.
Hey ga niks bij de drogist kopen dat is duur en werkt niet, wat je beter kunt doen is naar de huisarts. En dat van schuurpapier lijkt me niet echt geweldig.
Hey,

de dokter kan ze weghalen.


Succes!
Hoi

In de winkel zijn producten beschikbaar die wratten tegen kunnen gaan, maar een bezoek aan de huisarts lijkt me doeltreffender.

Groetjes
Kenshin
je moet absoluut gen naar de huisarts gaan. Die dingen bij de drogist helpen niet meer als je er zo veel hebt. Ik had dat namelijk ook. De huisarts bevriest ze (haalt ze weg) allemaal in een dag. De volgende dag, zie je er niks meer van.
Helaas weet ik hier alles van. Ik heb ze zes jaar lang gehad. Wat bij mij uiteindelijk hield was schuurpapier en uierzalf. Mee naar de huisarts gaan zou ik sowieso doen. X
Je kunt ze laten stippen, of beter noch bevriezen. Dit kun je gewoon allebei bij de drogist kopen.
Ik zou naar de huisarts gaan.
Mijn broertjes wrat was daarna helemaal weg.
Het zelf doen lijkt me een minder goed idee.

Hopelijk heb je wat aan deze tip
Badge
Ik had het eerst ook en had het op mijn hand en schaamde mij er heel erg om en ik had heel veel dingen daarvoor gebruikt en het werkte niet maar ik had even gegooglet en zach dat het na 2/3 jaar weg ging en uiteindelijk weg
Ik had als klein kind soms een wrad, ik en mijn moeder gingen gwn naar een wrattendokter. Zij halen ze weg.

Reageer