Word ik bijna voor het eerst ongesteld?

  • 29 October 2018
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Badge
Hoii! Ik heb laatste tijd last van bepaalde dingen wat ik nooit heb ik denk ook miss dat het ligt aan mijn eerste menstruatie die komt namelijk ik heb last van buikpijn vooral onder in Mn buik heb ik normaal nooit beetje pijn in Mn onderrug stemmingswisselingen en dat soort dingen ik heb al best lang dat mijn borsten groeien ik heb nu ook ineens best veel afscheiding meer dan normaal en ik heb schaamhaar okselhaar enz dus ja wat denken jullie?

3 reacties

Heyy,
Het zou idd goed kunnen dat de eerste keer eraan zit te komen. Wacht het gewoon rustig af, maar misschien is beg wel handig om alvast wat maandverband in je tas te stoppen.
Ik heb dit ook maar echt al een jaar lang heel vervelend maar het kan dus best zijn dat het nog even duurt
Hoi,

Dit zijn inderdaad signalen dat het allemaal begint te werken, maar zoals @Isa11 ook al zei, kan het rustig nog een jaar duren. Ook kan er nu een klein beetje uitkomen en dat je pas over een paar maanden écht ongesteld wordt. Kan allemaal.

Zoals @Sleepygirl al zei, kan het verstandig zijn om wat maandverband bij je te dragen. Stop dit in je schooltas. Als je ergens ongesteld wordt en je hebt niks bij je, is het voor dan ook prima om even snel wc-papier in je onderbroek te doen.

Gr. Pin

Reageer