Vraag

wiet roken voorbereiding

  • 12 September 2019
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik wil een joint gaan roken maar wat moet je daarvoor allemaal doen wat eten drinken ofzo en wat gebeurd er als je out gaat? Btw ik hoef geen tips van rook niet want je kan me al niet meer overhalen ik ga het een keer proberen

4 reacties

Badge

je moet sws drinken hebben want de kans dat je keel droog gaat zijn is super groot. beste drinken met suiker zoals aa ofzo en ook snoep met suiker. mocht je je slecht gaan voelen ( wat niet gaat gebeuren) kan je suiker eten en voel je je zo weer goed

Rook niet.
Jammer dat je dat niet wilt horen, maar je leven is een hoop waard als je niet rookt.

Anyways. Niet te diep inhaleren, begin met een klein trekje en geef het ruim de tijd (10 min ofzo) om te laten werken. Dan kun je besluiten of je meer wilt.
Als je als een dolle gaat inhaleren zoals mensen om je heen die véél meer gewend zijn, dan krijg je het in je systeem en dat gaat er niet uit - dan moet je er doorheen. Dat heet inderdaad out gaan.

Je leven is even waardevol als je niet rookt. Je kunt hier jaren van je leven aan kwijtraken terwijl je als een zoutzak op de bank hangt.
Ik kan me wel voorstellen dat je de ervaring wilt.
Out gaan zou ik niet aanraden. Dat is geen bijzondere ervaring, het is gewoon stom.


Oke thx voor de info maar het is inderdaad de ervaring daarna stop ik ermee en heb ik ook tegen de gast waar ik de wiet van kan krijgen gezegd dat ik maar 1x ga halen en dat hij me op de vingers tikt als ik nog wat wil kopen

Badge

Als je joint gaat doen omdat je stoer wil zijn er was laatst bij mij opschool iemand zo stoned dat hij z'n broek uit deed en meerdere keren kotsen moest.

en over dat niet roken gedoe

woeps ctrl+v

 

Reageer