Vraag

WELKE SPORT MOET IK DOEN??????

  • 14 February 2022
  • 24 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

welke sport moet ik doen??

antwoord a.u.b snel


24 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Scouting is een aanrader, in een van @Ellen  haar topics kun je er een beetje over lezen.
Het is een combinatie van gezelligheid met technieken en spelletjes. 
Het voordeel van scouting is ook dat omdat je in een groep samenwerkt het niet uit maakt dat je er nog niks van weet, dat leer je met de tijd.
 

Als ik je een tip mag geven: probeer gewoon wat sporten zoals volleybal of tennis uit door mee te lopen en kijk wat je het leukst lijkt.

Reputatie 7
Badge +19

welke scouting catagorie moet ik dan doen en welke vereniging?

Het heeft geen haast toch?

Wij kunnen moeilijk gaan vaststellen wat voor jouw een leuke en geschikte sport is. Waarom zoek je opeens naar een sport? Wil je fit worden of moet je op een sport van je ouders, etc?

Er zijn sowieso een paar vragen die je jezelf eens moet stellen. Zoek je bijvoorbeeld een teamsport (aanrader, heel gezellig) of juist een individuele sport? En wil je überhaupt wel op een sportclub? Je kunt natuurlijk ook zelf gaan hardlopen of naar de sportschool als je daar oud genoeg voor bent.

Het is echt net wat jij leuk vindt.  Als jij er geen lol in hebt, zal je het snel gaan zien als verplichting en dat is voor niemand leuk. Probeer eens wat uit, doe evt eens een training mee ofzo. 

Heb je zelf al een beetje een idee? Wat vind je bijvoorbeeld leuk om te doen bij gym?

welke scouting catagorie moet ik dan doen en welke vereniging?

Kun je gwoon zoeken in je buurt welke dicht bij je is en neus maar eens op de site rond van scouting dan vind je wel wat. Er zit er altijd 1 in je buurt !

Succes hoor Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +4

welke scouting catagorie moet ik dan doen en welke vereniging?

Als je van water houdt heb je de waterscouts en als je van lucht houdt de luchtscouts, maar die verenigingen heb je niet zoveel.

Je hebt vooral landscouts of gewone scouts die op de vaste grond blijven, ze kunnen wel eens een vlot bouwen enzo, maar ze gaan niet zeilen.

Ja klopt en waterscouts zijn ook leuk. Hel vet en je kan bij beide echt van alles doen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi

Waterscouts is mijn ding en ik vind het gewoon super om bij te zitten. Keb ook zelf met een buurjongen een klein bootje enkel mastertje en als het even kan er op uit.  Liefst zwarte water op of naar de IJsselbruggen.  Ergens in een hobby topic heb ik er wel wat over verteld maar het is echt leuk. Trouwens land scouting is zeker weten ook heel leuk ! Kan het aanraden .

Grtz liefs XXX Julian 

 

 

 

@De Dichtende Puber  @wilhelmavemela en nog een voordeel is dat je bij scouts altijd wel ergens de beste in kan zijn en met dingen waar jij goed in bent anderen wat mag leren en badges kan verdienen, En wat ik het aller superste vind zijn de kampen waar je allemaal mensen uit de hele wereld tegen komt.  Ik ben een x bij een intercamp geweest en uit heel Europa en Australië waren er kinderen en dat was wel zo vet ! En je leert leiding geven ( zie mijn topic) en je doet heel veel verschillende dingen. Ik heb het er naar m’n zin echt :):):)

haha ik lijk wel een promo meisje :blush:  sorry

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +4

Je hebt zeker gelijk over de kampen, ben een keer met mijn groep naar Zweden geweest op zomerkamp, heerlijk. 
Alleen jammer dat een paar van de leiding ermee stopten dus nu is het zoeken naar voldoende volwassenen

Reputatie 7
Badge +17

@Ellen  nou je hebt wel gewoon gelijk hoor. Vind ik zelf ook 👍😎. En je mag daar zijn zoals je bent dat vind ik dan ook weer belangrijk. 

Grtz liefs Julian XXX

 

Reputatie 7
Badge +17

Ohja en bij de scouts ontmoet je mensen op kamp enzo en bij activiteiten. Mensen uit het hele land......en uit de hele wereld zelfs. Er zijn best veel events en kampen waarbij dat kan. Dan kom je dus mede scouts tegen 😍😉👍

Grtz liefs Julian XXX 

 

 

❤️

Reputatie 7
Badge +9

He, 

Ik zou gewoon super veel uitproberen. De belangrijkste dingen voor het kiezen voor een sport zijn:
1. Plezier
2. Je bent er goed in
Ik zou gewoon eerst kijken wat je leuk vindt, daarna ga je van die sporten weer dingen uitproberen en vervolgens kijken waar je het beste in bent. Maar stel, je vindt sport A leuker dan B, maar je bent beter in B, zou ik toch sport kiezen, want plezier staat bovenop! 

Reputatie 3
Badge +1

word street fighter bn ik ook :grin:

Reputatie 3
Badge +1

maar wil je wel pijn anders zou ik gwoon boksen kiezen iniedergeval iets waarvan je sterk word en jezelf kunt verdedigen je kan ook basket

Wat vind je leuk? In een team of liever alleen? En waar ben je goed in? Ik speel zelf voetbal en heb zelf een paard. Ik vind het leuk om samen te werken, met mijn voetbalteam of met mijn paard. Dat kan ik ook goed.  Dansen is dan weer iets wat ik helemaal niet kan dat ziet er echt niet uit dus dat doe ik niet.  Jij hebt vast ook iets wat je goed in bent!

Reputatie 5
Badge +1

Wat misschien een leuk idee is is misschien iets als rolschaatsen, skaten ofzo. Ik ben niet zo ervaren met sport. Hopelijk vind je een leuke sport die goed bij je past. En onthoud schrijven/typen is ook al een sport! :) 

Reputatie 7
Badge +17

Hey lieverd ff via hier we hebben familie bezoek vanavond en ik kan niet steeds op wifi en het forum. You are special ! Ik hoop dat je trouwens een leuke hobby kiest 😉 gaat vast lukken. Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +19

Thanks ik ben nog bezig een hobby te kiezen met circus is het nu echt klaar al voelt het wel alsof ik een stuk van mezelf weggeef en dat het voelt alsof ik mijn talent weggooi en dat is heel jammer

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  ja dat is heel jammer. Misschien vind je iets waar je toch je talent in kwijt kunt. Wat nog een beetje in de buurt komt van wat je deed. Zoals ik zeil via scouting. Zo kun je toch je dingen doen . Ik denk met je mee 😙

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +19

Dank heel erg fijn ik ga nog overleggen met mijn ouders en veel plezier met je familie

@wilhelmavemela  scouting zou best iets voor jou zijn hoor denk ik ! 

Tot morgen veel lieve groetjes Ellen

-xxx- 

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela cutie, ik denk ook dat de scouting iets voor jou is maar ik zou zeggen blijf zoeken naar iets wat je leuk vindt. Maar ik raad je scouting aan. Je kunt ergens wel je talent in kwijt en je hebt zeker weten veel talent voor dingen. Misschien heb je aanleg voor scouting l dus probeer een paar sporten uit en kijk wat jou het leukste en beste sport lijkt.

 

Je hebt heel veel talent en ergens daar buiten is een sport dat op je wacht waar je je talenten kunt laten zien. Mijn cutie💖💖

Kiss me

MCES 

Scouting past best bij jou

Reputatie 2
Badge

Hey, ik speel zelf basketbal en ik vind het echt heel leuk! Misschien is het iets voor jou als je een fysieke sport wil spelen. Het kan best intensief zijn en je moet conditie hebben. Hopelijk kom je eruit! Veel plezier in ieder geval!

Reageer