Vraag

welke onderbroeken dragen jullie jongens?

  • 11 August 2019
  • 10 reacties
  • 1126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een paar vragen voor de jongens op dit forum, ik wil namelijk nieuwe onderbroeken kopen maar ik weet niet welke.
mijn vragen zijn:
  1. welk model (slips, boxers etc.)
  2. welk merk
  3. welke prijs

10 reacties

  1. Boxers.
  2. Maakt niet uit, iets onopvallend.
  3. Goedkoop, maar wel een goede kwaliteit. Betaal niet voor het merk, maar voor de kwaliteit.
Onderbroeken worden bijna nooit gezien, maar wel tijdens het omkleden voor en na het gymmen. Echter is een normale boxer voldoende. Dat jongens die opscheppen over een bijzondere onderbroek, gebeurt niet.

Een boxer omdat je dan niet uitgelachen wordt door anderen in de kleedkamer, maar als je het fijner vindt om een andere soort onderbroek te dragen, moet je dat doen.
Merk niet belangrijk, omdat het toch niet wordt gezien en als je op activiteiten bent waarop merk belangrijk is, zoals feesten, wordt onderbroek toch niet gezien.
Goedkoop, maar niet té goedkoop, omdat je ook niet wil dat je onderbroek uit elkaar scheurt.

Wat meiden leuk vinden, weet ik niet. Er is geen meisje op de wereld die mij in een onderbroek heeft gezien, naast gezinsleden dan...

Groetjes,

Geen_Naam

Normale onderbroek boxer of niks

boxer

gewone normale van de HEMA ofzo, ik hoef geen dure merken

  1. Slips
  2. van de hema
  3. ze kosten niet zo veel, ik weet het niet want mijn moeder koopt het altijd

ik ben 14 btw

1: slip

2: björn borg,

3 ik koop ze online 

Ik heb een paar vragen voor de jongens op dit forum, ik wil namelijk nieuwe onderbroeken kopen maar ik weet niet welke.
mijn vragen zijn:

  1. welk model (slips, boxers etc.) voornamelijk boxers
  2. welk merk  Hema
  3. welke prijs  Best goedkoop, maar ik vind ze lekker zitten en ze zijn van goede kwaliteit

 

Badge
  1. Slips
  2. Zalando en Zeeman
  3. Bij Zalando iets meer, maar bij Zeeman echt weinig
Reputatie 1
Badge

Ik heb een paar vragen voor de jongens op dit forum, ik wil namelijk nieuwe onderbroeken kopen maar ik weet niet welke.
mijn vragen zijn:

  1. welk model (slips, boxers etc.) boxer
  2. welk merk        gewoon van de HEMA is prima
  3. welke prijs.      weet ik niet, redelijk goedkoop volgens mij

Bij de HEMA hebben ze ook een met rookworstjes, die is echt gaaf

Ik heb een paar vragen voor de jongens op dit forum, ik wil namelijk nieuwe onderbroeken kopen maar ik weet niet welke.
mijn vragen zijn:

  1. welk model (slips, boxers etc.) - Boxer
  2. welk merk - Calvin klein
  3. welke prijs - 40 euro voor 3 stuks

Deze onderbroek zijn best prijzig maar vind ze persoonlijk heel lekker zitten.

 

Reputatie 1

Ik heb een paar vragen voor de jongens op dit forum, ik wil namelijk nieuwe onderbroeken kopen maar ik weet niet welke.
mijn vragen zijn:

  1. welk model (slips, boxers etc.) voornamelijk slips, maar met omkleden bij gym zeker boxer vanwege schaamte
  2. welk merk zeeman, H&M of Zalando
  3. welke prijs ​​​​​​

bij zeeman 2,50 voor 2 slips

bij H&M heb ik 12 voor 5 slips betaald (hele fijne en het merk is l.o.g.g.)

bij Zalando 12 voor 2 slips van het merk Schiesser, ook heel fijn maar wel iets kleiner

 

 

Reageer