Wat zou jij als eerste doen als je een dag van geslacht zou veranderen?

  • 12 June 2013
  • 46 reacties
  • 3024 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat zou jij als eerste doen als je een dag van geslacht zou veranderen?

46 reacties

ikz ou me zelf gaan vingeren en kijken of ik seks kan hebben met iemant
Dan zou ik gaan aftrekken en gaan neuken ik wil ook eens weten hoe het voeld als jonge
Idk eigenlijk nooit over nagedacht. Ik weet iets maar het is best raar ; in mijn ballen worden getrapt (ben normaal meisje maar dan zou ik jongen zijn) om te weten hoe dat voelt omdat jongens altijd op de grond gaan liggen van de pijn
Idk eigenlijk nooit over nagedacht. Ik weet iets maar het is best raar ; in mijn ballen worden getrapt (ben normaal meisje maar dan zou ik jongen zijn) om te weten hoe dat voelt omdat jongens altijd op de grond gaan liggen van de pijn
 

ik zal je zeggen dat wil je echt niet
me zelf vingeren en an neuken.
Meedoen aan de Wild Horse race in Wyoming :D
hahaha xd
Idk eigenlijk nooit over nagedacht. Ik weet iets maar het is best raar ; in mijn ballen worden getrapt (ben normaal meisje maar dan zou ik jongen zijn) om te weten hoe dat voelt omdat jongens altijd op de grond gaan liggen van de pijn

ben wel benieuwd hoeveel pijn het doet bij een meisje eigenlijk. bij ons doet het in ieder geval heel erg pijn 😛
Ehr... uitvinden wat jongens leuk vinden aan meisjes?? XD
ik zou me echt meteen af gaan trekken, ik wil weten hoe dat is 😛
vingeren xD
Heel hard naar het westen rennen zodat de dag nooit eindigt, :)
en ondertussen kijken welke meiden met deze jongen (ben nu meisje) mee gaan rennen :D

Tenminste, dat zou ik als jongen waarschijnlijk denken.....
Ligt eraan, denk je dan nog hetzelfde of denk je dan ook vanuit de ogen van een jongen?
Zo ja, dan zou ik eens willen weten hoe jongens naar meiden keken.
Zo nee, kijken hoe snel ik een boner zou krijgen. Ik snap echt niet hoe dat bij jongens is. En ik zou fappen.
Ik  zou de foto's maken in de meidenkleedkamer :p

Grapjuh, ik zou beste vrienden worden met mijn vriendin :o
Mag je nog een specifiek persoon uitkiezen die je wil zijn? BVB mn crush zou ik hele dag in spiegel kijken :8
beste vrienden worden met me vriendje;)
Ik zou mezelf vingeren. Ik weet goed hoe het is om het bij een ander te doen, maar hoe zou het zijn om het bij jezelf te doen? Ik zou ook naakt op straat gaan lopen, en een afspraak maken met een knappe vriend van me van wie ik weet dat hij heel goed is in bed. Als jongen weet ik precies hoe het voelt om een meisje te neuken, maar ik vraag me af hoe het voor een meisje voelt als ze een grote lul in haar mond, kont en vagina krijgt.
Ik zou mezelf vingeren
Ja maar ik heb het altijd super onhandig gevonden dat als we aan het wandelen waren ofzo en ik dan moest plassen en dat, nou ja, dan heel onhandig was... 
En ik heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar dat was niet zo'n succes....
Daarom zou ik dat doen...


opzich is het wel fijn ja je kan gewoon naar n bosje lopen rits open en gaan plassen xD
ik zou vingeren denk ik en met n jongen naar bed gaan en miss ook n meisje idk en ik zou mn borsten enz dan bekijken
Ligt eraan, denk je dan nog hetzelfde of denk je dan ook vanuit de ogen van een jongen?
Zo ja, dan zou ik eens willen weten hoe jongens naar meiden keken.
Zo nee, kijken hoe snel ik een boner zou krijgen. Ik snap echt niet hoe dat bij jongens is. En ik zou fappen.


hoe jongens naar meisjes kijken verschild per tijd en jongen enz
Reputatie 2
Badge +1

Waarom willen al die meisjes wildplassen 

 

zo bijzonder is dat nie 

 

Reageer