Vraag

wat vinden jullie van luiers voor pubers of tieners

  • 16 September 2020
  • 12 reacties
  • 2129 Bekeken

Hi ik vroeg me dus af hoe jullie er over denken als je een vriend of vriendin een luier zou dragen omdat hij of zij dat gwn lekker vindt zitten?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Als degene echt een probleem hebt zoals bedplassen kan ik het wel snappen, maar als je het draagt omdat je het leuk vindt of lekker vindt zitten dan knap ik wel af…

Liefs x Banaantje 

Ik zou daar wel een beetje op afknappen eigenijk. 

Als diegene het doet omdat ie het lekker vind zitten, vind ik dat bijzonder. Als je echt een probleem hebt zoals in bedplassen ofzo, dan snap ik het volledig.

Reputatie 7
Badge +4

hoi, nou misschien voor een tweejarige peuter? of als je iets hebt waardoor je je plas niet kunt ophouden vind ik het oké maar voor iets seksueels vind ik dit wel een beetje raar maar goed dat is mijn mening.

 

groetjes Tinker.fan

Reputatie 3
Badge +1

Als diegene dat gewoon lekker vindt zitten, is dat geen probleem voor mij. 😃

Even mijn reactie uitleggen: ik vind het dan geweldig dat ik niet de enige ben, yk

Reputatie 7
Badge +9

Een luier? Ja.... uhh, ik zou daar op afknappen. Je bent toch geen 2 meer, of wel?

Voor mij gaat dat net te ver. Normaal ben ik heel open minded over dat soort dingen... maar een luier? Nee, niet voor mij🤢😂

Hey,

Ik vind het persoonlijk niet normaal, tot je 2e misschien 3e, maar daarna is het klaar! Niks voor mij! 

Doei!

Ik vind dat juist geweldig! Ik snap ook dat jullie het raar vinden maar ik vind het geweldig

Ik ben zelf een bedplasser dus als ik ergens anders slaap dan gebruik ik ook een luier, maar als een vriend of vriendin dat zou doen omdat diegene dat 

Lekker vind dat moet diegene dat lekker doen, alleen ik combineer een luier met schaamte dus ja

Als er geen onderliggende problemen zijn en het puur om het gevoel gaat, dan is het een tikje gek.

Zelf gebruik ik al enkele jaren lang geen luiers en ik kan niet zeggen dat ik ze echt mis.
De meeste urinoirs kan ik wel verdragen en al die extra lagen hoef ik niet echt onder mijn kleding te hebben.
Naar mijn idee is mijn achterwerk al robust genoeg. 
De meesten kiezen voor comfort hun bed of een bank uit, dus ik zou zeggen dat die hypothetische vriend of vriendin tot een minderheid zou horen.
 

Reputatie 3
Badge +4

ik zou het niet erg vinden vind het zelf ook fijn

 

Reageer