Beantwoord

Wat vinden jullie van lichaams haar

  • 4 December 2019
  • 4 reacties
  • 413 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik ben 16 en heb al sinds m’n 14e al wat borsthaar. Nu heb ik eigenlijk bijna wel overal haar. Nu scheer ik de dingen die normaal zijn natuurlijk. Maar mijn vraag is wat vinden jullie van borsthaar en buikhaar?

Ik overweeg al best lang om het te scheren maar dan ben ik bang dat het erger word. Ik heb vroeger eigenlijk tot dit jaar altijd een lange broek aangehad ook in de zomer omdat ik me schaamde voor mijn beenhaar maar daar ben ik nu overheen. Mijn vriendin vind het allemaal normaal maar ik vraag me af wat andere er van vinden!

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 December 2019, 14:22

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi

 

Hoewel ik een gladde borst in principe het prettigst vind, zou ik me in een relatie niet storen aan de lichaamsbeharing van een partner. Ik zou bijvoorbeeld niet van hem verwachten dat hij tegen zijn zin in gaat scheren of waxen. Niets mis mee dus :slight_smile:

 

Groetjes

Kenshin

ik scheer alleen mijn gezicht, de rest laat ik staan.

verder toch niemand die dat ziet.

Hallo PieterPost123 :)

Ik ben nog maar 13.5 maar ik hou het liefst mijn borst glad want dat ziet er mooier uit om eerlijk te zijn, niet dat ik uiterlijk heel belangrijk vindt maar een beetje verzorgd eruit zien is toch wel een vereiste bij mij.

-Dr8gon99

ik heb zelf ook aardig wat lichaamshaar. ik laat het wel staan ondanks dat ik kaal mooier vindt. het heeft wel iets mannelijks en het stoort me ook niet.

Reageer